قیمت کود آهن اسپانیایی کلاته ۶ درصد بسته ۱ کیلوگرمی

قیمت کود آهن اسپانیایی کلاته شده ۶ درصد در بسته بندی ۱ کیلوگرمی بستگی به مقدار عددی اورتو دارد که از ۱٫۵ تا ۴٫۸ و ۵ در بازار بزرگ کشاورزی موجود می باشند البته شرکت کشت پیشرو باران کود، کود آهن اسپانیایی با اورتو بالای ۴٫۸ به بازار کشاورزی عرضه می کند.

قیمت کود آهن اسپانیایی

قیمت کود آهن اسپانیایی در بازار گران تر از دیگر برندها و دیگر کودهای کلات آهن است که ساخت کشورهایی نظیر هلند، بلژیک، فرانسه و … می باشند. لازم به ذکر است، کود آهن اسپانیایی در بازار با برندهای مختلف و ساخت شرکتهای متفاوتی وجود دارد.

قیمت کود آهن اسپانیایی

معروف ترین برندهای کود آهن اسپانیایی

  • دیپ گرین
  • سکوسترون
  • گروفید
  • کود کلات آهن خضرا

فروش کود آهن تهران

شرکت باران کود با دو برند تا از معروف ترین برندهای بازار که خواهان زیادی در بین مشتریان دارد کار میکند که نامهای این دو برند کود آهن اسپانیایی گروفید و دیپ گرین هستند.

کود آهن دیپ گرین

این کود آهن اسپانیایی ۶ درصد با اورتو ۴٫۸ و ۵ درصد موجود هستند که بارگیری آنها از شیراز انجام میشود و به تمام نقاط کشور ارسال میشود. یک فاکتور بسیار مهم و مورد توجه خریداران کود کلات آهن EDDHA FE 6% و همچنین ortho-ortho 4.8 هست که روی بسته بندیتمام کودهای آهن کلاته درج شده است.

قیمت کود آهن اسپانیایی

کود کلات آهن گروفید

برند گروفید یکی از پر بازده ترین کودهای کلات آهن هست با درصد های ۶ و ۱۰ درصد که قیمت آن به نسبت کیفیتش بسیار ارزان هست و تمام کشاورزانی که از این کود استفاده کرده اند، از نحوه عملکرد آن و تاثیراتی که روی محصولشان میگذارندبسیار راضی هستند. و معمولا بعد از یکبار خرید و مصرف، برای دفعات بعد نیز ترجیح میدهند دوباره از این کود استفاده کنند.

قیمت کود آهن اسپانیایی

بسته بندی کود کلات آهن اسپانیا

کودهای کلات آهن با توجه به مقدار مصرفشان و قیمت آنها بهتر است در بسته بندی ۱ کیلویی قرار بگیرد و معمولا هر ده تا یا هر ۱۴ تا را در یک کارتن پک می کنند. تا ارسال آن برای مشریان راحتتر انجام بگیرد.

 خرید عمده کود کلات آهن اسپانیا

فروشگاه های خدمات کشاورزی، تعاونیهای روستایی که متقاضی خرید عمده کود کلات آهن با تناژ بالا هستند. میتوانند این کود را با بسته بندی و یا حتی بدون بسته بندی به صورت فله  و در کیسه های ۱۰ یا ۲۵ کیلویی نیز دریافت کنند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *