وارد کننده کود آهن فرانسوی در ایران

یکی از مهم ترین عوامل در تولید و پروش انواع گیاهان استفاده از کود های مناسب و مورد نیاز برای محصول پرورش می باشد. کود ها به عنوان مکملی برای خاک محسوب شده که مواد مغذی مورد نیاز آن را تامین نموده و سبب غنی شدن خاک می گردند. در این میان کود آهن فرانسوی به عنوان یکی از مفید ترین انواع این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد، و شرکت های واردکننده این محصول سعی در تامین بازار و صنعت باغ داری و کشاورزی کشور را دارند. 

وارد کننده کود آهن فرانسوی در ایران

مقدار مصرف کود آهن در مزارع

مقدار مصرف کود آهن در مزارع خاک مورد استفاده در زمین های کشاورزی و باغ ها پس از هر دوره برداشت محصول و بار دهی مقدار زیادی از مواد آلی خود را از دست می دهند، بنابراین برای حاصل خیزی این مزارع، تغذیه کردن خاک و برگرداندن این مواد عالی به زمین، از کود های آلی، شیمیایی و بیولوژیک استفاده می شود. 

انواع کودهای کلاته بنا به نیاز خاک و مزارع مختلف مورد استفاده کشاورزان قرار می گیرد. کود آهن به عنوان عنصری ضروری برای رشد انواع گیاهان نیز باید به مقدار مورد نیاز و به شیوه درست به کار گرفته شود. همواره به استفاده از عناصر پرمصرف برای غنی سازی خاک مانند ازت، فسفات و پتاسیم تاکید شده است اما عناصر و کود های کم مصرفی مانند کود آهن نیز به همان اندازه برای رشد و پرورش محصول حائز اهمیت می باشد با این تفاوت که میزان استفاده از آن ها بنا به نیاز خاک و گیاه، در مقادیر کمتری صورت می پذیرد. 

با توجه به این که هر گیاه یا میوه مورد کشت به میزان متفاوتی از آهن نیاز دارد در هنگام کود دهی لازم است به این نکته نیز توجه گردد. برای مثال مزارع تولید حبوبات، دانه های روغنی و باغ های مرکبات و میوه به مقدار بیشتری از کود آهن نسبت به سایر محصولات نیازمند هستند.  

قیمت کود آهن فرانسوی در بازار

قیمت کود آهن فرانسوی در بازار قیمت کود آهن با توجه به نوع آن و نحوه فرآوری متفاوت می باشد. کود آهن فرانسوی به عنوان یکی از محصولات درجه یک موجود در بازار همواره از میزان تقاضای بالایی برخوردار بوده و به همین سبب تولید کننده سعی در تولید حجم بیشتری از این محصول با کیفیت بالا داشته اند، تا علاوه بر جلب رضایت مشتری تاثیر مثبتی در عرصه کشاورزی نیز از خود به جای بگذارد. 

به همی جهت برای خرید کود آهن فرانسوی با قیمت مناسب بهتر است که این محصول را بدون واسطه و به صورت انبوه سفارش داده تا علاوه بر تامین نیاز بازار خریدی مقرون به صرفه نیز صورت بگیرد. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *