خرید ویژه کود آلی مایع مرغی فله ای

پژوهش ها نشان دهنده آن است که کود مایع مرغی اگر به درستی استفاده شود، فواید بسیار زیادی برای زمین های کشاورزی دارد و زمینه ساز شادابی و سلامتی گیاهان و بذرها می باشد؛ زیرا سرشار از مواد با ارزشی مانند نیتروژن، پتاسیم و همچنین فسفر است که هر کدام از آنها مسلماً برای زمین های زراعی مفید و موثر هستند و کشاورزان و باغداران می توانند بر مبنای نیاز خود اقدام به خرید ویژه کود آلی مایع مرغی فله ای نموده و از مواهب آن برخوردار شوند.

خرید ویژه کود آلی مایع مرغی فله ای

مهم ترین مشخصه کود مرغی درجه یک

مهم ترین مشخصه کود مرغی درجه یک اگر بخواهیم به یکی از طبیعی ترین و ارگانیک ترین کودهایی که در طول سال های اخیر تولید آن با گسترش فراوانی همراه بوده است اشاره کنیم، مسلماً از کود مرغی نام خواهیم برد.
یکی از مهمترین مشخصه های کود مرغی درجه یک این است که برای تولید آن از فضولات تازه مرغ ها که به سرعت جمع آوری شده اند بهره گرفته می شود و این امر موجب می گردد که بسیاری از ارزش های غذایی درون آن از جمله پروتئین و مواد معدنی به خوبی حفظ شده و خواص آنها از بین نرود.
همچنین کود پرندگانی که درون قفس نگه داری می شوند، بسیار خالص تر از سایر مرغ هایی هستند که در بستر آزاد خاک به رشد خود ادامه می دهند و می توان به خوبی این فضولات را به کود تبدیل نمود و از کارایی منحصر به فرد آنها برخوردار شد.

از دیگر مشخصه های کود مرغی درجه یک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • درون این کودها هیچ نوع ماده خارجی مانند سنگ، شیشه، سیم و میخ وجود ندارد.
  • مواد مغذی درون آن از جمله پروتئین، هیدروژن، چربی و مواد معدنی به خوبی در آزمایشگاه های کنترل کیفی اندازه گیری شده است.
  • درون این کود هیچ نوع ماده شیمیایی یافت نمی شود و کاملاً ارگانیک و سالم است.

قیمت کلی کود آلی مایع مرغی فله ای

قیمت کلی کود آلی مایع مرغی فله ای این روزها بسیاری از کشاورزانی که در زمین های خود اقدام به کشت و پرورش انواع سبزیجات، گندم و ذرت نموده اند و همچنین باغدارانی که در باغهای کوچک و بزرگ خود مشغول پرورش درختان انار، گردو، پسته، سیب، مرکبات و سایر درختان هستند به مراکز معتبر فروشنده کود مرغی مراجعه نموده و بهترین و عالی ترین نمونه آن را تهیه کرده و از مواد مغذی و ارزشمندی که درون آن وجود دارد برای محصولات خود استفاده می کنند.

شایان ذکر است که قیمت کلی این محصول در مراکز عرضه کود مرغی مایع فله ای به موارد مختلفی بستگی دارد که از جمله آن می توان به میزان خلوص کود، کیفیت و مرغوبیت آن و برنده تولید کننده اشاره نمود که می توانند بر روی قیمت نهایی کود مرغی تاثیرات فوق العاده ای داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *