قیمت کود جلبک دریایی پودری در بازار

قیمت کود جلبک دریایی پودری نسبت به حجم زیاد و کیفیت بالای آن خیلی مناسب بوده و مقرون به صرفه می باشد. برای خرید اینترنتی و غیر حضوری می توانید به سایت ما مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید.

قیمت کود جلبک دریایی پودری در بازار

نحوه و زمان مصرف کود جلبک دریایی

نحوه و زمان مصرف کود جلبک دریایی جلبک دریایی یک کود فوق العاده، یک سازنده خاک عالی و یک فعال کننده کمپوست عالی است. یک سنت دیرینه برای استفاده از جلبک دریایی به عنوان کود برای بهبود تولید محصولات زراعی وجود دارد. به عنوان مثال، کشاورزان کشور های مختلف قرن هاست که از این کود برای تقویت مزارع خود استفاده می کنند.

جلبک دریایی حاوی کربوهیدرات های پیچیده ای است که واقعاً باعث مرطوب شدن خاک و تقویت آن می شوند. این کود دارای دو کارکرد بسیار مهم برای باغ است. در مرحله اول، قارچ های میکروبی موجود در خاک را تحریک می کند و گیاهان را در جذب مواد مغذی کمک می کند. همچنین در دفاع از گیاهان در برابر بیماری های ناشی از خاک کمک می کنند. بنابراین افزودن کود جلبک دریایی به حفاظت از محصول و تغذیه گیاه کمک می کند که از بین همه ی کودها، جلبک دریایی وسیع ترین و متعادل ترین ماده مغذی را برای ترویج گل دهی و برداشت زود هنگام و افزایش قند میوه دارا می باشد. 

استفاده از پودر جلبک دریایی به عنوان کود بسیار آسان است. جدا از فرم پودر شده و کنسانتره مایع، می توانید آن را به صورت دانه ای بدون بو تهیه کنید، که برای گیاهان خانگی ایده آل است. حتی به شکلی موجود است که از طریق شلنگ می توانید کل باغ را تغذیه کنید.

جلبک دریایی حاوی هورمون های گیاهی طبیعی است، بنابراین در جلوگیری از شوک پیوند در هر زمان که گیاه را به خاک باغ انتقال می دهید بسیار مفید است. همچنین برای بهبود جوانه زنی بذر مفید است. به عنوان مثال بادام زمینی، که دارای بذر بزرگی است، برای سرعت جوانه زنی مناسب باید آن را ۲۴ ساعت در کود جلبک دریایی خیس کنید. جلبک دریایی همچنین به بهبود ضخامت دیواره های سلول های گیاهی کمک می کند. این امر باعث می شود آن ها در مقابل آفات و حمله بسیار مقاوم باشند و همچنین مقاومت در برابر سرما را بهبود می بخشد.

قیمت کود جلبک دریایی پودری عمده در تهران

قیمت کود جلبک دریایی پودری عمده در تهران قیمت کود جلبک دریایی پودری عمده را می توانید از طریق سایت و یا شماره های درج شده در سایت پیگیری کرده و سفارشات خود را ثبت کنید.

برای داشتن گیاهان عالی و سالم و مزارع پر محصول این کود گیاهی کاملا ارگانیک را سفارش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *