خرید عمده کود هیومیک اسید ایرانی

کودهای شیمیایی دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که هر کدام دارای ویژگی و خصوصیات متفاوتی می باشند. یکی از انواع کودهای پرمصرف برای رشد بهتر گیاهان و تقویت خاک، کود هیومیک اسید است. این کود در انواع مایع و پودری در بسته بندی های متنوع تولید و ارائه می گردد. این روزها بازار خرید عمده کود هیومیک اسید ایرانی به دلیل کارایی و عملکرد مطلوب و کاربرد فراوان بسیار پررونق است و مشتریان استقبال خوبی از خرید نشان می دهند.

خرید عمده کود هیومیک اسید ایرانی

بررسی کیفی کود هیومیک اسید ایرانی

بررسی کیفی کود هیومیک اسید ایرانی کود هیومیک اسید ایرانی مشکی مایل به قهوه ای می باشد و این کود بسیار غنی از کربن و ماکرو مولکول بوده که بهترین ماده آلی برای پوک کردن خاک های سخت است. این کود ارزشمند باعث افزایش ریشه زایی و جذب بیشتر عناصر موجود در خاک توسط گیاه می شود.
بهترین نوع اسید هیومیک نه تنها بزرگترین و مهمترین جزء ماده آلی خاک می باشند بلکه ۹۵ درصد از کل مواد آلی محلول در آب طبیعی را تشکیل می دهند. کود مایع هیومیک اسید همه مواد ضروری برای رشد گیاهان را به خوبی فراهم می کند. ریز مغذی های موجود در این کود که به شکل کلاته شده هستند در خاک باقی مانده و جذب ریشه شده و کمبودهای غذایی گیاه را برطرف می سازند.
این کود چند منظوره بسیار مناسب برای استفاده در سیستم کشت متراکم و محصولات حساس به شوری کاربرد زیادی دارد و در محصولاتی مانند: گوجه فرنگی، گندم، سیب زمینی، مرکبات و … مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین قیمت کود هیومیک اسید در بازار

بهترین قیمت کود هیومیک اسید در بازار بهترین قیمت کود هیومیک اسید در بازار تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد و مهمترین امر کیفیت این محصول می باشد همچنین برند و شرکت تولید کننده نیز بر قیمت این محصول مؤثر است. از موارد دیگر می توان به نوع بسته بندی این محصول، نوع کود، پودری و یا مایع بودن آن، روش خرید و فروش، حجم خرید، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … اشاره کرد.
قیمت در خریدهای عمده بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد. یکی از راه های آسان برای استعلام قیمت انواع کود هیومیک اسید تماس با کارشناسان همین سایت می باشد و ضمن اطلاع از قیمت می توانید محصول دلخواه را با قیمتی مطلوب و کیفیتی عالی از همین شرکت خریداری کنید.
پس از انتخاب و ثبت سفارش، کالا به نشانی شما ارسال شده و صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صورت می گیرد همچنین امکان مشاوره قبل از خرید برای مشتری فراهم است.

5 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *