تولید کودهای کاملا ارگانیک با کاهش ۶۰ درصدی هزینه های کشاورزی

تولید کودهای ارگانیک در کشور علاوه بر تامین مواد غذایی مورد نیاز گیاهان، با کاهش ۶۰ درصدی هزینه های کشاورزی همراه بوده است. در ضمن استفاده از کودهای ارگانیک موجب تولید و تکثیر گیاهان سالمی می شود که در سلامت انسان نیز تاثیرگذار است.

تولید کودهای ارگانیک

شرکت‌های تولید کننده کودهای ارگانیک

تولید محصولات کشاورزی سالم و طبیعی از دغدغه های کشاورزان است، به همین خاطر برای حاصل خیزی زمین‌های کشاورزی خود از کود های ارگانیک استفاده می کنند. به همین علت شرکت‌های تولید کننده کودهای ارگانیک در کشور در تلاش هستند تا محصولی با کیفیت را ارائه دهند.
در عین حال استفاده از کودهای شیمیایی می تواند برای گیاهان و درختان مضر باشد، بر همین اساس بسیاری از کارخانه هایی که کودهای شیمیایی تولید می کنند از فعالیت دست کشیده و تبدیل به شرکت‌های تولید کننده کودهای ارگانیک شده اند.
از جمله برندهایی که مشغول به تولید کودهای ارگانیک در کشور هستند شامل:
• محصولات کارا- کیبکو
• محصولات زمرد سبز
• محصولات پرتو کشت آریا

تولید کودهای ارگانیک

مصطفی میرمحمدی تولید کننده کود ارگانیک

از آنجایی که میزان استفاده از کودهای ارگانیک در کشور روبه رشد است و اغلب کشاورزان برای حاصل خیزی زمین‌های کشاورزی از این کودها استفاده می کنند، کمپانی های تولید کننده کودهای ارگانیک رو به رشد است.
در این راستا نیز مصطفی میر محمدی، نخبه جوان یزدی توانسته است در صنعت مرغداری یک تحول بزرگی رقم بزند. و توانسته است در جهت تولید کود ارگانیک قدمی بزرگ برای کشاورزان استان یزد رقم بزند. مصطفی میرمحمدی مهندس جوانی است که فارغ التحصیل رشته علوم دامی است و توانسته است در زمینه کود ارگانیک کمک شایانی به کشاورزان کشور استان یزد نماید.

تولید کودهای ارگانیک

سفارش کود ارگانیک مایع در تناژ بالا

در بیشتر شهرهای کشور تولید کودهای ارگانیک انجام می شود و معمولا نمایندگان فروش این شرکت‌ها خرید را برای مشتریان خود به گونه ای فراهم نموده‌اند که بتوانند بهترین خرید را از شرکت داشته باشند.
بیشتر کارخانه های تولید کودهای ارگانیک، کودهای خود را به صورت فله ای و در تناژبالا عرضه می کنند و به همین خاطر است مشتریان می‌توانند اختلاف بین کودهای با کیفیت و بدون کیفیت را بدانند.
اغلب کشاورزان در گذشته به شکل سنتی از کودهای شیمیایی برای حاصل خیزی خاک های خود استفاده می کردند که اغلب منجر به از بین رفتن مواد مغذی خاک می شد. به همین دلیل به سمت کودهای ارگانیک گرایش پیدا کردند و به مرور زمان تاثیرات مثبت این کودها را بر روی زمین‌های خود مشاهده کردند و به مرور سفارش خرید کودهای ارگانیک افزایش یافت.
البته باید این نکته را مد نظر قرار داد که مصرف کودهای ارگانیک با تناژ بالا برای مزارع کشاورزی ممکن است در زمان رشد یک سری آفت ها و علف های هرز را به همراه دارد. در این صورت است که کشاورزان مجبور می شوند از سموم شیمیایی استفاده کنند.

تولید کودهای ارگانیک

قیمت خرید مستقیم کود ارگانیک از عامل پخش

نمایندگی های فروش کود ارگانیک در کشور بسیار زیاد است و موجب شده که دسترسی مشتریان به عامل های فروش افزایش یابد و به راحتی می‌توانند کودهای ارگانیک خود را تهیه نمایند.
اغلب کودهای ارگانیک به دلیل کیفیت بالاتری که نسبت به کودهای شیمیایی دارند، از استقبال بهتری برخوردار است. در عین حال می تواند تاثیر بالاتری بر روی گیاهان داشته باشد. به همین خاطر است که بیشترین استفاده مشتریان مربوط به کودهای ارگانیک است.
مشتریان برای اینکه از قیمت خرید مستقیم کود از نمایندگی پخش اطلاع یابد بهتر است با مشاورین فروش این نمایندگی ها تماس بگیرد تا بتواند محصول مناسب خود را خریداری کند.
در کشور ایران بزرگترین مراکزی که مسئول عامل پخش کودهای ارگانیک کشور هستند در این شهرها قرار دارند:
• تهران
• اراک

تولید کودهای ارگانیک

خرید کود ارگانیک مهندس مصطفی میرمحمدی به صورت مستقیم

در استان یزد شرکت تولید کود ارگانیک با کیفیت بسیار بالایی قابل عرضه است که تحت مدیریت مهندس مصطفی میر محمدی است. وی با تولید کود ارگانیک با کیفیت در استان یزد توانسته است تحول بسیار بزرگی در زمینه صنعت مرغداری ارائه نماید.
برای خرید مستقیم کود ارگانیک می توان به شرکت‌های تولید کودهای ارگانیک مراجعه نموده و از قیمت دقیق این محصولات اطلاع یافت. یا اینکه از طریق سایت و شبکه مجازی محصول مورد نیاز را سفارش داده و تهیه نمود.
البته این نکته را باید در نظر گرفت که در سایت های فروش انواع مختلف کود های ارگانیک عرضه می شود که مشتری باید بر اساس نیاز زمین کشاورزی خود کود مناسب را از سایت انتخاب کند.

تولید کودهای ارگانیک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *