خرید کود اسید هیومیک همراه با مشخصات و قیمت

خرید کود اسید هیومیک همراه با مشخصات و قیمت برای خریداران کلی و جزیی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. زیرا علاوه بر مشاهده قیمت می توانند به بررسی جزئیات اصلی این مواد گیاهی ارزشمند نیز بپردازند.

همانطور که در مطالب پیشین اشاره شد، اسید هیومیک جزو یکی از کودهای اصلی و آلی بوده که بخش وسیعی از گستره خاک را تشکیل می دهد.

از آن جایی که خاک نمی تواند موادی که در طبیعت وجود دارد را به درستی تجزیه نماید و در اختیار موجودات زنده از جمله گل و گیاهان قرار دهد؛ اسید هیومیک این کار را انجام خواهد داد.

با استفاده از اسید هیومیک می توان کویرهای خشک را نیز سرسبز و بارور نمود البته اگر به درستی مورد کاربرد قرار گیرد. موارد مصرف این نوع از اسید را اگر خوب بدانید کاربرد فراوانی برای تان خواهد داشت و طبعاً از خرید آن پشیمان نخواهید شد. 

خرید کود اسید هیومیک در بازار معمولا همراه با مشخصات و قیمت به خریداران عرضه می گردد تا به انتخاب و تصمیم گیری درست منجر گردد. باید گفت که مصرف اسید هیومیک در صنایع گوناگونی انجام می شود. مثلا در کشاورزی به شکل عمده ای این ماده را مورد استفاده قرار می دهند و از آن کود تولید می کنند که بسیاری کاربردی است و در عین حال، مورد توجه کشاورزان هم قرار گرفته است. هیومیک اسید مایع، جامد و گرانولی در بازار وجود دارد که همه آن ها کاربرد مشخصی دارند. 

کود اسید هیومیک عمدتا در دو شکل کلی مایع و پودری تولید شده و در دسترس مردم قرار می گیرد. برای تهیه قیمت فروش کود هیومیک اسید می شود به راه های مختلفی متوسل شد. این نوع از کالا را بسیاری از شرکت های تولید کننده قیمت گذاری می کند و در دسترس مشتریان خو قرار می دهند. به دلیل فروش بالا و در عین حال مشتریان زیاد، قیمت اسید هیومیک هم بالا رفته است. می توانید برای این منظور به فروشگاه های گوناگونی سر بزنید و قیمت هیومکس مایع را هم به دست آورید. 

با استفاده از این اسید می توان به رشد بهتر گیاهان از طریق جذب بهتری که در خاک انجام می گیرد، کمک شایانی را نمود.

خرید کود اسید هیومیک همراه با مشخصات و قیمت

کارخانه تولیدی انواع کود های شیمیایی

کارخانه تولیدی انواع کود های شیمیاییکارخانه تولید کود شیمیایی، این محصول را در انواع مختلفی ساخته و به اشکال مختلفی نیز وارد بازار می کند. کودهای شیمیایی یکی از بهترین موادی هستند که برای باروری خاک های خشک و لم یزرع مورد استفاده قرار می گیرند. این کودها سبب انقلاب بزرگی در عرصه کشاورزی شده اند و به همین سبب است که نقش بسزایی این صنعت دارند. 

در هر صورت، در ایران نیز شرکت های متفاوتی را می توان پیدا کرد که در این حوزه فعال هستند. آن ها محصولات شان را به صورت بسته بندی شده که حاوی مقدار مشخصی از کود است، به بازار عرضه می دارند. هر کدام از این بسته ها از جنس های گوناگونی ساخته شده اند که بر اساس نوع کود از آن ها کار گرفته می شود. آن ها را می شود به صورت یک لایه، دو لایه و سه لایه از بازار تهیه کرد. عموماً شرکت های تولیدی کودهای شیمیایی از بهترین نوع کیسه ها استفاده می کنند تا کود هدر رفت نداشته باشد. 

در هر حال، کارخانه هایی که کارشان ساخت کودهای شیمیایی می باشد، کالای شان را از طریق نمایندگی هایی که دارند و همچنین وب سایت هایی که طراحی کرده اند، عرضه می کنند. آنان به صورت عمده کودها را وارد بازار کرده و مصرف کننده می تواند انواع کود کشاورزی را با مراجعه به این منابع، تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهد. 

مشخصات کود اسید هیومیک پودری

مشخصات کود اسید هیومیک پودریکودهای اسید هیومیک انواع مختلفی دارد. از آن جمله می شود به نوع پودری آن اشاره کرد. این گونه از محصول را شرکت های سازنده، پس از این که تولید کردند، در بسته هایی که بیشتر پاکت های مقوایی می باشند وارد بازار می کنند. البته می شود آن ها را در کیسه ها و همچنین پلاستیک های مختلفی نیز تهیه کرد. این به نوع روش فروش بستگی دارد و این که چه گونه باید بسته بندی شود. در هر حال، از جمله مشخصات بارز این نوع از کود می توان به شکل آرد گونه بودن آن اشاره کرد. 

اما نوع اصل این محصول را به راحتی می توان تشخیص داد و با اضافه کردن مقداری جوهر نمک، و قهوه ای شدن ته نشین آن، می شود گفت که نوع مرغوب را به دست آورده اید. اما این نوع از کود مشخصات دیگری هم دارد که مثلاً می شود آن را در محلول های متفاوتی به مایع تبدیل نمود و مورد استفاده قرار داد از این کود این گونه استفاده می شود: 

  • برای گیاهان خانگی 
  • گلدان های آپارتمانی 
  • صیفی جات 
  • درختان باغ ها 
  • زمین ها زراعی 
  • گلخانه ها 

مرکز خرید کود اسید هیومیک اصل

مرکز خرید کود اسید هیومیک اصلکودهای اسید هیومیک اصل را بهتر است از فروشگاه هایی تهیه نمود که در بازار دارای اسم و رسمی می باشند و به نوعی محصولی را که ارائه می دهند، از نظر کیفی تضمین می کنند. اگر سری به مراکز خرید کودهای شیمیایی در هر شهری که هستید بزنید، به راحتی قادر خواهید بود که این فروشندگان را بیابید و خرید تان را انجام دهید. 

آن ها عموماً در بازار کود کشاورزی فعالیت می کنند. به هر حال، فروش کود اسید هیومیک جامد، اسید هیومیک مایع و گرانولی از طریق همین عرضه کنندگان انجام می شود. 

از جهتی می توان با قاطعیت گفت که امروزه اینترنت نیز به یک مرکز بزرگ برای خرید و فروش کالاهای متنوع به ویژه کودها تبدیل شده است. فروش اینترنتی کود اسید هیومیک خالص از سوی فروشندگان آنلاین زیادی صورت می گیرد که در این فضا حضور فعالی دارند. از طریق این مراکز حتی شرکت های تولید کود ارگانیک و شیمیایی محصولات شان را به فروش می رسانند. در هر حالت، می توان با مراجعه به بازارهای متفاوتی نوع مرغوب این کود را تهیه کرد که به چگونگی اصل بودن آن در بخش قبلی اشاره کردیم. 

همین طور، کود خالص اسید هیومیک را بیشتر برندهای معتبر می سازند. 

اهمیت استفاده از اسید هیومیک در کشاورزی

اهمیت استفاده از اسید هیومیک در کشاورزیدر حال حاضر، یکی از کودهای کشاورزی که ارزش زیادی دارد و موارد استفاده از آن هم گوناگون می باشد، نوع اسید هیومیک است. این نوع از کود را بیشتر کسانی کار کشت انواع محصولات و میوه ها می باشند، مورد استفاده قرار می دهند. خواص این کود به حدی است که آن را بهترین نوع کود شیمیایی می دانند؛ البته با در نظر داشت نوع مصرف و این که در چه اقلیمی و خاکی مورد استفاده قرار بگیرد. ولی اهمیت استفاده از اسید هیومیک در کشاورزی خلاصه به این مواردی که گفته نمی شود. 

در این جا ما سعی می کنیم که به مزایای اسید هیومیک کشاورزی اشاره کنیم که کاربردهای مختلفی دارد و می تواند به حاصل خیزی خاک، کمک زیادی نماید: 

  • به ریشه زایی گیاه کمک می کند و آن را به مدت طولانی مرطوب نگه می دارد. 
  • باعث می شود تا گیاه رشد خوبی داشته و در همین ثمرش مناسب باشد. 
  • از پی هاش خاک می کاهد. 
  • بی ضرر است و برای گیاه و زمین کشاورزی آسیبی نمی رساند. 
  • و موارد بسیار زیادی دیگری از این دست 

کاربرد های مهم کود اسید هیومیک

کاربرد های مهم کود اسید هیومیکاز کود اسید هیومیک تنها در کشاورزی استفاده می کنند. می توان از آن در امور باغ داری، کشت زراعی و گلخانه ها استفاده کرد. در بالا به این موضوعات به شکل مبسوطی بحث کردیم و حتی گفتیم که چه گونه می شود نوع اصل و خالص آن را از بازار پیدا کرد و در اموری که به آن نیاز داریم و جهت رشد بهتر گیاه، کود را مورد استفاده قرار دهیم. 

این ها از جمله موارد مهمی بود که کود اسید هیومیک کاربردارد. از جانب دیگر خوب است در این جا اشاره کنیم که شرکت تولید کود شیمیایی، از اسید هیومیک که یک نوع اسید پر خاصیت است و در صنایع گوناگونی دیگری هم مورد استفاده قرار می گیرد، جهت ساخت کودها کار گرفته و بهترین محصولات را روانه بازار خرید و فروش می نماید. 

از جهت دیگر، این گونه از کود را می شود به صورت مایع، پودری و گرانولی به دست آورد. هر کدام از این ها می تواند به شیوه های مختلفی بر روی زمین های کشاورزی کار گرفته شود. خلاصه این که باید اذعان داشت که کاربردهای زیادی این نوع از کالا دارد که خواص آن نیز قابل اغماض نمی باشد. 

لیست قیمت اسید هیومیک در بازار

لیست قیمت اسید هیومیک در بازاربرای به دست آوردن لیست قیمت اسید هیومیک در بازار، می شود راه های متفاوتی را در پیش گرفت. برای نمونه، بازارهایی مراجعه نمود که در آن انواع کود فرآوری شده، آلی و شیمیایی عرضه می شود. از ارائه دهندگانی که در چنین بازارهایی فعالیت می نمایند، می شود تازه ترین نرخ های این محصول را تهیه کرد و اقدام به خرید کالا نیز نمود. 

در هر صورت، کودهای اسید هیومیک نیز ماندن سایر محصولات دیگری که در کشاورزی به کار برده می شوند، نرخ بالایی پیدا کرده است و قیمت های آنان مانند سال گذشته نمی باشد. باید متذکر شد که افزون بر این مسئله که گرانی بیشتر عامل آن است، عوامل مختلف دیگری هم وجود دارد که باعث می گردد ما در بازار شاهد تفاوت نرخ های این نوع از محصول باشیم. مثلاً قیمت کود خالص با نوع کم کیفیت فرق دارد. یا این که نوع تولید شده داخلی آن را می توان با نرخ ها پایین تری نسبت به خارجی تهیه کرد. 

در کنار این موارد، عوامل گوناگون دیگری هم وجود دارد که ارزش گذاری را تولیدی ها و شرکت های وارد کننده انجام می دهند. برای نمونه کیفیت کود، نوع بسته بندی، میزان حجم هر بسته، چگونگی خرید و فروش و همچنین برندی که آن را ساخته است. همه این ها در تعیین نرخ این گونه از کود تأثیر مستقیمی می تواند بگذارد. 

فروشگاه اینترنتی انواع کود های آلی

فروشگاه اینترنتی انواع کود های آلیبا مراجعه به سایت فروش کود های آلی در انواع گوناگونی می شود این محصول را تهیه کرد. بیشتر این سایت ها در کار فروش کود حیوانی می باشند که یکی از انواع کودهای ارگانیک و آلی به شمار می روند. شما می توانید خرید کود پودری و انواع دیگر را هم از این طریق انجام دهید. تهیه کلی و جزئی هر گونه کودی از این راه میسر می باشد. 

خلاصه این که خرید از اینترنت، مزیت های زیادی دارد. از جمله می شود به ارزان بودن محصول اشاره کرد و این که آن را در تنوع بالای برند و کیفیت عرضه می دارند. شما در هر جایی از ایران که باشید، به راحتی خواهید توانست وارد یکی از سایت های معتبر شده و خرید خود را بدون دغدغه انجام دهید و آن را در اسرع وقت به نشانی ای که داده اید تحویل بگیرد. در کل، بیشتر کسانی که در کار عرضه کودهای آلی می باشند، سایت های اینترنتی را راه اندازی کرده اند تا این گونه به تبلیغ و عرضه کالای شان بپردازند. 

فروش کود مایع، گرانولی، پلیت و پودری نیز از جانب فروشندگان اینترنتی صورت می گیرد. اینترنت، امروزه به یک بازار بزرگ تبدیل شده که کارهای بسیاری راحت کرد است. هم اکنون بیشتر مراودات اقتصادی و داد و ستد از این راه صورت می گیرد. 

پخش کلی کود اسید هیومیک در بازار داخلی

پخش کلی کود اسید هیومیک در بازار داخلیمراجع مختلفی وجود دارند که کارشان پخش کلی کود اسید هیومیک می باشد. در بازار داخلی به سادگی می شود این منابع را پیدا کرد و اقدام به خرید محصول از آنان نمود. در این جا ما چند مرجع را برای تان معرفی می کنیم که از جمله پخش کنندگان اصلی چنین کودهایی به شمار می روند. آن ها عبارت می باشند از: 

  1. کارخانه: تولید کننده اصلی کود به شمار می رود. آن ها به صورت انبوه محصولات را تولید کرده و سپس به همان شکل نیز وارد بازار می کنند. 
  2. نمایندگی ها: بیشتر شرکت ها در جای جای ایران نمایندگی هایی را ایجاد می کنند که به وسیله آنان محصولات خود را عرضه می دارند. 
  3. بازارهای خرید و فروش: برخی از فروشندگان را نیز در بازارها می توان یافت که در کار فروش عمده این کود هستند. 
  4. وب سایت ها: پیش از این درباره آنان نوشتیم. آن ها هم از جمله مراجع اصلی فروش عمده می باشند. 

نمایندگی فروش کود های خارجی در کشور

نمایندگی فروش کود های خارجی در کشورشرکت های وارد کننده گوناگونی در ایران وجود دارند که از کشورهای دیگری کودهای شیمیایی و همچنین ارگانیک را وارد می نمایند. 

آن ها برای این که بتوانند کالای شان را در سریع ترین زمان به فروش رسانند و به در دسترس مشتریان بگذارند، شعبی را در شهرهای مختلفی از کشورمان ایجاد می کنند. به وسیله همین شعبه ها است که فروش عمده و جزئی صورتی می گیرد. 

می توان با مراجعه به آنان بهترین نوع کود خارجی را به دست آورد. این شعب یکی از گزینه های مطلوب برای خرید هستند و کالا را تضمین شده می فروشند. 

فروش ویژه کود اسید هیومیک مایع

فروش ویژه کود اسید هیومیک مایعنوع مایع کود اسید هیومیک، کاربرد زیادی دارد. این نوع از کود به دلیل این که به راحتی جذب خاک شده و در آن قرار می گیرد، از آن بسیاری از کشاورزان استفاده می کنند. فروش ویژه چنین کودی گه گاهی از جانب فروشندگانی مختلفی انجام می شود. 

از این ارائه دهندگان می توان در بطری هایی که هر کدام شان از جنس های متنوعی تولید شده اند و در عین حال، حاوی مقدار مشخصی از کود هستند، خرید را انجام داد. گفتنی است که برخی از فروشندگان مجازی هم با تخفیف های ویژه محصول را به فروش می رسانند. 

بسته بندی ۱ کیلوگرمی اسید هیومیک پودری

بسته بندی 1 کیلوگرمی اسید هیومیک پودریدر بالا به این مسئله اشاره کردیم که کودهای پودری اسید هیومیک، در بسته های متفاوتی ارائه می شوند. این بسته ها ممکن یک کیلوگرمی و یا بیشتر باشند. در هر صورت، می شود از بازار حتی نوع ۱۰۰ گرمی، ۲۰۰ گرمی و غیره را هم تهیه کرد. 

بر اساس نیاز و در همین حال نوع کاربری این محصول است که کارخانه تولید کننده، هر بسته ها را در اوزان گوناگونی می سازند و وارد بازار می نمایند. در پشت جلد این بسته ها معلومات خوبی درباه چگونگی استفاده، تاریخ تولید و انقضا و برند تولید کننده، درج شده است. 

خریدار کود اسید هیومیک گرانوله

خریدار کود اسید هیومیک گرانولهیکی از معروف ترین کودهای اسید هیومیک، نوع گرانوله آن است. 

خریداران این محصول، اغلب کشاورزان هستند و البته افراد عادی نیز برای بارور سازی گلدان ها، باغچه های کوچک و غیره هم استفاده می کنند. عموماً چنین محصولی به صورت کلی عرضه می شود. در کل، آن شمار از افرادی که تصمیم به تهیه این کود دارند، می توانند آن را از فروشگاه های متفاوتی در بازا تهیه کنند. 

از این طریق خواهند توانست محصول بهترین برند را که سازنده مرغوب ترین نوع کالا است، به دست آورند و از آن کار بگیرند. این کود به شکل گرد با رنگ خاصی عرضه می شود. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *