خرید عمده کود هیومیک اسید گرانول

خرید عمده  کود هیومیک اسید گرانول در نهایی ترین درجه کیفیت و طبیعی ترین شکل و کارآمدترین محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق این نمایندگی امکان پذیر می باشد.این محصول فایده های بسیار فراوانی را جهت جذب مواد ضروری برای ریشه های گیاهان به عهده دارد.

خرید عمده کود هیومیک اسید گرانول

آشنایی با ویژگی های کود هیومیک اسید

آشنایی با ویژگی های کود هیومیک اسید تأثیر هیومیک‌ اسید در جذب بهتر مواد معدنی و بهبود کیفیت محصول:

  • قابلیت جذب عالی مواد معدنی مفید به ریشه ها
  • افزایش بازدهی محصول
  • تهیه شده از درجه یک ترین مواد ضروری برای گیاه

در استفاده از کود هیومیک اسید گرانوله جذب مواد شیمیایی از خاک کاهش می یابد و بنابراین محصولی کاملا بهداشتی و سالم بعمل می آید. کود شیمیایی گوگردی گرانوله یکی از بهترین تولیدات جهت پیشرفت کشاورزی می باشد و گام بزرگی را در تهیه محصولات کاملا ارگانیک در صنعت کشاورزی نمایان کرده است.

 هیومیک اسید با مکانیسم‌های متعددی به جذب بهتر مواد معدنی و بهبود کیفیت محصول کمک می‌کند.

نقش هیومیک اسید خاک از یک طرف انحلال و جذب عناصر نامحلول از خاک و از طرف دیگر حفظ و نگهداری این عناصر در خود و انتقال آن در زمان مناسب به ریشه گیاه است. 

هیومیک اسید با بهبود تولید قند، پروتئین و ویتامین در گیاه و نیز تأثیر مثبتی که بر جنبه‌های مختلف فتوسنتز دارد نیز محتوای غذایی محصولات کشاورزی را افزایش می‌دهد.

هیومیک اسید سبب تقویت دیواره سلولی می‌شود. با این مکانیسم نفوذپذیری محصولات نسبت به قارچ‌های‌فاسد کننده در همه موارد اعم از غلات، میوه‌جات و سبزیجات کمتر شده و خاصیت انبارداری افزایش می‌یابد

تأثیر هیومیک اسید بر رشد ریشه چنان واضح و اعجاب انگیز است که  حجم ریشه را تا چند برابر افزایش می‌دهد. گیاهی که ریشه‌های وسیعتر و قویتر دارد سالمتر و مقاومتر نیز خواهد بود. تقویت ریشه‌زایی با مکانیسم‌های متعددی مرتبط است. اولاً اصلاح ساختار فیزیکی خاک فضای مناسبتری را برای نفوذ ریشه ایجاد می‌کند. ثانیاً هیومیک اسید با افزایش نفوذپذیری سلول‌های ریشه به جذب بهتر موادغذایی و توسعه بیشتر گیاه کمک می‌نماید. از اینها گذشته ثابت شده است که هیومیک اسید با تولید بیشتر اسیدهای نوکلئیک و اسیدهای آمینه تکثیر سلولی را در کل گیاه و بخصوص در ریشه‌ها افزایش می‌دهد.

جدیدترین قیمت کود هیومیک اسید گرانول

جدیدترین قیمت کود هیومیک اسید گرانول جدیدتربن قیمت کود هیومیک اسید گرانول با در نظر گرفتن کیفیت بی نظیر، بازدهی و عملکرد قوی، قابلیت جذب مواد مفید خاک و حجم بسته بندی شده تعیین گردیده و نرخ گذاری می گردد.  قیمت این محصول در این نمایندگی فروش بسیار مناسب و منصفانه می باشد.

فروش کود هیومیک اسید گرانول در بالاترین درجه کیفیت و بیشترین بازدهی محصولات کشاورزی از طریق این مجموعه فروش برای تمامی خریداران عزیز صورت می گیرد. هم اکنون خریدار کود شیمیایی ارگانیک در کیفیتی عالی باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *