خرید کود مرغی / فعال ترین مرکز عرضه کننده انواع کود در ایران

همانطور که می دانید کودها کاربردهای زیادی در بخش کشاورزی دارند. از انواع این محصول برای رشد و ازدیاد گیاهان و همچنین افزایش حاصل خیزی خاک استفاده می شود. کودها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها کاربرد خاص خود را دارد. کودهای شیمیایی و کود دام از مهم ترین نمونه های این محصول است. یکی دیگر از نمونه های کود که شاید افراد آشنایی کمتری با آن داشته باشند کود مرغی است که یک کود بسیار موثر و کارآمد در بخش کشاورزی است. کود مرغی از برخی از ترکیبات حاصل از مدفوع برخی پرندگان تولید می شود. خرید کود مرغی در نمایندگی های فروش انواع کود امکان پذیر است و فعال ترین مرکز عرضه کننده انواع کود در ایران و واحد فروش کود مرغی پلیت شده امروزه به صورت آنلاین فعالیت می نماید. 

خرید کود مرغی / فعال ترین مرکز عرضه کننده انواع کود در ایران

کود مرغی و مزایای استفاده از آن

کود مرغی و مزایای استفاده از آن

کود مرغی دارای ترکیب متفاوتی نسبت به سایر کود ها است. پتاسیم و ازت موجود در کود مرغی بسیار بالاتر از نمونه های دیگر است. در بین کودهای حیوانی که تولید می شوند کود مرغی دارای ترکیب موثرتری برای خاک و گیاهان است.

کود مرغی دارای مقدار زیادی اسید اوریک نیز است. کود مرغی مایع یکی از نمونه های کود مرغی است که در خاک استفاده می شود. قیمت کود مرغی به دلیل ارزش بالای این کود نسبت به نمونه های دیگر بالا است ولی با استفاده از روش های خرید معقول می توان این کود مقوی را با قیمت های مناسب تری خریداری کرد. مهم ترین مزایای استفاده از کود مرغی موارد زیر است:

  • یکی از بهترین مواد مغذی برای انواع صیفی جات و سبزیجات است.
  • کاملاً ارگانیک و فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر می باشد.
  • حاوی مقادیر بالایی از نیتروژن و پتاسیم است.
  • نسبت به کودهای شیمیایی و سایر کودهای حیوانی در دسترس تر است و دارای قیمت های ارزان و اقتصادی می باشد.

انواع کود مرغی موجود در بازار

انواع کود مرغی موجود در بازار

کود مرغی که یکی از مقوی ترین کودهای حیوانی است و ارزش ترکیبی بالایی نیز دارد در نمونه های خام، کود غنی شده، مایع، گرانول، پلیتی و غیره تولید می شود. هر یک از این نمونه ها ترکیب و ساختار خود را دارند و با روش های مخصوصی باید در خاک استفاده شوند. کود مرغی گرانوله بسیار شبیه کود مرغی پلیتی است فقط در ظاهر تفاوت کمی دارند.

انواع مختلف این کودها دارای میزان مواد معدنی متفاوتی هستند و برای گونه های مختلف گیاهی مناسب می باشند. لازم است که کشاورزان پیش از اقدام به خرید محصولات مورد نیاز زمین های تحت کشت، بر اساس نوع محصول کشت شده نوع خاصی از کود را تهیه کنند. برخی از این کودها حاوی مقادیر بالایی از مواد معدنی و پتاسیم هستند و برای محصولاتی مانند سبزی پیشنهاد نمی شوند چون در اصطلاح باعث سوختن محصولات می شوند.

شرایط نگه داری کود مرغی فله به چه صورت می باشد؟

شرایط نگه داری کود مرغی فله به چه صورت می باشد؟

یکی از روش های خرید و فروش کود مرغی در کشور به صورت فله ای است. برای بسیاری از باغداران و فعالان صنعت کشاورزی این سوال مطرح است شرایط نگه داری کود مرغی فله به چه صورت می باشد؟ مهم ترین موارد قابل توجه در نگهداری این کودها موارد زیر است:

  • شرایط نگه داری کود مرغی فله باید استاندارد و مناسب باشد.
  • لازم است از آلوده شدن کود به مواد خارجی مانند خاک و سموم روغنی جلوگیری شود.
  • از قرار دادن کود در معرض آتش و مواد آتش زا و منابع حرارتی جلوگیری گردد.
  • از تماس انواع مواد شیمیایی خورنده مانند اسیدها به کود فله ممانعت به عمل آید.
  • کودهای جامد و فله نباید در معرض رطوبت باشند.
  • تا حد امکان کودهای حیوانی خصوصا کود مرغی که دارای بوی تندی است در اطراف منازل مسکونی و بیمارستان ها و مدارس انبار و دپو نگردد. 
  • کودهای فله نباید در محیط هایی مانند سوله های سر پوشیده که قابلیت گرم شدن و احتراق دارند نگهداری شوند.

خرید کود مرغی فله از نمایندگی های فروش انواع کود حیوانی امکان پذیر است. فروش ویژه کود مرغی در برخی از فروشگاه های اینترنتی نیز برای مشتریان امکان پذیر است.  

نمایندگی و پخش انواع کود مرغی در ایران

نمایندگی و پخش انواع کود مرغی در ایران

تولید کود در ایران از گذشته تا کنون با روش های خاص تولیدی انجام می شود. کودهای تولید شده انواع مختلفی دارند. کودهای شیمیایی و کود دامی از رایج ترین کودهایی است که در ایران استفاده می شود. بخش عمده استفاده از کودهای تولیدی در بخش کشاورزی است به همین دلیل کشاورزان آشنایی زیادی با انواع کود دارند.

کود مرغی از انواع کودهای حیوانی و یکی از موثرترین کودهایی است که در کشور وجود دارد. نمایندگی و پخش انواع کود مرغی در ایران همان نمایندگی های فروش کود دامی است و خرید کود مرغی از همین طریق امکان پذیر است. 

این نمایندگی ها موظف هستند اطلاعات ارائه شده توسط برندهای تولید کننده را در اختیار خریداران قرار دهند و همچنین سایر اطلاعات مورد نیاز را در صورت لزوم و خواست خریداران به صورت کامل ارائه نمایند و محصولاتی با کیفیت تضمین شده را در سراسر کشور توزیع نمایند. 

قیمت کود مرغی غنی شده در شیراز

قیمت کود مرغی غنی شده در شیراز

همانطور که گفته شد یکی از نمونه های کود مرغی تولید شده در کشور کود مرغی غنی شده است. این نمونه دارای ارزش بالایی برای خاک های کشاورزی است و برای گیاهان نیز می تواند استفاده شود.

قیمت کود مرغی غنی شده در شیراز با توجه به قیمت تمام شده تولید این کود تعیین می شود. در سال های گذشته لیست قیمت انواع کودهای مرغی نوسان زیادی را تجربه کرده است.

کشاورزان و فعالان صنعت باغداری و زراعت برای کسب اطلاعات لازم درباره لیست قیمت روز کود مرغی می‌توانند از طریق مراکز فروشگاهی معتبر و نمایندگی های مجاز شرکت ها و برندهای تولید کند که به صورت آنلاین و حضوری مشغول به فعالیت هستند اقدام نمایند.

خرید عمده کود مرغی گرانوله

خرید عمده کود مرغی گرانوله

کودهای مرغی گرانوله همان کودهای پلیتی هستند که حاوی مقادیر بالایی از ازت، پتاسیم، فسفر و عناصر ریز مغذی مانند آهن، روی و منگنز می باشند. مصرف کود مرغی گرانوله در زمین های کشاورزی موجب حاصلخیزی بالای خاک می گردد و در نهایت حجم تولیدات با کیفیت را بالا می برد.

از انواع کودهای گرانوله برای اصلاح وضعیت خاک در زمین های زراعی که چندین سال تحت کشت بوده اند استفاده می شود و این کود موجب بهبود فعالیت های بیولوژیکی خاک می شود و به همین جهت یکی از کودهای پر مصرف هستند. 

برای خرید عمده کود مرغی گرانوله می توان از طریق مراکز پخش عمده و معتبر انواع گوناگون کودهای حیوانی و طبیعی و شرکت های مجازی که با تولید کنندگان در ارتباط هستند اقدام کرد.

کارخانه تولیدی کود مرغی پلیتی

کارخانه تولیدی کود مرغی پلیتی

کارخانجات تولید کود مرغ پلتی و تولید عمده کود تحت نظر وزارت صنعت و معدن با استفاده از همه پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی در حوزه تولید و فرآوری کود و همگام با فناوری و تکنولوژی روز دنیا انواع محصولات مانند کود های مایع، کود های پودری و کود گرانوله مرغی را تولید و روانه بازار مصرفی می کنند.

تولیدات ایرانی دارای کیفیت بسیار مطلوبی است و می‌توان گفت ایران به عنوان یکی از قطب های تولید کود های شیمیایی و ارگانیک محسوب می گردد و اگر بازاریابی خوبی در زمینه محصولات ایرانی شود، کشور ما می‌تواند جایگاه خود را در بازارهای جهانی  به دست آورد.

فروش کود مرغی پلیت شده زیر قیمت بازار

فروش کود مرغی پلیت شده زیر قیمت بازار

فروش کود مرغی پلیت شده زیر قیمت بازار توسط شرکت ها و مراکز پخشی صورت می گیرد که دارای ارتباط مستمر و مستقیم با مجتمع های تولید کننده این کودها هستند و واسطه های متعدد در تجارت و خرید و فروش ملزومات کشاورزی را حذف نموده اند. 

بسیاری از کشاورزان و باغداران به دلیل نیاز انبوه، ترجیح می دهند که خرید خود را از طریق مراجعی انجام دهند که دارای قیمت های اقتصادی و مناسب هستند و محصولاتی با کیفیت را ارائه می دهند. امروزه مراکز اینترنتی نیز از جمله مراکزی هستند که دارای تخفیفات ویژه و آفرهایی هستند و کود های مرغی و حیوانی را با قیمت های حراجی عرضه می کنند و امکان خرید آسان را برای کشاورزان ایجاد کرده اند.

لیست قیمت کود پلیت مرغی

لیست قیمت کود پلیت مرغی

قیمت انواع مختلف کودهای ارگانیک و طبیعی بر اساس پارامتر های مختلفی تعیین می شود که مهم ترین آنها فاکتور هایی مانند برند تولید کننده کود، حجم محصول، میزان مواد معدنی و آلی موجود در کود، میزان عرضه و تقاضا و قیمت جهانی انواع کود و نوسانات بازار است.

برای کسب اطلاع از لیست قیمت کود پلیت مرغی و قیمت کود کامل می‌توان از طریق مراکز فروشگاهی معتبر و نمایندگی های مجاز شرکت ها و برندهای تولید و فرآوری کود مرغی که به صورت حضوری مشغول به فعالیت هستند اقدام نمود و از جدیدترین قیمت این محصولات پرکاربرد در صنعت کشاورزی مطلع شد.

همچنین امروزه فروشگاه ها و سامانه های فعال در حوزه عرضه و فروش انواع پلیت کود مرغی، از جمله بهترین مراجع برای خرید محصولاتی با کیفیت هستند که قیمت روزانه این محصولات را درج می نمایند.

مشخصات کود پلیت مرغی غنی شده

مشخصات کود پلیت مرغی غنی شده

کودهای پلیت مرغی غنی شده با استفاده از درصد بالایی از کود مرغی خالص و افزودن مواد معدنی جانبی تولید می گردند و در بسته بندی های تجاری و در وزن های مختلف عرضه می شوند. مهم ترین مشخصات کود مرغی پلت موارد زیر هستند:

  • پلیت کود مرغی یکی از غنی ترین کودهای دامی ارگانیک است که حاوی مواد معدنی بالایی است.
  • کاملا ضد عفونی شده و فاقد هرگونه ضایعات مانند بذر علف های هرز، تخم حشره و آلودگی های جانبی است.
  • این کود کاملاً با محیط زیست سازگار می باشد و فاقد هرگونه اثرات مخرب بر خاک است.
  • خصوصیات شیمیایی، فیزیکی و فعالیت های بیولوژیکی و حاصلخیزی خاک را بهبود می بخشد.
  • به افزایش تیرگی خاک و افزایش جذب انرژی کمک می کند.

خرید اینترنتی انواع کود های حیوانی

خرید اینترنتی انواع کود های حیوانی

خرید اینترنتی انواع کودهای حیوانی از طریق مراکز و سامانه های الکترونیک فعال در حوزه ملزومات و تجهیزات کشاورزی امکان پذیر است و فروش اینترنتی انواع کودهای طبیعی و ارگانیک با کیفیت عالی در سال‌های اخیر گسترش یافته است.  مراکز و فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین از جمله مهمترین و مراجع عرضه کننده محصولات و متریال های مورد استفاده در صنعت کشاورزی می باشند که دارای تنوع بالایی از نظر برند و کیفیت هستند.

این مراکز شاخصه های منحصر به فرد دیگری را نیز دارند که باعث شده است که بسیاری از کشاورزان و باغداران تمایل داشته باشد خرید خود را به روش غیر حضوری و آنلاین انجام دهند. فروشگاه های اینترنتی انواع محصولات را در دسته بندی های حرفه‌ای و تجاری عرضه می کنند و به راحتی می توان به بخش های مورد نظر در سایت دسترسی پیدا کرد و محصول مورد نیاز را تهیه نمود.

همچنین دسترسی به این سایت ها تنها نیاز به عضویت و ثبت نام دارد و پس از طی این مراحل می توان به راحتی به صفحه دیدگاه های کاربران دسترسی پیدا کرد. این مراکز  علاوه بر ثبت اطلاعات کامل محصولات مانند مشخصات فنی کودها، قیمت تمام شده محصول، برند، نوع ارسال و بسته بندی و مواردی از این دست، دارای کارشناسان مجربی هستند که درباره محصولات مختلف اطلاعات کافی را دارند و اگر خریدار در طی مراحل خرید دچار سوال و یا مشکل شد می‌تواند با دریافت مشاوره از کارشناسان و متخصصان مراکز فروشگاهی آنلاین نسبت به دریافت پاسخ سوالات خود اقدام نماید.

پخش عمده کود های ارگانیک در سراسر کشور

پخش عمده کود های ارگانیک در سراسر کشور

پخش عمده کود های ارگانیک در سراسر کشور بر عهده شرکت هتی پخش مجاز و مراکز و دفاتر تجاری و بازرگانی است. همچنین محصولات کارخانجات و‌ تولیدی‌های معتبر از طریق نمایندگان فروش عمده این محصولات در سرتاسر ایران و فروشگاه‌ها و مراکز معتبر فروش کود به فروش می‌رسند.

این کار با وجود افراد متخصص و آگاه در زمینه انواع متنوع کودهای حیوانی و مرغی صورت می‌گیرد و این متخصصان با در اختیار قرار دادن اطلاعات کافی در مورد انواع کود و مشخصات کیفی آنها به خریداران در خرید هر چه بهتر کمک می کنند و خریداران عمده می توانند با توجه به نیاز خود، کود مناسبی را تهیه کنند.

صادرات کود پلیت مرغی باکیفیت

صادرات کود پلیت مرغی باکیفیت

ایران از جمله مهم ترین کشورهای فعال در حوزه تولید انواع کودهای حیوانی و ارگانیک در سطح آسیا و خاور میانه محسوب می شود و کودهای تولید شده در مرازک تولیدی ایران در سطح وسیعی به بسیاری از کشورها صادر می شوند.

 صادرات انواع کود ارگانیک توسط دفاتر و شرکت‌های صادراتی دولتی و نیمه دولتی که تحت نظارت نهاد های دولتی مشغول فعالیت هستند صورت می پذیرد. توجه به صادرات انواع محصولات مرتبط با صنعت کشاورزی می‌تواند ارزآوری خوبی برای کشور  به همراه داشته باشد و علاوه بر کاهش وابستگی به اقتصاد نفتی می تواند، به افزایش تولیدات غیر نفتی کمک کند.

سامانه های فروش چند زبانه نیز در سال های اخیر صادرات تخصصی این تولیدات را به دست گرفته اند و با ایجاد وب سایت های تخصصی اینترنتی چند زبانه مانند انگلیسی، روسی و عربی شرایطی را فراهم آورده اند که خریداران و صنعتگران کشور های خارجی نیز بتوانند با مراجعه به این سایت ها و با بررسی محصولات مختلف داخلی از نظر کیفی و کمی، درباره انواع تولیدات و محصولات اطلاعات لازم را به دست آورند و پس از بررسی کامل محصولات مختلف از حیث کیفیت و کارایی اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایند.

خریدار کود پلیت مرغی ارزان قیمت

خریدار کود پلیت مرغی ارزان قیمتاگر خریدار کود پلیت مرغی ارزان قیمت هستید می توانید برای خرید محصولاتی با کیفیت و دارای قیمت های اقتصادی و مناسب از طریق فروشگاه های زیر اقدام کنید:

  • عمده فروشی‌ها و بنکداری های عرضه کننده انواع کودهای شیمیایی و کودهای طبیعی و حیوانی مانند فروش کود مایع
  • بازارهای تخصصی ارائه کننده انواع ملزومات باغداری و کشاورزی و عرضه کود خالص
  • نمایندگی های رسمی کارخانجات تولیدکننده و فرآوری کود مرغی
  • مراکز فروش تخصصی کود پلیت مرغی و عصاره کود مرغی
  • وب سایت‌های تخصصی که در حوزه تولید و عرضه انواع کودهای پر استفاده در کشاورزی و فروش اینترنتی کود مشغول به فعالیت هستند.

این مراکز ضمن ارتباط مستقیم و بدون واسطه با تولیدکنندگان برتر در زمینه کودهای حیوانی، مرغوب ترین انواع کود پلیت مرغی را عرضه می کنند و با حذف دست واسطه ها در فرایند خرید و فروش این محصولات، موجب شده اند که قیمت تمام شده این محصولات بسیار ارزان تر از بازارهای با واسطه شود. 

عرضه عمده کود مرغی پلیتی، گرانوله و مایع

عرضه عمده کود مرغی پلیتی، گرانوله و مایععرضه عمده کود مرغی پلیتی، گرانوله و مایع توسط  مراکز فروش عمده کود معدنی و ارگانیک و فروشگاه های عرضه عمده و جزئی انواع ملزومات کشاورزی در سطح کشور انجام می گیرد. 

در سال هایی نه چندان دور از کودهای ارگانیک و طبیعی؛ به دلیل فراگیر شدن کودهای شیمیایی با کاهش نسبی همراه بوده است، اما بعدها به دلیل مشکلات به وجود آمده از کودهای شیمیایی، اقبال کشاورزان به کودهای طبیعی بیشتر شده و امروزه کارخانجات و برندهای مختلفی انواع این محصول را تولید می نمایند.

کودهای طبیعی و دامی حاوی مقادیر بالایی از مواد معدنی هستند و می توانند در مدت زمان کوتاهی خاصیت از دست رفته خاک را بهبود دهند و در اصلاح خاک های شنی بسیار موثر می باشند.

فروشگاه مرکزی انواع کود های کشاورزی

فروشگاه مرکزی انواع کود های کشاورزی

فروشگاه مرکزی انواع کود های کشاورزی، محصولات متنوعی از برندهای گوناگون را در سطح بالایی از نظر کیفیت ارائه می نماید و امکان تهیه انواع باکیفیت کودهای ارگانیک از این مراکز مهیا است. 

این فروشگاه ها با حذف فعالیت واسطه ها موجب می شوند که محصول به صورت مستقیم عرضه شود و در عرضه مستقیم و با حذف واسطه ها در قیمت محصولات کاهش چشمگیری خواهیم داشت. با کاهش قیمت کود، کشاورزان و خریداران بیشتری به خرید آن محصول راغب می‌شوند و با افزایش تقاضا تولیدات محصول نیز بیشتر خواهد شد و این زنجیره در رونق اقتصادی یک جامعه بسیار مؤثر است.

مزیت های استفاده از کود مرغی غنی شده

مزیت های استفاده از کود مرغی غنی شدهکودهای دامی غنی شده از جمله کودهایی هستند که با استفاده از مواد معدنی جانبی و ریز مغذی های دارای کیفیت و ارزش بالاتر تغذیه ای شده اند و به همین دلیل استفاده از این کودها موجب می گردد که حاصلخیزی زمین و در نتیجه تولید سالانه بالاتر رود. از برترین مزیت های استفاده از کود مرغی غنی شده می توان به قیمت ارزان و مقرون به صرفه آن، نسبت به سایر کودهای دامی اشاره کرد.

این محصولات در عین داشتن نرخ اقتصادی، از بسیاری از کودهای طبیعی موجود در بازار غنی تر هستند و به عنوان یک کود کامل شناخته می شوند. کودهای غنی شده به افزایش چسبندگی خاک های رسی خصوصاٌ در مناطق کویری و خشک کمک شایانی می کنند و با استفاده از این کود می توان به رونق کشاورزی در مناطق کویری و نیمه کویری کمک کرد.

ارزان ترین کود مرغی فرآوری شده در کشور

ارزان ترین کود مرغی فرآوری شده در کشوربرای خرید ارزان ترین کود مرغی فرآوری شده در کشور می توان از طریق سامانه های فروش آنلاین اقدام نمود. مهم ترین مزایای خرید از این مراکز به شرح زیر است:

  1. پشتیبانی حرفه ای و خدمات پس از فروش تخصصی
  2. شرایط دریافت مشاوره رایگان به صورت تلفنی و آنلاین و اطلاع از کیفیت اقسام مختلف کود و نوع کود مناسب برای زمین های تحت کشت
  3. بسته بندی محصولات به صورت حرفه‌ای و تجاری
  4. امکان مطالعه نظرات سایر کاربران
  5. قیمت های ارزان و اقصادی نسبت به بازارهای محلی و بازارهای با واسطه
  6. ارسال رایگان محصولات به برخی از استان ها، حمل و نقل اصولی و استاندار و تحویل فوری محصولات
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *