تولید کننده کود آهن کلاته در تبریز

کود آهن کلاته یکی از انواع کود است که از مشخصه اصلی اش جذب سریع آن توسط ریشه می باشد که باعث تمایز آن از دیگر نمونه ها بوده است، تولید کننده آن نیز در تبریز نمونه های مایع و جامد این محصول را در اشکال مختلفی به صورت بسته بندی شده وارد بازار می کند.

تولید کننده کود آهن کلاته در تبریز

ویژگی های کود آهن کلاته

ویژگی های کود آهن کلاته کود آهن مایع کلاته یکی از انواع کودها است که خاکی آهکی و پی اچ خاک دلیل ساختار آن می باشد که باعث غیر قابل جذب شدن آهن می شود، از آن به شکل آبیاری قطره ای، محلول پاشی و آبپاشی نزدیک ریشه جهت آهن رسانی در ریشه گیاه استفاده می شود که براحتی و سریع قابلیت جذب توسط ریشه گیاه را دارد.

انواع کلات تفاوت هایی با هم دارند و فرق آنها از نظر نوع کمپلکس، میزان حساسیت به غلظت منیزیم یا کلسیم، جایگزینی با آهن داخل کلات و میزان نگهداری آهن در برابر پی اچ می باشد که رنگ آنها قهوه ای کم رنگ، تیره و مشکی است. در استفاده از این کود باید به نکات زیر توجه کرد:

  • کلات آهن را بهتر است زمانی که خاک خشک است به آن اضافه نمود تا به خوبی جذب شود.
  • بهتر است قبل از صبح بر روی برگ جهت جلوگیری از سوختگی آن پاشیده شود.
  • کود کلات آهن باید در جایی خشک و خنک و به دور از نور خورشید نگهداری نمود تا از تجزیه شدن آن جلوگیری شود.

قیمت فروش عمده کود آهن کلاته

قیمت فروش عمده کود آهن کلاته قیمت فروش عمده کود آهن کلاته در بازار نسبت به نرخ خرده ارزانتر و باصرفه تر می باشد و بسیار از مشتریان جهت کاهش هزینه های اولیه خود و کسب سود بیشتر سعی می کنند آن را عمده و حتی بدون واسطه خریداری کنند تا این محصول ارزانتر به دستشان برسد.

این کود در بازار در انواع برندهای ایرانی و خارجی به فروش می رسد که قیمت کود اهن خارجی به دلیل متحمل شدن هزینه های صادراتی و گمرکی گرانتر می باشد، به طور کلی نرخ این محصول بسته به کیفیت و نوع آن متفاوت می باشد و چون هر مدلی دارای ویژگی ها و مشخصات مربوط به خود بوده است.

کود آهن کلاته به صورت جامد و مایع و بسته بندی شده و در اوزان مختلفی به فروش می رسد که هر یک مشخصه مربوط به خود را داشته و نرخ و کیفیت هر کدام نیز متفاوت است، مشخصات این محصول به طور کامل در بسته بندی های آن درج شده که خریدار می توان جهت اطلاع از نوع محصول مطالب درج شده در بسته را مطالعه کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *