فروشنده عمده کود اسید آمینه مایع

کود اسید آمینه مایع، برای بهتر شدن شرایط رشد گیاهان و از طرفی هم پویایی خاک بسیار موثر است.

به دلیل روشن شدن کارایی این مدل از کود، کشاورزان بسیاری به دنبال کود اسید آمینه هستند که همین امر سبب شده تا مراکز بسیار زیادی به ارائه خدمات در این زمینه بپردازند و این کود را در اختیار خریداران قرار دهند.

فروشنده عمده کود اسید آمینه مایع

دلایل اهمیت استفاده از کود اسید آمینه

دلایل اهمیت استفاده از کود اسید آمینه طی مطالعات گسترده ای که در سال های اخیر اتفاق افتاد، به این نکته مهم پی برده شد که آمینو اسیدها که در مراحل سنتز پروتئین بسیار مهم اند، می توانند در فعالیت های حیاتی و ساختارهای گیاهی بسیار تاثیر گذار باشند، بنابراین متخصصین در این زمینه، به دنبال ساخت کود آمینو اسید بودند. در سال های اخیر تولید کنندگان و از طرفی هم شرکت های دانش بنیان بسیاری روی این پروژه کار کرده اند و این امر موجب تولید کود اسید آمینه شد.

 اسیدهای آمینه مورد نیاز به همراه کود مایع در اختیار گیاه قرار می گیرد و استفاده از این ماده سبب می شود تا ساختار خاک و به طور کلی فلور گیاهی خاک بهبود یابد. با بهبود خاک، ریشه گیاه می تواند به راحتی مواد غذایی مورد نیاز خود را از خاک دریافت کند.

 آمینو اسید به دلیل داشتن فعالیت های متابولیکی بالا، سبب می شود تا گیاه بسیاری از انرژی خود را ذخیره کند و از آن در شرایط اضطراری استفاده کند.

از طرفی هم با تزریق این کود به گیاه، تسریع در رشد و تکثیر سلولی در گیاه را خواهیم داشت. بنابراین برای جلوگیری از کاهش محصولات سالیانه و بالا بردن کیفیت محصول، استفاده از کودهای آمینو اسیدها بسیار ضروری خواهد بود.

ما داری انواع بسیار بالایی از آمینو اسیدها هستیم که هر کدام از آن ها می توانند کارایی خاص خود را داشته باشند، به عنوان مثال چند نمونه ار آن ها را برای شما ذکر خواهیم کرد:

  • پرولین: در دانه‌ های گرده برای امر جوانه زنی کارایی بالایی دارد و دما را برای گیاه تنظیم خواهد کرد.
  • آلانین: در تولید کلروفیل و  باز شدن روزنه ‌های گیاهی بسیار موثر است و به گیاه در برابر خشکی مقاومت بسیاری را می دهد.
  • آسپارتیک اسید: متابولیسم اسیدهای آمینه را کنترل می کند.
  • فنیل آلانین: وجود آن در گرده افشانی بسیار مؤثر است.

اما کود هیومیک اسید هم از سری کودهای مورد تقاضای کشاورزان است که در افزایش تهویه خاک بسیار موثر است و باعث می شود که نیتروژن خاک غنی شود.

بهترین تولید کننده کود اسید آمینه مایع

بهترین تولید کننده کود اسید آمینه مایع به دلیل استفاده بسیار زیادی که از این مدل کود می شود و نیاز روز افزون کشاورزان به آن، تولیدکنندگان کثیری در سراسر ایران بوجود آمده اند که به ارائه خدمات در این زمینه می پردازند و افراد می توانند بدون دغدغه این محصول را خریداری نمایند.

تولیدکنندگان در این زمینه به خوبی از نیاز بازار آگاه اند که همین امر سبب شده تا آن ها به ارائه محصولات باکیفیت بپردازند و خریدارن هم از خرید اسید آمینه بسیار راضی باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *