,

فروش عمده کود ضد تنش سرما

فروش عمده کود ضد تنش سرما  با توجه به اینکه این محصول در  جهت رشد کافی و بهتر یک گیاه  و همچنین بالا رفتن قدرت گیاه در اثر شرایط جوی تولید شده است از روند بسیار خوبی برخوردار است. قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی این کود توجه بسیاری از کشتکاران را به خود معطوف نموده است.

کود ضد تنش سرما همانطور که اسمش پیداست در فصول سرد سال برای محافظت از گیاهان استفاده می شود. همچنین مصرف این کودها به نوعی محرک رشد بهتر و بیشتر گیاهان می شود و بازدهی بهتری دارند. 

فروش عمده کود ضد تنش سرما

موارد مصرف کود های ضد تنش

موارد مصرف کود های ضد تنش موارد مصرف کودهای ضد تنش را من به طور مختصر و مفید برای شما عزیزان بیان میکنم.

 در وهله  اول قدرت گیاه در برابر آفت زیاد می شود و گیاه رشد سریع تری تجربه خواهد نمود. و کود ضد تنش برای فصل سرما و یخ زدگی و بیماری های احتمالی بسیار حائز اهمیت است. 

وقتی ریشه گیاه از این کود تغذیه می کند رشد و نمو بهتری خواهد داشت.

کود ضد تنش  حاوی مقداری اسیدهای آمینه و همچنین جلبک های دریایی و هیومیک اسید می باشد  موارد مذکور موجب  می شود املاح بهتر جذب گیاه بشوند.

میزان مصرف کود  ضد تنش  بستگی به این دارد که مقدار تنش گیاه ما چه میزان است . 

تولید کننده کود ضد تنش سرما ایرانی

تولید کننده کود ضد تنش سرما ایرانی تولید کننده این محصول قطعا فقط به فکر سود رسانی و منافع خویش نبوده است پشت این فکر و تولید قطعا مزایا و منافعی برای صنعت کشاورزی در نظر گرفته شده که تاکنون توانسته است از موفقیت چشمگیری برخوردار باشد.

کود ضد تنش سرما ایرانی همانطور که پیدا است محصول وطنی است و یک کود ضد سرمازدگی است  که برای گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. 

کود کاسیل بشکل محلول در بازار موجود است.  یک محلول در آب است  و بیشتر برای سیستم های  قطره ای تولید می شود. البته برای هر کدام از غلات و سبزیجات و…میزان مصرفی مشخصی دارد که اصولا از طریق برچسب روی ظرف  این محلول حک شده است. این محلول سبب می شود حساسیت گیاهان در مقابل بیماری کم شود.

تولید کنندگان کود ضد تنش سرما با تولید این محصول وطنی خدمات شایسته و بزرگی در راستای صنف کشاورزان و کشت کاران نموده اند که از سوی مسئولین کشور نسبت به زحمات و تلاش این عزیزان جای بسی قدردانی دارد. خوشبختانه در کشور عزیز و سربلند ما ایران تولید کنندگان  کود با آماری بیش از حداقل شصت نوع محصولات تولیدی تاکنون موفق شده اند که جوایز ارزنده مدیریت ملی  کسب نمایند که باعث افتخار ایران و ایرانی است.  

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *