فروشنده کود جلبک دریایی پودری

کود جلبک دریایی پودری یکی از نمونه های کود است که از گیاهان دریایی تولید شده و دارای مزایای بسیار زیادی برای گیاهان و درختان است و وجه تمایز آن با دیگر کودها پایداری و عاری از مضرات بودنش است، فروشنده آن نیز این محصول را در اصالت و کیفیت بالا و کاملا ارگانیک در اوزان مختلفی در دسترس مشتری قرار می دهد.

فروشنده کود جلبک دریایی پودری

مزایای کود جلبک دریایی

مزایای کود جلبک دریایی کود جلبک دریایی ماده ای سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی است که برای موجودات زنده روی زمین مفید می باشد و در باروری و مقاومت درختان و گیاهان تاثیر مثبتی دارد، این کود آلی و مقوی دارای مقدار زیادی فیبر بوده و آب مورد نیاز ریشه و خاک را حفظ می کند و رشد بهتر و تقویت ریشه را به همراه دارد.

بعد اینکه گیاه و درخت با این ماده کود دهی شد مقاومت گیاه در برابر طوفن، تگرگ، گرما و سرمای زیاد و آفات نیز زیاد شده است و در نتیجه باعث رفع شته ها، قارچ ها و حشرات می شود، لذا این کود غلظت مواد معدنی موجود در گیاه را افزایش داده و شیره درختان نیز به غلظت بیشتری می رسد.

جلبک های دریایی سبز و قهوه ای برای رشد گیاه مفید بوده و سرعت فتوسنتز و آبرسانی را بالا می برد چون دارای انواع مواد معدنی مانند پتاسیم، مس، منگنز، باریوم، بور و ید می باشد، در آن هورمون های رشد مانند استرول، نتائین، سیتوکنین، جبرلین، اکسین، مانیتول دیده می شود، همچنین در این کود ترکیبی از آمینو اسیدها، کربوهیدرات ها و پروتئین ها یافت می شود که در خاک و در فعالیت میکرو ارگانیک ها تاثیرگذار است.

قیمت روز کود جلبک دریایی پودری

قیمت روز کود جلبک دریایی پودری قیمت کود جلبک دریایی پودری بسته به عوامل مختلفی فرق دارد و این کود دارای انواع نمونه های مختلفی است که هر یک دارای نرخ های مختلفی می باشد، این کود از گیاهان آبزی که در دریاچه ها، اقیانوس ها و برکه ها وجود دارد تولید می شود که دارای ویتامین ها و مواد معدنی و آلی فراوانی می باشد.

کود هایپرتونیک از دو نوع جلبک سبز و قهوه ای تهیه می شود که جلبک های قهوه ای در مکان های عمیق و کف دریا و جلبک سبز در مناطق کم عمق و کنار دریاچه ها دیده می شود. این کود دارای سلول های زنده بوده و بعد از اینکه به عنوان کود وارد خاک شده بر عکس کود شیمیایی نمی میرد و تکثیر و رشد خواهد نمود.

کودهای جلبک دریایی بر عکس کود شیمیایی علاوه بر اینکه ضرر و عوارضی ندارد دارای هزینه های کمتری می باشد و با تمام گیاهان و درختان سازگار بوده است، مزایایی که این کود دارد در هیچ کود شیمیایی، حیوانی و گیاهی و … نمی توان یافت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *