قیمت کود مرغی مایع در بازار

قیمت کود مرغی مایع در بازار اغلب با توجه به درصد عناصر موجود در آن مشخص می شود. در بیشتر مواقع مشاهده شده که انواع مختلف کودهای مرغی مایع تا ۱۵۰ هزار تومان هم به معرض فروش گذاشته شده است و در بسیاری از مواقع خرید تعداد بالای این کودها برای کشاورزان به سختی امکان پذیر می باشد. قیمت روز کود مرغی مایع در ایران را می شود از راه های گوناگونی به دست آورد و در همین حال از آن در امور مختلف و زمین های گوناگونی که زیر کشت داریم بهره برد. 

قیمت کود مرغی مایع در بازار

انواع تاثیرات کود مرغی مایع

انواع تاثیرات کود مرغی مایع

  • انتقال تمامی ریز مغزی ها به گیاهان و درختان در کوتاه ترین زمان ممکن
  • غنی سازی خاک مزارع و باغات
  • افزایش گل دهی در گیاهان و درختان
  • افزایش تناژ باردهی
  • بالا بردن مقاومت در برابر آفت ها و علفهای هرز

آیا با کودهای مرغی مایع آشنایی دارید

آیا با کودهای مرغی مایع آشنایی داریدکودهای مایع مرغی به عنوان یک مکمل هستند که همه ۱۳ عنصر اصلی و فرعی مورد نیاز خاک را دارند، این کود را میتوان به عنوان یک غذای کامل دانست و از آن برای رشد رویشی ریشه، اندامهای هوایی گیاه، گلدهی بیشتر، تبدیل گل بیشتر به میوه و افزایش کیفیت میوه استفاده کرد. 

قیمت کود مرغی مایع در بازار اغلب با توجه به درصد عناصر موجود در آن مشخص می شود. در بیشتر مواقع مشاهده شده که انواع مختلف کودهای مرغی مایع تا ۱۵۰ هزار تومان هم به معرض فروش گذاشته شده است و در بسیاری از مواقع خرید تعداد بالای این کودها برای کشاورزان به سختی امکان پذیر می باشد. قیمت روز کود مرغی مایع در ایران را می شود از راه های گوناگونی به دست آورد و در همین حال از آن در امور مختلف و زمین های گوناگونی که زیر کشت داریم بهره برد. 

انواع مختلف کود مرغی

انواع مختلف کود مرغی

  1. کود مرغی گرانوله
  2. کود مرغی پلیت شده
  3. کود مرغی خام
  4. کود مرغی مایع
  5. فله
  6. پودری
  7. مرغ مادر
  8. سالنی
  9. تخم گذار
  10. گوشتی
  11. پلت مرغی
  12. غنی شده
  13. فرآوری شده
  14. اصلاح شده

آیا در کودهای مرغی مایع هیومیک اسید وجود دارد

آیا در کودهای مرغی مایع هیومیک اسید وجود داردبرخی از کودهای مایع مرغی حاوی درصدی هیومیک اسید و فولویک اسید هستند.هیومیک اسید سبب پوک شدن خاک و اصلاح شکل خاک میشوند که با هوادهی بیشتر کمک به گسترش ریشه و جذب مواد غذایی موجود در خاک میکند.

فولویک اسید برای محیط هایی که اسیدی هستند بسیار مفید است. در مناطقی که خاک یا آب شوری دارند، فولویک اسید این شوری را کنترل میکند.

انواع بسته بندی کود مرغی مایع

انواع بسته بندی کود مرغی مایعکودهای مرغی مایع در دو نمونه خارجی و تولید داخل وجود دارد، که هر دو نمونه در گالنهای ۱۰، و ۲۰ لیتری موجود می باشد و در بیشتر مواقع این کودها در سطل های ۲۰ لیتری آماده ارائه به بازار می باشد.

نحوه خرید یا اطلاع از قیمت ها

نحوه خرید یا اطلاع از قیمت هاجهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت ها، نحوه خرید یا فروش، به صورت عمده یا تکی از درب کارخانه می بایست با متخصصین فروش مجموعه باران کود در سایت های معتبر اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

تولید عمده کود مرغی در ایران

تولید عمده کود مرغی در ایرانشرکت های گوناگونی در ایران وجود دارند که کارشان تولید عمده کود مرغی می باشد. آن ها به طرق مختلفی و با استفاده از دستگاه های مجهزی که در اختیار دارند، به ساخت این محصول می پردازند. قابل ذکر است که مواد اولیه ای که آنان به دست می آورند، بیشتر از مرغ داری ها می باشد. در کل، تولیدی ها به همان سان که ساخت انبوه را انجام می دهند، به همان شیوه هم محصول خود را به گونه کلی وارد بازار می نمایند که این کار را به روش های متفاوت و به طرق گوناگونی روی دست می گیرند. 

بیشتر این شرکت ها در جای جای ایران نمایندگی هایی را ایجاد کرده اند و از طرف دیگر وب سایت های معتبری را نیز راه اندازی نموده در ضمن معرفی کالای شان، آن را به فروش نیز می رسانند. با مراجعه به سایت فروش کود، می شود محصولات برندهای متفاوت را تهیه کرد و در کنار این، فروش کود ارگانیک نیز از جانب همین سایت ها صورت می گیرد. شما اگر می خواهید قیمت فروش کود را هم به دست آورید که توسط کارخانه ها ساخته شده اند، می شود به همین مراجعی که از آن در بالا یاد کردیم سر بزنید. 

در هر صورت، تولیدی ها کود فرآوری شده مرغی را به شکل بسته بندی شده و فله ای عرضه می کنند. از آن ها می توان خرید اسید هیومیک را هم انجام داد. 

فروشگاه اینترنتی کود های کشاورزی

فروشگاه اینترنتی کود های کشاورزیکودها نقش اساسی در کشاورزی امروزه دارند. آن ها مزیت های گوناگونی دارند که در ادامه به این مسئله اشاره خواهیم کرد. اما در گذشته بیشتر از کودهای ارگانیک و اصلی استفاده می شد که به انسانی و حیوانی مشهور بودند؛ ولی رفته رفته با پیش رفت فناوری، امروزه با استفاده از مواد گوناگون شیمیایی، کودهای بهتر و سالم تر تولید می کنند که نه ضربه ای به زمین کشاورزی وارد می کند و نه هم دارای مواد آلوده ای هستند که از طریق خاک به گیاه وارد می شوند و سپس از طریق تغذیه وارد بدن انسان می گردند. 

در هر صورت، از فروشگاه های اینترنتی کود های کشاورزی، می شود در هر نوعی این محصول را تهیه کرد. در این جا به دو نوع اصلی این کودها اشاره می کنیم: 

  • کودهایی که به عناصر کم مصرف مشهور هستند. آن ها شامل آهن، بر، مس، منگنز و روی می باشند. 
  • کودهایی که به عناصر پر مصرف معروف اند. در آن ها فسفر، ازت، پتاس، کلسیم و منیزیم وجود دارد. 
  • کودهای کامل که همه این عناصر را در خود جای داده اند. 

لیست قیمت کود مرغی مایع در بازار

لیست قیمت کود مرغی مایع در بازارکود مرغی انواع مختلفی دارد که نوع مایع آن از فروش نسبتاً بالایی برخوردار می باشد و در همین حال، آن را شرکت هایی که تولید می کنند، به نرخ های متفاوتی نیز عرضه می دارند. برای تهیه فهرست قیمت این نوع از کود، می شود به فروشگاه هایی سر زد که در آن انواع کودهای شیمیایی و سایر مواد مورد نیاز کشاورزی ارائه می گردند. 

البته می توان به راحتی وارد وب سایت های فروش نیز شد. به این طریق هم می شود که تازه ترین نرخ ها را به دست آورد. از آنان خرید ارزان ترین کود اسید هیومیک خارجی و ایرانی نیز امکان پذیر می باشد. خلاصه این که گفتن این موضوعات به این دلیل بود که می خواستیم اشاره نماییم، می شود از منابع مختلفی، به تهیه نرخ ها پرداخت. 

از طرف دیگر، تعیین نرخ این نوع از محصولات، عوامل گوناگونی دارد. از آن جمله می شود به کیفیت کود مایع مرغی اشاره کرد. به برندی که آن را تولید کرده است. به نوع خرید و فروش، به بسته بندی و حجمی که در آن کود قرار گرفته است و سایر موارد دیگر از این است. این ها را خود شرکت های تولید کننده هم در نظر می گیرند و سپس به ارزش گذاری محصولات شان می پردازند. اگر در بازار با نرخ های متفاوتی مواجه می شوید، دلیل آن همین نکاتی می باشد که در این جا به آنان اشاره کردیم. 

مشخصات کود مرغی باکیفیت

مشخصات کود مرغی باکیفیتجالب است بدانید که کیفیت کود مرغی، بستگی به نوع و ترکیب غذایی و محل نگهداری مرغ دارد. همچنین نوع بستری که مرغ در آن زندگی می کند هم می تواند تأثیر مستقیم بر مرغوب بودن محصول داشته باشد. در هر حال وجود انواع مختلفی از عناصر هم می تواند بسیار در این حوزه تأثیر گذار باشد. که شامل، ازت فسفر، پتاس و … است. 

از جانب دیگر، کود مرغی غنی شده با کود مرغی قفسی ممکن است که از لحاظ کیفی با هم دیگر تفاوت هایی داشته باشند. خلاصه این که استفاده از این محصول در زمین های کشاورزی می توان مزیت های گوناگونی را در پی داشته و باعث باروری و حاصل خیزی زمین ها گردد. به چند مزیت از کودهای مرغی با کیفیت توجه کنید: 

  • کمک به زنده نگه داشتن زمین کشاورزی 
  • افزایش کمی و کیفی محصول کشاورزی 
  • بدون علف هرز و بیماری های گونگون 
  • اصلاح نمودن بافت و ساختار خاک زمین 
  • پیش گیری از فرسایش خاک زمین کشاورزی 
  • و موارد دیگری از این قبیل 

پلیت مرغی چیست؟

پلیت مرغی چیست؟پلیت مرغی از جمله کودهایی به شمار می رود که برای تقویت خاک زمین های کشاورزی از آن استفاده می شود. این گونه از محصول از مواد آلی تولید می گردد. بسیاری به این باور هستند که این گونه از کود، بسیار غنی تر از سایر کودهای ارگانیک موجود در بازار می باشند. از جانب دیگر، پلیت های مرغی بر خلاف کودهایی که به دامی خام و شیمیایی مشهور هستند، بدون هر گونه اثر تخریبی بر خاک می باشند. همچنین این نوع از کود با آبیاری و بارندگی متوالی شستشوی نمی شود اثر آن در زمین بافی است. 

خلاصه این که به همین دلیل است که از این نوع پلیت برای زمین ها و باغ های متعددی در کشورمان مورد استفاده قرار می گیرد. اما شیوه استفاده از آن هم متفاوت می باشد. مثلاً از پلیت مرغی در زمان آماده سازی خاک در باغبانی و کشتزارها کار می گیرند. در باغ ها و خاک گلخانه ها از روش چالکود استفاده می نمایند و در کنار این، به کار گیری از آن در شیارهای کشت به صورت پخش صورت می گیرد. 

اهمیت استفاده از پلیت مرغی

اهمیت استفاده از پلیت مرغیبه کارگیری از پلیت مرغی اهمیت زیادی هم در کشاورزی دارد و هم این که می تواند تأثیر به سزایی در نگه داری از محیط زیست داشته باشد. همان گونه که می دانید، یکی از دغدغه های اصلی بشر امروزی این است که چگونه از مواد اضافی و آشغال ها خلاصی یابد. فضولات حیوانی نیز در این دسته هستند که خوشبختانه بسیاری از شرکت ها آن را به کود و ماده ای مفید تبدیل می کنند. کود مرغی پلیتی هم یکی از اهمیت های خاص و ویژه ای که دارد همین مورد می باشد. از طرفی نکات دیگری هم وجود دارد. 

مثلاً می توان گفت که پلیت مرغی دارای ان پی کی طبیعی است که باعث می شود تا اصلاح بیولوژیکی در کشت و کار خاک صورت بگیرد. همچنین در این کود به مقدار زیادی اوریدها، اسیداوریک و غیره وجود دارد که در ساخت و تولید این محصول بسیار مهم می باشد و برای زمین های نیز اثر زیادی می تواند بگذارد. از جانب دیگر، کودهای مرغی دارای رطوبت زیادی هستند که به ۷۰% می رسد. در کل، این گونه از کود دارای اهمیت زیادی می باشد و به همین دلیل است که مورد استفاده کشاورزان قرار می گیرد. 

در بالا نیز به چند مورد از مزایای آن در خصوص کشاورزی اشاره کردیم و این که تا چه اندازه می تواند بر حاصل خیزی یک باغ و یا کشتزار اثر خارق العاده به جای گذارد. 

عرضه عمده کود مرغی درجه یک

عرضه عمده کود مرغی درجه یکخرید کود ارگانیک مرغی درجه یک به صورت عمده، از مراجع متفاوتی امکان پذیر است. در این خصوص، شرکت های زیادی فعالیت می کنند و این محصول را در درجه بندی کیفی گوناگونی نیز تولید کرده و وارد بازار می کنند. آن ها عرضه کود خالص را نیز در دستور کار خود قرار می دهند که این گونه از محصول خریداران زیادی در ایران و خارج دارد. 

از جانب دیگر، می شود از آنان به صورت بسته بندی شده و یا کود مرغی فله ای را نیز تهیه کرد. همان گونه که مشاهده کردیم، مصرف کود مرغی در برابر سایر کودها، مزایای گوناگونی دارد و به همین سبب است که بسیاری از کشاورزان به دنبال تهیه این ماده می باشند. خلاصه این که خریداران عمده این گونه از محصول، باغ داران، زمین داران، شرکت های بازرگانی و همچنین فروشگاه هایی هستند که در بازار به فروش کود مرغی به صورت جزئی می پردازند. آن ها البته کود مرغی خارجی را نیز می فروشند. 

روی هم رفته، عرضه این گونه از کود به گونه کلی، نه تنها از سوی شرکت های تولیدی، بلکه از جانب شعب آنان در سر تا سر ایران و همچنین سایت های رسمی ای که ایجاد کرده اند نیز انجام می شود. یعنی فروش اینترنتی کود مرغی نیز صورت می گیرد که می توان با مراجعه به سایت های مختلف معتبر، اقدام به تهیه آن به شکل عمده کرد. 

فروشنده انواع کود مرغی ارگانیک

فروشنده انواع کود مرغی ارگانیککود مرغی ارگانیک انواع مختلفی دارد که از جانب فروشندگان متعددی در بازار ارائه می شوند. 

اگر خواسته باشیم که انواع گوناگون این ماده را برای تان معرفی کنیم، می توانیم از کود مرغ های تخم گذار یا مادر، فضولات مرغ های قفسی، کود بستر جوجه های گوشتی و کود نیمچه های تخم گذار اشاره کنیم که هر کدام از این بر اساس یک سری از نکاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، از دید کیفی با هم دیگر فرق های اساسی دارند. 

می توان با مراجعه به بازار، فروشندگان مختلفی را پیدا کرد که در کار عرضه این نوع از محصولات می باشند. 

پخش کلی کود های حیوانی در بازار داخلی

پخش کلی کود های حیوانی در بازار داخلیکودهای حیوانی متنوع هستند. پخش این محصولات در بازار داخلی، به شیوه های گوناگونی صورت می گیرد. 

توزیع کنندگانی که به صورت کلی این نوع از کودها را ارائه می دهند، آن را زیر نام های گاوی، گوسفندی، الاغ، مرغ و غیره به فروش می گذارند. برای استفاده از این نوع محصولات بایستی به نکاتی توجه داشت که این کار بر اساس تجربه و یا پرسیدن از افراد خبره، شدنی است. 

خلاصه این که مراجعی که کودهای حیوانی را به صورت عمده پخش می نمایند، متنوع هستند و در هر شهری قابل دسترس می باشند. آن ها به اشکال گوناگونی کالای شان را عرضه می دارند. 

مرکز خرید انواع کود های حیوانی و شیمیایی

مرکز خرید انواع کود های حیوانی و شیمیاییمراکز مختلفی را می شود در گوشه و کنار کشورمان پیدا کرد که در آن انواع کود شیمیایی و حیوانی عرضه می شود. پیش از این معرفی کاملی از این کودها داشتیم. شما می توانید در هر جایی از ایران که زندگی می کنید و نیاز به این کودها دارید، آن را از مراکزی که معتبر هستند تهیه کنید. 

طبعاً نوع خالص و خوب کودها نه تنها از کیفیت بالایی برخودار می باشد، بلکه اثر گذاری زیادی هم در کشت و زراعت دارند. در کل، در چنین مراکزی، فروشگاه های متعددی فعالیت می کنند و به عرضه محصول می پردازند. 

خریدار کود مرغی پلیتی، گرانوله و مایع

خریدار کود مرغی پلیتی، گرانوله و مایعکود مرغی را به سه شکل می شود از بازار تهیه کرد. هر کدام از آن ها از لحاظ شکل ظاهری و هم چنین کاربرد و تأثیر گذاری بر خاک زمین ها، تفاوت هایی با هم دیگر دارند. از جمله کودهای مرغی می شود به این ها اشاره کرد: 

  • کود مایع مرغی 
  • کود گرانوله مرغی 
  • کود پودری مرغی 

خریدار چنین کودهایی می تواند به مراجع گوناگونی سر بزند و اقدام به تهیه آن ها نماید. این کودها از لحاظ قیمت هم با هم دیگر فرق هایی دارند که به موارد مختلفی این موضوع بستگی دارد. 

خرید مستقیم کود مرغی از تولید کننده

خرید مستقیم کود مرغی از تولید کنندهیکی از راه هایی که می شود کودهای مرغی را با نرخ های ارزان به دست آورد و در عین زمان، نوع اصل و بدون ناخالصی را تهیه کرد، مراجعه مستقیم و خرید به شکل بدون واسطه از تولید کنندگان می باشند. 

شرکت های زیادی در کشورمان هستند که در این حوزه فعال هستند. پس برای به دست آوردن این محصول باید به برندهای معتبر سر زد. آن ها محصولات شان را به وسیله شعبی که ایجاد کرده اند هم در سر تا سر ایران توزیع می کنند. به این ترتیب، خریدار می تواند تهیه بدون دخالت واسطه ها را از هر شهری انجام دهد. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *