مرکز فروش کود تقویتی امینو اسید

رشد و پرورش انواع گیاهان مستلزم کود دهی مناسب و به موقع است. کود تقویتی امینو اسید به عنوان یک کود ارگانیک تاثیر زیادی در رشد محصولات کشاورزی و درختان میوه دارد. تولید این محصول توسط چندین شرکت معتبر و مرکز فروش این کود، پخش این محصول را در سراسر کشور برعهده دارد. مرکز فروش امینو اسید این محصول را به صورت عمده فروشی و فروش جزئی در اختیار خریداران قرار می دهد.

مرکز فروش کود تقویتی امینو اسید

روش های استفاده از کود تقویتی امینو اسید

روش های استفاده از کود تقویتی امینو اسید کود امینو اسید را با توجه به نوع گیاه به صورت های مختلف و اندازه های متفاوت برای تقویت گیاه به کار می برند.

این محصول به صورت پودری تهیه می شود و برای استفاده از آن باید پودر امینو اسید را در اندازه مورد نظر با آب مخلوط کرده و به کمک سم پاش روی برگ های درختان پاشیده شود. کود امینو اسید از طریق برگ درختان بیشتر جذب می شود.

همچنین این محصول را می توان هنگام آبیاری به خاک اضافه کرده تا مواد مغذی این محصول همراه با آب به ریشه گیاه مورد نظر برسد. کود اسید آمینه پودری در مقاومت گیاه در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف همچنین در مقابل حشرات و آفات گوناگون تاثیر بسزایی دارد.

کود آمینو اکتیو نیز حاوی مقادیر بالایی پروتئین می باشد که می تواند بازدهی محصولات کشاورزی را بالا ببرد. غالبا بسته به نوع محصول کشاورزی میزان ترکیب این کود با آب متفاوت می باشد.

بالفرض برای محصولات زراعی ۳ تا ۵ لیتر در هکتار و برای باغ های مرکبات ۵ تا ۷ لیتر در هکتار از محلول امینو اسید استفاده می شود.  

قیمت روز فروش عمده کود تقویتی امینو اسید

قیمت روز فروش عمده کود تقویتی امینو اسید برندهای مختلفی که در زمینه تولید کود امینو اسید فعالیت می کنند، هر کدام برای تولیدات خود قیمت خاصی را در نظر می گیرند. قیمت این محصول را قیمت مواد اولیه مورد استفاده در آن تعیین می کند.

در صورتی که مواد اولیه به راحتی و با قیمت ارزان به دست تولیدکنندگان برسد، یقینا در قیمت تمام شده و نهایی امینو اسید تولید شده مؤثر خواهد بود.

بر همین اساس قیمت روز این نمونه کود نیز متغیر است. میزان عرضه این محصول به بازارهای فروش در صورتی که با میزان تقاضا مطابقت داشته باشد، بالطبع خریداران می توانند آن را با قیمت مناسب تری خریداری کنند.

در صورتی که میزان تقاضا بالاتر از میزان عرضه این کود باشد قطعا قیمت روز کود امینو اسید نیز گران تر خواهد شد. همچنین عرضه مستقیم این کود تقویتی به بازار فروش و حذف واسطه ها از خرید و فروش این محصول می تواند در تنظیم و کنترل قیمت روز این محصول تاثیرگذار باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *