فروش عمده کود اسید آمینه خالص

کود اسید آمینه خالص ضروری و غیر ضروری به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. نوعی از کودهای اسید آمینه وجود دارند که مناسب برای رشد گیاه و جوانه زنی می باشد. این کودها در وزن های مختلف با بسته بندی های کارتنی و فله ای در هر مقدار مصرف موجود می باشد.

فروش عمده کود اسید آمینه خالص

نحوه تشخیص خلوص کود اسید آمینه

نحوه تشخیص خلوص کود اسید آمینه یکی از کودهایی که برای محصولات کشاورزی اعم از باغی و زراعی مورد استفاده قرار می گیرد کودهای اسید آمینه هستند. خواص کود اسید آمینه بسیار زیاد بوده و برای گیاهان مفید می باشند. کودهای اسید آمینه به طور کلی به دو دسته، اسید آمینه خالص ضروری و غیر ضروری تقسیم می شوند. اسید آمینه ضروری آن دسته از کودهایی هستند که گیاه تحت هیچ شرایطی نمی تواند آنرا تجزیه کند اما باید در اختیار گیاه قرار بگیرد تا گیاه بتواند به راحتی رشد نماید. دسته دوم که غیر ضروری هستند گیاه قادر است که آنرا تجزیه نماید. البته کودهای اسید آمینه انواع مختلفی دارد و کاربرد هر کدام از آنها برای گیاهان متفاوت است. بعضی از آنها برای مقاومت گیاهان استفاده می شود، اما نوعی از کود اسید آمینه جهت از بین بردن استرس گیاهان نقش دارند. نحوه تشخیص این کودها برای همه امکان پذیر نیست بلکه  نیازمند دانش و تخصص بالایی است. زیرا کوچکترین اشتباه در نوع کود گیاه دچار آسیب و سوختگی می شود. آیا می دانید کدام دسته از کودها در جوانه زنی گیاهان موثرند و کدام نوع از آن را باید خریداری نمود؟

قیمت فروش عمده کود اسید آمینه خالص

قیمت فروش عمده کود اسید آمینه خالص اسیدهای آمینه موجود در کودها متفاوت هستند و به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند، آرژنین، هیستیدین،آروماتیک،اسیدهای آمینه باردار و غیر قطبی انواع اسید آمینه موجود در کودها می باشند. خرید اسید آمینه، نمی تواند به تنهایی صورت گیرد. بلکه این اسید آمینه در داخل کودها موجود هستند. به عنوان مثال بعضی از اسید آمینه ها مانند آلانین در باز شدن روزنه گیاه نقش دارد .همچنین در گرده افشانی موثر بوده و گیاه را در مقابل خشکی مقاوم می نماید. کودهای اسید آمینه چنانچه به صورت عمده به فروش برسد می تواند تفاوت قیمت زیادی را ایجاد نماید و از تخفیف بالایی برخوردار باشد.  فروش این کودها در تناژهای بالا بسیار به صرفه است. البته آنچه که در قیمت کودها نقش دارد حجم خرید و نوع بسته بندی آن است. معمولا کودهایی که در داخل گونی می باشند به صورت فله ای به فروش می رسند. بسیاری از مشتریان خواهان این هستند که نام شرکت و برند خود را بر روی گونی ها حک نمایند البته انجام این کار نیز نقش زیادی در قیمت آن دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *