قیمت جدید کود آلی مایع مرغی خالص

در طول سالهای اخیر با افزایش فعالیت مرغداری ها مسلماً فضولات آنها نیز بیش از پیش شد و خوشبختانه می توان با استفاده از این فضولات به کود ارزشمندی دست یافت؛ شایان ذکر است که قیمت کود آلی مایع مرغی خالص همانگونه که از نام آن پیداست به میزان خلوص آن و ترکیبات تشکیل دهنده آن بستگی دارد و مسلماً هر چقدر این مایع از ترکیبات مفید و موثر برخوردار بوده و دارای غلظت کافی باشد، قیمت آن نیز از سایر نمونه های این محصول بیشتر خواهد بود.

قیمت جدید کود آلی مایع مرغی خالص

ترکیبات موجود در کود مرغی

ترکیبات موجود در کود مرغی در طول سال های اخیر به سبب رشد فعالیت مرغداری ها و مشکلات زیست محیطی که در اثر فضولات مرغ ها به وجود آمده بود، برخی از دانشمندان شروع به تحقیقات و پژوهش هایی نموده و به خوبی ترکیبات موجود در آن را مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که درون این فضولات مواد ارزشمندی وجود دارد که می توان از آنها به عنوان کود استفاده کرد و به حاصلخیزی زمین های کشاورزی و بهبود رشد گیاهان کمک فراوانی نمود.

و اما در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما با این محصول به برخی از مهمترین ترکیبات موجود در کود مرغی اشاره می کنیم:

  • این کود سرشار از موادی مغذی می باشد که هر کدام از آنها اثرات خاص خود را در زمین های کشاورزی دارند.
  • با استفاده از این کود می توان زمین های کشاورزی را به خوبی تقویت نمود.
  • کود مایع مرغی دارای موادی همچون فسفر، پتاسیم، منیزیم و مقادیری از آهک می باشد که می توانند بستر خاک را تقویت نموده و به این صورت به رشد گیاهان کمک فراوانی نمایند.
  • نیتروژن نیز یکی دیگر از مواد بسیار ضروری و بی نظیری است که در ترکیبات کود مرغی وجود دارد و این ماده را برای خاک هایی که با کمبود آن مواجه هستند به خوبی تامین می نماید.

تولید انبوه کود آلی مایع مرغی خالص

تولید انبوه کود آلی مایع مرغی خالص خوشبختانه در طول سال های اخیر شاهد تولید انبوه انواع کود مرغی کیسه ای و فله ای در کشورمان ایران بودیم که هر کدام از آنها دارای خلوص بالایی بوده و یکی از بهترین انتخاب ها برای زمین های کشاورزی و باغ ها به شمار می روند.

شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که برای تولید این کودها ابتدا تمامی فضولات مرغ ها که در مرغداری پرورش پیدا می کنند را جمع آوری نموده و سپس آن را درون یک ظرف بسیار بزرگ می ریزند و در ادامه آن را تحت فرایند خاصی و با استفاده از فرمولاسیون مخصوص به کود مرغی تبدیل می کنند و سپس درون بسته بندی های مخصوص قرار داده و به فروش می رسانند.

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *