قیمت بهترین کود هیومیک اسید خارجی

قیمت بهترین کود هیومیک اسید خارجی در بازار با نوسانات بسیار زیادی رو به رو می باشد، به این دلیل که انواع کودهای هیومیک اسید عمدتا وارداتی بوده و در رسیدن این محصولات به دست مشتری واسطه های زیادی قرار می‌گیرد، به همین دلیل افزایش قیمت بسیار زیادی در آن دیده می شود. آیا می توان گفت قیمت خرید کود هیومیک اسید خارجی با توجه به کشور سازنده آن متغیر می باشد؟ بله، این جمله کاملا درست است و برخی از کشورها مانند سوئیس و اسپانیا نمونه های بسیار مرغوبی از این کود روانه بازار کرده اند. و برای دسترسی به انواع مختلف کودهای هیومیک اسید می بایست با شرکتهای وارد کننده این محصولات ارتباط برقرار کرد.

قیمت بهترین کود هیومیک اسید خارجی

انواع تاثیرات کود هیومیک اسید

انواع تاثیرات کود هیومیک اسید

در اثر تجزیه مواد آلی با یکدیگر و در شرایط ویژه و توسط ارگانیسم های خاص، موادی به دست می آیند که می توان به آن ها، عنوان هیومیک اسید را اطلاق داد.
در واقع مواد هیومیکی، در بر دارنده ترکیبات آلی معدنی ای همچون اسید آمینه، پتید، فنول، آلدئید و غیره بوده و عملیات بسیار زیادی را قادر به انجام می باشند.
همچنین این مواد این ویژگی شاخص را نیز دارا بوده که می توانند در طبیعت تا میلیون ها سال نیز دوام بیاورند.

اما در این بخش می خواهیم در کنار موضوعات ذکر شده از کود هیومیک اسید یا مواد مورد نظر، توضیحاتی را در خصوص انواع تاثیرات آن بیان نماییم.
برای اینکه این مطلب بهتر جا بیفتد، آن را به صورت گزینه وار ذکر خواهیم کرد:

  • ساختار شکنی در خاک مزارع و باغات
  • از بین بردن سرسختی خاک به خاطر کودهای شیمیایی
  • افزایش ریشه در گیاهان و درختان
  • جذب چند برابری منابع غذایی در گیاهان
  • بالا بردن سطح مقاومتی گیاهان در برابر تنش های محیطی

سوال اینجاست که مقدار مصرف کود هیومیک اسید درهر هکتار برای محصولات مختلف چقدر می باشد؟
پاسخ این سوال در جدول زیر آمده است:

انواع مختلف کود هیومیک اسید

انواع مختلف کود هیومیک اسید

کود هیومیک اسید را می توان به عنوان کود شیمیایی با ساختاری پیچیده و البته تاثیرگذار معرفی نمود.
این کود که از سری کود های مصرفی در حوزه وسیع کشاورزی به شمار می آید، دارای هیچ ضرری برای استفاده نبوده و فواید بسیاری را نیز از خود به جای خواهد گذاشت.
بنابراین می توان به خوبی پی به جایگاه مهم این کود در عرصه کشاورزی و کشت و کار برد.
همچنین لازم است بگوییم که کود هیومیک اسید در نهایت منجر به افزایش بازدهی محصولات کشاورزی شده و رونق بیش از پیش این بخش مهم کشور را در پی خواهد داشت.

حالا در کنار این موضوع می خواهیم شما را با انواع مختلف کود مذکور آشنا سازیم.
لذا توجه شما را به موارد زیر که انواع از این کود از جوانب گوناگون را نشان می دهند، جلب می سازیم:

  • کود هیومیک اسید ارگانیک
  • کود هیومیک اسید پودری
  • کود هیومیک اسید سوئیسی
  • کود هیومیک اسید اسپانیایی
  • هیومیک اسید آمریکایی
  • هلندی
  • بلژیکی
  • ازبک
  • فرانسه
  • مایع
  • چینی
  • ایرانی

آیا با کودهای هیومیک اسید آشنایی دارید

آیا با کودهای هیومیک اسید آشنایی داریددر بخش های قبل تا حد بسیار زیادی با کود هیومیک اسید و تاثیرات یا فواید آن و همینطور انواعی را که شامل می شود آشنا شدید.
در توضیحی بیشتر از این محصول باید گفت که گرچه استفاده از کود های شیمیایی در حال حاضر در اکثر نقاط جهان به دلیل تاثیر مضر بر روی طبیعت در حال منسوخ شدن می باشد, اما کود هیومیک اسید از این قضیه مبراست.
این کود که از کود های شیمیایی تقریبا جدیدی محسوب می شود، عمدتا دارای ساختار و ترکیبات موثری است که در نتیجه تولید کنندگان توانسته اند به گونه ای آن را تولید کنند که عاری از هر نوع آثار مخرب باشد.

همچنین باید گفت کود هیومیک اسید در حال حاضر در کشور های غربی به وفور مورد استفاده قرار گرفته و فرهنگ کاربرد و استفاده آن در ایران نیز در حال گسترش می باشد.
دلیل این امر را هم می توان در موارد زیر جستجو کرد:

  • کاهش هزینه ها
  • سازگاری با محیط زیست
  • قابل استفاده در کشت های ارگانیک
  • و …

انواع بسته بندی کود هیومیک اسید

انواع بسته بندی کود هیومیک اسیدانواعی از کود هیومیک اسید که مورد توجه کشاورزان قرار گرفته و کارایی های ویژه ای را از خود نشان داده اند، عمدتا در بسته بندی های متعددی عرضه می گردند.
هر کدام از بسته بندی های موجود از کود هیومیک اسید ضمن از موارد بهداشتی بهره برده و منجر به ارائه درست این محصول شده اند.

حالا اگر بخواهیم به بسته بندی های موجود از این کود اشاره کنیم، باید گفت که کود های هیومیک اسید پودری در بسته بندی های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ کیلویی جهت رفاه حال مشتری و حمل و نقل آسان تر قرار گرفته اند.
نمونه مایع آن نیز در گالن های ۱، ۴، ۱۰ و ۲۰ لیتری می باشد، که تمامی این محصولات، مستقیم از درب کارخانه به تمامی فروشگاه ها و متقاضیان این محصولات ارسال می شود.

اطلاع از نحوه خرید یا قیمت محصولات

با وجود اینکه فضای اینترنتی و دیجیتال، بستری مناسب برای خرید و فروش های عمده و جزئی از انواع محصولات مورد نیاز همچون کود های کشاورزی را به طور خیلی آسان و بی دردسر به وجود آورده، در نتیجه با استقبالی گسترده نیز همراه بوده است.
لذا از طریق این مسیر، خیلی از خریداران کود هایی همچون کود هیومیک اسید می توانند بدون محدودیت زمان و یا حتی مکان، اقدام به کسب اطلاع از قیمت محصولات نمایند.

ضمن اینکه این امکان نیز در اختیار آن ها قرار می گیرد تا بتوانند خریدی بی دغدغه و با صرف کوتاه ترین زمان را از طریق فروشگاه های مجاز نیز انجام دهند.
بدون اینکه حتی نیاز به مراجعات حضوری و یا زمانگیر و هزینه بر باشد.

شرکت های تولیدی کود در ایران

شرکت های تولیدی کود در ایران

ایران به تازگی پیشرفت های خوبی را در حوزه تولید عمده کود از جمله تولید اسید هیومیک حاصل نموده و امید این می رود که بتواند در آینده از بسیاری از رقیبان خارجی دیگر پیشی بگیرد.
باید عنوان داشت که در کشور ما اکنون کارخانه های متعددی در قالب کارخانه کود شیمیایی به فعالیت پرداخته و توانسته اند با بهره گیری از برترین عوامل تولید، اقدام به تولید انبوه این محصول و تامین نیاز مصرف کنندگان نمایند.
تمام تلاش تولید کنندگان ایرانی که به عنوان شرکت های تولیدی کود می توان از آن ها یاد کرد، بر ارائه چنین کود هایی می باشد:

  • انواع کود با کیفیت
  • کود خالص و عاری از ترکیبات مضر

همچنین شرکت های مذکور که تولید کننده کود اسید هیومیک نیز به شمار آمده و این محصول را با توجه به میزان مصارف بالای آن در معرض تولید فراوان قرار داده اند، انواعی از آن را در این اشکال به بازار ارائه می سازند:

  • اسید هیومیک مایع
  • اسید هیومیک جامد

بازار بزرگ کود های شیمیایی در کشور

بازار بزرگ کود های شیمیایی در کشور

هر یک از کود های کشاورزی از قبیل کود های شیمیایی به طرق مختلف و یا از مسیر های متفاوتی قابل دسترسی و خریداری می باشند.
از جمله ی این مسیر ها که می تواند خریداران را به محصول درخواستی شان نزدیک کرده و تنوعی از کود های شیمیایی را در دسترس آن ها قرار دهند، بازار بزرگ های واقع در شهر هایی نظیر تهران می باشند.
این بازار ها را با کمی جستجو یا پرس و جو می توان یافت و سپس توسط برترین مراکز فروش کود های کشاورزی در آن ها، سراغ انواعی از این محصولات را گرفت.
قابل ذکر است که بازار های بزرگ به دلیل اینکه از جمله بازار های عمده فروشی در کشور به شمار می آیند، بنابراین این امکان که بتوان انواعی از کود شیمیایی از قبیل کود هیومیک اسید را با قیمتی فوق العاده مناسب پیدا کرد، بسیار زیاد می باشد.

عرضه انواع کود اسید هیومیک در بازار

عرضه انواع کود اسید هیومیک در بازار

کود اسید هیومیک که به عنوان موثرترین نوع کود کشاورزی شناخته شده و توجه همه خریداران را به خود جلب ساخته است، به روش های مختلفی قابل عرضه می باشد که به طور کلی می توان از این روش های عرضه نام برد:

  1. عرضه مستقیم کود اسید هیومیک
  2. عرضه غیر مستقیم کود اسید هیومیک

در مقایسه این دو روش از عرضه که هر دو در بازار کنونی کود های کشاورزی در حال انجام می باشند؛ باید گفت که روش عرضه مستقیم بسیار مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر البته برای خریداران می باشد.
همچنین عرضه مستقیم این محصول از هر مرکز فروشی بر نمی آید.
بلکه تنها مراجع تخصصی تامین و فروش هستند که از عرضه مستقیم کود مورد نظر بهره می برند.
از جمله ی این مراکز هم می توان به شرکت های پخش اشاره کرد که به عرضه کود خالص در هر یک از این نمونه ها می پردازند:

  • کود مایع هیومیک
  • محلول اسید هیومیک
  • و …

فروشگاه اینترنتی کود اسید هیومیک ارگانیک

فروشگاه اینترنتی کود اسید هیومیک ارگانیک

از مقاصد بسیار مناسبی که می توان به انواع مشتریان کود های کشاورزی پیشنهاد داد و قطع به یقین می توان پیش بینی کرد که مورد پسند آن ها قرار می گیرد، فروشگاه اینترنتی عرضه کود می باشد.
این فروشگاه ها با فروش اینترنتی کود توانسته اند هر نوع فاصله ای میان فروشنده و خریدار را از میان برده و ارتباط بین آن ها را حتی از دورترین نقطه کشور نیز فراهم آورند.
در این صورت خریداران نیازی به هیچ نوع دغدغه و یا حتی نگرانی در خصوص نحوه خرید کود نداشته و می توانند با خیالی آسوده از مراکز مجرب فروش اقدام به انجام سفارشات خود نمایند.
ضمن اینکه توسط فروشگاه های مذکور، آن ها خواهند توانست انواع کود اسید هیومیک ارگانیک را نیز به راحتی و در چشم بر هم زدنی نیز تهیه کنند.

لیست قیمت انواع کود اسید هیومیک

لیست قیمت انواع کود اسید هیومیک

یکی از موضوعاتی که برای خیلی از خریداران کود از جمله کود هیومیک اسید حائز اهمیت فراوانی می باشد؛ مساله قیمت هیومیک اسید است.
مطمئنا آن ها در پی دستیابی به بهترین قیمت اسید هیومیک بوده و هر چه بیشتر می خواهند که صرفه جویی هایی را در هزینه های خرید خود اعمال نمایند.
اما سوال اینجاست که آیا چنین امری با توجه به بازار کنونی کشور امکانپذیر است؟!

پاسخ مثبت است، به این صورت که می توان با مراجعه به برترین مراکز فروش از شرایط فروش ویژه آن ها که همانا تخفیفات عمده در خرید کود می باشد بهره مند شد.
بنا براین هم امکان مشاهده لیست قیمت کود، پیش از خرید وجود داشته و هم می توان طبق انتظار از تخفیفات قابل توجهی در قیمت فروش کود های مختلف همچون قیمت کود مایع به طور کامل بهره مند شد.

مزایای کود اسید هیومیک اصل

مزایای کود اسید هیومیک اصل

مصرف انواع کود بخصوص کود هیومیک اسید در روند کشاورزی قطعا فواید یا مزیت های بسیاری را به دنبال خواهد داشت.
البته این فواید زمانی حاصل خواهد شد که از کود اسید هیومیک اصل در تمامی امور کشاورزی استفاده به عمل آید.

حالا اگر بخواهیم به بیان برخی از مزایای کود اسید هیومیک اصل به طور واضح تر بپردازیم، می توان در موارد زیر به آن ها اشاره کرد:

  • منجر به پیشگیری از خشکی خاک می گردد.
  • از مواد اصلاح کننده خاک کشاورزی به شمار می آید.
  • آب را در اطراف ریشه به مدت زمان بیشتری نگه می دارد.
  • از شوری خاک می کاهد.
  • به طول دوره های آبیاری می انجامد.
  • رشد ریشه را افزایش می دهد.
  • منجر به افزایش جذب مواد غذایی نیز می گردد.

کاربردهای مهم کود اسید هیومیک

کاربردهای مهم کود اسید هیومیک

در خصوص کاربرد های حاصل از کود اسید هیومیک، این محصول بسیار کاربردی و پر اهمیت باید گفت که آن را چه به صورت مایع و چه جامد در گیاهان یا خاک های کشاورزی به کار برده و در نهایت توسط آن به افزایش کارایی و بهره وری محصولات متعدد می انجامند.
در واقع کاربرد این کود باعث شده تا کلروز گیاهان افزایش یابد و ساختار خاک را نیز سالم می سازد.

به علاوه برای محصولات زراعی و باغی حتی محصولات خوراکی نیز مصرف این کود از سوی کارشناسان بخش کشاورزی توصیه شده است.
در نهایت با استفاده از چنین کود هایی است که اکنون افزایش بیش از پیش محصولات کشاورزی و به دنبال آن افزایش درآمد کشاورزان به خوبی رقم خورده است.

پخش کلی کد شیمیایی در بازار داخلی

پخش کلی کد شیمیایی در بازار داخلی

به منظور تامین هر چه بهتر و بیشتر انواع کود شیمیایی که جزو الزامات بخش کشاورزی به شمار می آیند، تلاش هایی در زمینه توزیع و پخش این محصولات تا حدود بسیار صورت گرفته است.
از جمله ی این تلاش ها از سوی مراکز پخش کلی انجام شده که در نهایت افزایش خرید و فروش کود شیمیایی را در بازار داخلی در پی داشته است.
البته علاوه بر این مراکز، وارد کنندگانی که در حوزه واردات کود شیمیایی مشغول به فعالیت می باشند؛ موجب این شده تا علاوه بر کود شیمیایی ایرانی، کود های شیمیایی خارجی نیز در معرض توزیع و خرید و فروش قرار گیرند.
هر کدام از کود های ایرانی یا خارجی برای پاسخگویی بهتر به نیاز مصرف کنندگان؛ حاوی ترکیبات سازنده ای بوده و به همین دلیل تحولات مثبتی را در کشاورزی رقم زده اند.

خریدار هیومیک اسید پودری و مایع

خریدار هیومیک اسید پودری و مایع

علاوه بر هیومیک اسید مایع که رواج مصرفی و همینطور فروش خوبی را به خود اختصاص داده است، شکل های دیگری از این محصول البته به صورت جامد نیز به فروش رسیده و توجهات بالایی را به خود جلب ساخته اند.
از جمله ی این کود ها، هیومیک اسید پودری است.

در خصوص اسید هیومیک پودری باید گفت که این محصول در زمینه کاشت میوه، سبزیجات، مرکبات، غلات و درختان به کار گرفته شده و تاثیرات شگرفی را از خود بروز می دهد.
همچنین اسید هیومیک مایع را نیز می توان برای برخی از محصولاتی که حساس به شوری می باشند مانند فلفل، ذرت، هندوانه، سیب زمینی، گوجه فرنگی و غیره به کار برد.

حالا اگر شما از خریداران هیومیک اسید بوده و درخواست تهیه هر دو نوع موجود از کود مورد نظر را دارید، کافی است درخواست های خود را با مراکز تخصصی فروش که از کارشناسان خبره فروش برخوردارند در میان گذاشته تا بتوانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

فروشنده بهترین کود های کشاورزی

فروشنده بهترین کود های کشاورزی

کود های کشاورزی توسط فروشندگان حضوری فعال در مراکز فروش معتبر و همینطور توسط فروشندگان فعال در مراکز فروش غیر حضوری قابل دسترسی می باشند.
فرقی نمی کند که کدام یک از این فروشندگان را برای خرید انتخاب نمایید؛ مهم کیفیت محصول مورد نظر است که بهتر است آن را تنها از فروشندگان مطمئن مطالبه کرد.
چون تنها در این صورت است که می توان از کیفیت کود درخواستی مطمئن بود.

ضمن اینکه مراکز فوق در راستای فروش کود ارزان نیز فعالیت داشته و تمام هم و غم خود را بر افزایش رضایت مشتریان خود گذاشته تا بتوانند بهترین خدمات را به آن ها عرضه ساخته و همینطور پایداری فروش محصولاتشان را رقم بزنند.

بهترین برند کود اسید هیومیک در بازار

بهترین برند کود اسید هیومیک در بازار

کود اسید هیومیک تحت برند های مختلفی در بازار به فروش می رسد، اما خریداران همواره در طلب دسترسی به این محصول با بهترین برند می باشند.
باز هم برای دستیابی به چنین کودی باید متوسل به مراکز فروش مطمئن شد.
چون تنها آن ها هستند که اطمینان کافی را به خریداران القا ساخته و می توانند به خوبی از عهده رفع چنین درخواست هایی بر آیند.
اما از جمله ی این مراکز که می توان چنین کود هایی را توسط آن ها و با توجه به اعتبار و دانش کافی شان از محصول قابل فروش، مورد تهیه قرار داد، نمایندگی های فروش می باشند:

  • بهترین کود ارگانیک
  • برترین برند کود اسید هیومیک

نمایندگی فروش انواع کود در بازار تهران

نمایندگی فروش انواع کود در بازار تهران

همانطور که گفتیم نمایندگی های فروش از بهترین مراکزی به شمار می روند که می توان با خیال راحت به آن ها مراجعه کرد و سراغ بهترین محصولات کشاورزی از جمله کود را از آن ها گرفت.
موضوعی که باید گفت، مکان فعالیت نمایندگی های فروش انواع کود است که اغلبشان در بازار تهران به راحتی قابل دسترسی اند.
بنابراین برای خریدارانی که در نزدیکی این مراکز قرار دارند و از امکان خرید حضوری کود برخوردار می باشند؛ پیشنهاد می شود که با مراجعه به آن ها به بهترین شکل نیاز های خود را تامین سازند.
خریداران راه دور نیز کافی است از سایت های متصل به این نمایندگی ها نظیر همین سایت استفاده کرده و با ارتباط از راه دور حتی سفارشات انبوه و البته بسیار مقرون به صرفه ای را از انواع کود بخصوص کود اسید هیومیک به عمل آورند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *