بازار آنلاین کود پلیت مرغی اصفهان برای سیر

کود پلیت مرغی در اصفهان و در تمامی بازار های آنلاین فروش کود های کشاورزی شهرهای مختلف ایران قابل مشاهده می باشد. یکی از محصولات کشاورزی که می توان از کود مرغی برای آن استفاده کرد مزارع سیر می باشد.

کود پلیت مرغی اصفهان از پرکاربردترین انواع کود های مرغی است که به همراه بذر های گیاه زراعی در خاک قرار داده می شود. در تمامی بازار های معتبر فروش آنلاین می توان انواع کود های مرغی پلیتی را خریداری نمود.کود پلیت مرغی اصفهان

کود پلیت مرغی برای سیر

یکی از محصولاتی که به صورت گسترده از کود های پلیت مرغی برای آن استفاده می‌شود مزارع سیر می‌‌باشد. کود های مرغی به خاطر اینکه دمای خاک را بالا نمی‌برند می‌توانند باعث حفظ ریشه‌ های سیر و کمک به رشد آن ها گردند.

از طرفی سیر محصولی است که داخل خاک رشد می کند. و از این حیث برای رشد و داشتن کیفیت بالا به خاک های مخصوص و کود های خاصی نیاز دارد. به صورت ویژه در زمین های کشت سیر، از انواع کود های مرغی استفاده می گردد.

سیر در صورتیکه تعداد غده بندی آن زیاد باشد کشاورز میتواند تناژ بالاتری از محصول را برداشت کند. کود پلیت مرغی باعث میشود خاک سرشار از تمامی مواد غذایی مورد نیاز گیاه سیر برای غده بندی شود. و این امر منجر به تعدد غده ها در گیاهانی چون سیر، پیاز و سیب زمینی میشود.

کود پلیت مرغی اصفهان

ویژگی کود مرغی

کود مرغی پلیتی در تمامی زمین های کشاورزی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. به دلیل داشتن ویژگی های زیر:

  • بهبود ویژگی های فیزیکی و شیمیایی
  • تنظیم PH خاک
  • استفاده در خاک های شور
  • اسنفاده خاک هایی که دارای سله هستند
  • افزایش نفوذ پذیری به رطوبت و هوا
  • حفظ ریشه های گیاه و کمک به ریشه زنی بیشتر

کودهای مرغی پلیتی اصفهان برای تمامی خاک ها با ویژگی های مختلف استفاده نمود از طرفی نیز می توان از کود مرغی پلیتی را برای تمامی محصولات کشاورزی و حتی پرورش گیاهان کمیاب و نادر نیز استفاده کرد. زیرا علاوه بر بهبود شرایط فیزیکی خاک می تواند تمامی عناصر غذایی مورد نیاز گیاهان را نیز برآورده کند و همین طور PH خاک را نیز متعادل نماید.

در تمامی بازار آنلاین فروش کود های کشاورزی، می توان کود مرغی پلیتی برای سیر را به صورت عمده خریداری نمود. در بین کود های کشاورزی، کود های مرغی از ارزان ترین انواع کود ها می باشند.

کود پلیت مرغی اصفهان

خرید کود مرغی برای سیر

در خرید کود مرغی باید ویژگی های زیر را در نظر گرفت:

  • کود به صورت تازه تهیه شده باشد.
  • رطوبت آن کمتر از ۱۵ درصد باشد.
  • حاوی مواد زاِئد مانند سنگ و میله شیشه نباشد.
  • از لحاظ مواد مغذی مانند پروتئین، چربی، کلسیم و فسفر در غنی و کامل باشد.
  • از بستر مرغ های مریض تهیه نشده باشد.

کود پلیت مرغی اصفهان

بازار آنلاین کود پلیت مرغی

منظور از بازار آنلاین جاییست که مشتریان بتوانند با نشتن در محل کار یا منزلشان، و تنها با استفاده از یک موبایل، لپ تاپ و یا تبلت در بازار آنلاین موجود در سایتهای اینترنتی بچرخند و فارغ از اینکه در کدام شهر باشند، کود مورد نظر خود را از هر شهری مثل اصفهان، شیراز، کرمان، مشهد و … تهیه کنند.

بازار آنلاین کود پلیت مرغی یک امکان دیگر برای مشتریان خود فراهم می آورد و آن اینست که مشاوره رایگان و تلفنی قبل و بعد از هر خرید در اختیار مصرف کننده گان قرار میدهد.

کود پلت مرغی اصفهان

مقدار استفاده کود پلیت مرغی برای سیر

به طور معمول اگر خاکی از نظر عناصر و مواد غذایی در حد نرمال قرار داشته باشد، مقدار یک تن کود پلیت مرغی غنی شده برای هر هکتار سیر قبل از کشت نیاز هست که البته این میزان برای خاکهای ضعیف به تناسب کمبودات آن بهتر است بیشتر مصرف شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *