قیمت روز کود ضد تنش مایع

کود به معنی مواد خالص معدنی حاوی عناصر غذایی که باعث حاصلخیزی خاک می شود . کود به ۳دسته ی آلی ، زیستی و شیمیایی تقسیم می شود . این کود ارگانیک مایع باعث بهبود ریشه ای گیاه شده و موجب افزایش فولیک اسید ، آمینو اسید و نیتروژن که شامل اوره خالص این کود آلی به کشاورزان کمک می کند . قیمت روز کود ضد تنش مایع در سراسر ایران مشخص شده است . در ادامه با کود ضد تنش مایع آشنا می شویم .

قیمت روز کود ضد تنش مایع

نحوه اعمال و استفاده از کود ضد تنش مایع

نحوه اعمال و استفاده از کود ضد تنش مایع  با تغییرات آب و هوایی ریشه گیاه باعث می شود  توانایی جذب مواد غذایی را نداشته باشد . از ویژگی کود می توان به موارد زیر اشاره کرد :                                                       

مقابله با مشکلاتی است که گیاه در طول زمستان و بهار و هنگام آفات و بیماری ها با آن ها مواجه می شود  ،  این کود باعث افزایش مقاومت گیاه در برابر سرما و گرما می شود  ،  افزایش جذب عناصر زیر مغذی خاک می شود ،  جوانه زدن در گیاه را تسریع می کند .

ضد تنش گیاهی برای مرکبات و میوه جات کاربرد دارد .فروشنده با بسته بندی کود ضد تنش مایع مقدار معین مصرف را بر روی بسته مشخص کرده است . 

کود اوره : به کود سفید نیز معروف است ارزان ترین کود می باشد به خوبی در آب حل می شود و همین امر باعث زودتر جذب گیاه می شود . این کود مناسب چمن ، باغچه ، مزارع پسته و انگور و صیفی جات است .

کود سولفات : این کود بیشتر شبیه نمک است و به خاطر داشتن اسید برای خاک آهکی مناسب است این کود گران تر  از بقیه ی کودها می باشد  . کود پتاسیم : این کود باعث رشد گیاهان و به عنوان ماده ی افزودنی است به علت ریشه و جذب مواد آلی او به صورت اسپری پاشیده می شود و برای گیاهان گلخانه ای مفید است

به سبب سرد و گرم شدن هوا آسیب جدی به گیاه وارد می شود که به آن سرما زدگی می گویند این عوامل باعث کاهش رشد گیاه و تغییر رنگ و جذب گیاه برای مواد مغذی صورت نمی گیرد . با استفاده از کود ضد سرمازدگی  مزیت های زیادی برای گیاه به همراه می آورد

از جمله : گیاه رشد خوبی پیدا می کند . افزایش مقاومت در برابر سرما و میوه های بدست آمده سنگین تر و خوشمزه تر می شود

بهترین تولید کننده کود ضد تنش مایع در ایران

بهترین تولید کننده کود ضد تنش مایع در ایران بهترین تولید کننده کود ضد تنش مایع در ایران موجود می باشد . شما می توانید با خرید اینترنتی از مزایای زیادی از جمله بی واسطه خرید کردن و قیمت مناسب این محصول استفاده کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *