قیمت خرید عمده کود مرغی گرانوله

کود مرغی گرانوله را میتوان مستقیم از درب کارخانه به قیمت عمده خرید کرد. قیمت عمده کود مرغی پلیت در بازار را نیز همین کارخانه ها تعیین می نمایند. 
پتاسیم به عنوان عنصری ضروری برای نمو گیاهان و درختان به شمار میآید. پتاسیم در ساختن پروتئین، آنزیمها و برقراری ارتباط بین آب و گیاه نقش اصلی را ایفا میکند. کود مرغی گرانوله که یکی از عناصر اصلی آن را پتاسیم تشکیل میدهد و خرید و فروش آن در بازار با قیمت عمده صورت میپذیرد موجب نفوذ آب در سلولهای گیاهی میشود. و کنترل کننده عمل باز و بسته شدن روزنه های برگ هنگام تعریق است. برای جذب بهتر پتاسیم موجود در کود مرغی گرانوله در خاکهای دارای بافت سنگین و رسی، بهتر است مقادیر زیادی از کود، درون شیار کودی ریخته شود. در غیر اینصورت پاسخ مناسب دریافت نمی شود. 

قیمت خرید عمده کود مرغی گرانوله

بزرگترین تولید کننده کود های مرغی در ایران

بزرگترین تولید کننده کود های مرغی در ایرانتولید های بزرگی در ایران هستند که کارشان ساخت کودهای مرغی می باشد. این کارخانه ها، در گوشه و کنار کشورمان فعالیت می نمایند و روزانه صدها کیلوگرم کود را تولید می کنند. آن ها به شکل عمده محصولات خود را وارد بازار کرده و در دسترس مشتریان قرار می دهند. اغلب این کارخانه ها در کار تولید کود شیمیایی نیز می باشند. 

خلاصه، روندی را که شرکت های برای تولید کودهای مرغی در پیش می گیرند، بطور عموم یکسان می باشند. بیشتر آن ها مرغ داری ها هستند و یا این که از این مراجع خرید فضولات مرغی را انجام می دهند و سپس با افزودن مواد مختلفی، یک کود مرغی خالص، مرغوب و در همین حال کاربرد را تولید کرده و روانه بازار می نمایند. گفتنی است که هر کدام از کودهایی که ساخته می شوند، به اشکال متفاوتی هستند و نام های متنوعی را نیز دارا می باشند. به این نام ها توجه کنید که در مراکز فروش عرضه می شوند: 

  • کود کامل گرانوله 
  • کود پودری مرغی 
  • کود پلیتی مرغی 
  • کود مرغی قفسی 
  • کود مرغی تخم گذار 
  • کود مرغی گوشتی 
  • و غیره 

مرکز فروش کود پلیت مرغی

مرکز فروش کود پلیت مرغیکودهای مرغی ای که به نام پلیتی از آن یاد می شود، یکی از بهترین محصولات در این عرصه به شمار می رود. این گونه از کود را به صورت فرآوری شده و از کمپوست مرغی تولید می نمایند. آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و در همین حال به سبب داشته فسفر، پتاسیم و نیتروژن در حد معین، از سایر کودهای حیوانی بهتر هستند. 

روی هم رفته، نوع شکل ظاهری آنان هم فرق می کند که بیشتر به شکل لوله ای و شکسته در بازار عرضه می شوند. از طرفی، این کودها کاملاً خشک شده هستند و در هنگام بارندگی و آبیاری های متوالی خواص خود را از دست نمی دهند که هیچ، خودشان نیز از روی زمین محو نمی شوند. شما اگر به عنوان خریدار می خواهید کودی را تهیه کنید، بهتر است که این نوع از محصول را نیز امتحان کنید. برای خرید کود مرغی پلیتی می شود به فروشگاه های گوناگونی سر زد که در مراکز مشخصی فعال می باشند. 

از آن ها می توان در برندها و همین طور کیفیت های متفاوتی این محصول را به دست آورد. عموماً مراکزی که در کار عرضه کودهای شیمیایی و حیوانی هستند در بیشتر شهرهای وجود دارند و کالا به گونه کلی و جزئی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. از سویی خرید اینترنتی کود مرغی پلیتی هم از بازارهای آنلاین امکان پذیر می باشد. 

لیست قیمت کود مرغی پلیت شده

لیست قیمت کود مرغی پلیت شدهآیا به دنبال این هستید که لیست قیمت کود مرغی پلیت شده به دست آورید؟ بهترین گزینه را ما در این جا برای تان معرفی می کنیم. شما به راحتی هر چه تمام تر می توانید وارد فروشگاه های آنلاین شوید. به این شکل هم خرید آنلاین کود را انجام می دهید و هم این که تازه ترین نرخ ها را مشاهده می کنید. اغلب سایت ها با شفافیت تمام نرخ ها را درج می کنند. البته بیشتر قیمت های جزئی را که به صورت بسته بندی شده هستند، برای تان قابل رویت است؛ جهت تهیه قیمت عمده باید با فروشنده تماس بگیرید. 

سایت فروش کود، هر گونه محصولی را ارائه می دهد. خرید کود پودری در پهلوی نوع پلیتی از این طریق بسیار راحت می باشد؛ زیرا شما نیازی به گشتن و هدر دادن انرژی و وقت تان در بازار ندارید. در کل، نرخ های این گونه از محصول نیز مانند سایر کالاهای دیگری که در بخش کشاورزی به کار می رود، رشد چشم گیری داشته است. 

در این خصوص عوامل مختلفی نیز دخیل هستند که باعث می گردند تا در بازار شاهد نرخ های متفاوتی باشیم. از آن جمله این که کدام برندها این نوع از محصول را تولید می نمایند و یا این که از چه نوع مواد اولیه ای در ساخت آن کار می گیرند. نوع عرضه و تقاضا هم باعث می گردد تا نرخ ها تفاوت های اعظمی پیدا کنند. 

مرجع خرید انواع کود های ارگانیک

مرجع خرید انواع کود های ارگانیکبه روش های متفاوتی می شود اقدام به خرید کودهای ارگانیک نمود. این نوع از کود ساختارهای مختلفی دارد و در همین حال، نسبت به کودهای شیمیایی کم خطرتر می باشند. کشاورزانی که این کودها را تهیه می کنند، اغلب به صورت عمده آن را می خرند. این کار هم به دلیل کاهش هزینه ها است و هم یک دست بودن کود صورت می گیرد. 

در این جا نیاز است که کمی درباره کودهای ارگانیک صحبت بیشتری کنیم. این معلومات به خریداران کمک می کند تا آنان بتوانند محصول خوبی را به دست آورند و در همین حال بدانند که به چه کودهایی ارگانیک می گویند؟ در هر حال، این گونه از کود را بیشتر از فضولات حیواناتی مانند اسب، الاغ، مرغ، گاو، گوسفند و غیره تولید می کنند. این کار هم سبب می شود تا زمین ها باروری بیشتری پیدا نمایند و در همین حال به حفظ محیط زیست نیز کمک شایانی می شود زیرا خود فضولات به تنهایی در این زمینه مخرب هستند. 

از طرف دیگر، بخشی از این کودهای ارگانیک توسط گیاهان تولید می گردند. شاید برای تان جالب باشد که از آشغال های تری که ما در آشپزخانه روزانه تولید می کنیم هم می شود کود ارگانیک را تولید کرد. در هر حال، مراجع خرید چنین کودی در مدل ها و کاربردهای متفاوتی از فروشندگان گوناگونی امکان پذیر می باشد که در همه جا قابل دسترسند. 

شرکت پخش انواع کود های حیوانی در کشور

شرکت پخش انواع کود های حیوانی در کشورفروش کود حیوانی توسط شرکت هایی انجام می شود که آن را ساخته و سپس به سر تا سر کشور توزیع می کنند. این نوع از کود فواید و خواص زیادی برای کشاورزی دارد. از آن ها می توان در کشت زارها، گلخانه ها و همین طور باغ های متفاوتی مورد استفاده قرار داد. اصولاً این شرکت های تولید کود ارگانیک هستند که در کار توزیع این گونه از محصولات فعالیت گسترده ای دارند. آن ها کالای شان را حتی به دور دست ترین نقاط کشور ارسال می کنند تا کشاورز به آسانی بتواند به کود دست یابد و از آن به کار گیرد. 

این شرکت ها از طرفی در کار فروش کود مرغی که نوع خاص، با کیفیت و از سویی بسیار مفید است، می پردازند. آن ها به صورت کلی عموماً کالای شان را عرضه می دارند و سعی می کنند تا این کار را به صورت بسته بندی شده انجام دهند. به این شیوه هم وزن بسته مشخص است و هم این که هدر رفتی در میان راه و جا به جایی ندارد. 

در کل، می شود این گونه مدعی شد که شرکت های پخش کننده، کالا را در کیفیت ها و همچنین برندهای متفاوتی به سر تا سر ایران می فرستند. آن ها فروش کود مایع و کود مرغی غنی شده و همچنین نوع گرانولی را هم به دوش دارند. 

صادرات کود مرغی پلیتی باکیفیت

صادرات کود مرغی پلیتی باکیفیتآن شمار از کارخانه هایی که در کار تولید انواع کود می باشند، صادرات کود مرغی پلیتی را هم انجام می دهند. آن ها به نحوی در راس صادرکنندگان این گونه از محصول هستند. این شرکت ها سعی می کنند تا با همکاری برخی از بازرگانان، محصولات خود را به بازار جهانی عرضه کنند که این می تواند در کنار سود خوب، برای شرایط اقتصادی کنونی کشور هم بسیار مفید باشد. از طرف دیگر، صادر کنندگان کودهای پلیتی مرغی را بیشتر به کشورهای همجوار ارسال می نمایند که از آن استقبال خوبی به عمل آمده است. 

اما برای هر صادر کننده ای، در نظر داشتن برخی از نکات، می تواند او را یاری دهد تا بتواند بهتر عمل کند و از جانب دیگر، فروش محصولاتش را نیز بالا ببرد. این نکات عبارتند از: 

  • دریافت مجوزهای قانونی جهت صادرات 
  • بالا بردن کیفیت محصول از هر نظری 
  • بررسی دقیق بازارهای جهانی 
  • قیمت های پایین تر از سایر برندها 
  • بسته بندی های خوب و مقاوم 
  • در نظر گرفتن همه استانداردهای ملی و جهانی 
  • و غیره موارد دیگر از این قبیل 

بازار اینترنتی انواع کود های مرغی

بازار اینترنتی انواع کود های مرغییکی از روش هایی که کودهای مرغی را در انواع گوناگونی عرضه می کنند، اینترنت است. با جستجویی ساده در این دهکده کوچک جهانی، سایت های زیادی را پیدا خواهید کرد که در این عرصه فعالیت می کنند. آن ها هر گونه کود مرغی در کیفیت ها و برندهای متفاوتی را در دسترس تان قرار می دهند. 

بازار فروشگاه های آنلاین به دلایل مختلفی هنوز رونق زیادی نگرفته است؛ هر چند برخی از سایت های بسیاری مشهور، کار و بارشان خوب است. در هر حال، هنوز هم مردم علاقمند هستند تا به روش های سنتی خرید خود را انجام دهند. بیشتر آنان عقیده دارند تا کالا را باید دید و سپس خریداری کرد. 

در هر حال، نسل جدید بیشتر به دلیل مشغله های کاری ای که دارد، می کوشد تا از راه هایی کالایی را از جمله کودهای مرغی را تهیه کند که نه وقت زیادی را در بر بگیرد و نه هم انرژی بیشتری مصرف کند. این راه بی تردید اینترنت است و فروشگاه های آنلاینی که در این حوزه فعال می باشند. 

شما هم می توانید این روش را با مراجعه به معتبرترین فروشگاه های اینترنت امتحان کنید و خرید خود را از هر جایی که ساکن هستید، انجام دهید. 

خریدار کود مرغی پلیت شده ارزان

خریدار کود مرغی پلیت شده ارزانبسیاری از کشاورزانی که قصد خرید کد مرغی پلیت را دارند، می کوشند تا نوع ارزان قیمت ولی مرغوب محصول را به دست آورند. می شود با اندکی پرس و جو در بازار، فروشندگانی را پیدا نمود که در کار عرضه با نرخ مناسب این محصول هستند. 

خریداران چنین محصولاتی می توانند به صورت عمده و همچنین کیلویی کودها را تهیه کنند. عمدتاً فروشندگانی که در بازار هم کارشان ارائه این کودها هست نیز به دنبال مراجع ارزان فروش می گردند. خلاصه این که شما برای به دست آوردن چنین کودهایی باید بیشتر جستجو کنید و فروشگاه های معتبر را بیابید. 

فروشنده کود حیوانی پودری درجه یک

فروشنده کود حیوانی پودری درجه یککودهای حیوانی را در بالا توضیح دادیم و گفتیم که از نظر شکل ظاهری هم متنوع هستند. یکی از انواع آن، پودری است. ارائه دهندگان نوع درجه این محصول، آن را از بهترین برندها تهیه می کنند و در اختیار مشتریان خود می گذارند. آن ها همچنین سعی می کنند تا محصولی را که عرضه می نمایند بهترین کیفیت را نیز داشته باشد. 

در هر حال، کود حیوانی پودری مرغوب، می توان نقش زیادی در رشد و نموی گیاه و در همین حال حاصل خیزی خاک زمین های کشاورزی داشته باشد. این نوع از محصول را به صورت پاشان روی خاک ها می ریزند. 

عرضه عمده کود مرغی غنی شده

عرضه عمده کود مرغی غنی شدهکارخانه هایی که در زمینه ساخت کودهای مرغی غنی شده فعالیت می کنند، محصولات شان را به صورت عمده به بازار عرضه می نمایند. آن ها عمدتاً به صورت بسته های مقاوم که مقدار مشخصی از کود را در خود جای داده است، کالای شان را می فروشند. 

از طرفی باید گفت که در گذشته بیشتر از نوع خام کود مرغی استفاده می شد؛ ولی امروزه بیشتر به دلیل این که محصول به آن آسیبی نرسد، آن را شرکت ها به صورت فرآوری و غنی شده تولید می کنند و ارائه می دهند. 

عمده فروشی کود های حیوانی فرآوری شده

عمده فروشی کود های حیوانی فرآوری شدهفروش عمده کودهای حیوانی فرآوری شده با نرخ های نسبتاً مناسبی صورت می گیرد. در بالا به این موضوع اشاره کردیم که کارخانه داران، بازرگانان و همچنین نمایندگی های مختلفی که در این حوزه هستند، کار فروش کلی کودها را به دوش دارند. 

اما منظور از کودهای فرآوری شده این است که شرکت ها با استفاده از دستگاه هایی که در اختیار دارند و متودهای گوناگونی که پیش می گیرند، نوع خام فضولات را فرآوری کرده و موارد کاربرد آن را نیز افزایش می دهند. به این روش است که ما شاهد کودهای بسیار با کیفیت در بازار می باشیم. 

مهمترین کاربرد های کود مرغی پلیت شده

مهمترین کاربرد های کود مرغی پلیت شدهکاربرد اصلی کود مرغی پلیت شده در کشاورزی می باشد و حتی از آن می توان در رشد و نموی گیاهان آپارتمانی هم استفاده کرد. به کار گیری این محصول نیاز به این دارد که به مقدار معینی از آن بر اساس وسعت کشتزار کود را بریزیم. 

اما این محصول دارای مزیت های مختلفی می باشد و به همین سبب است که بسیاری آن را تهیه می کنند. این مزیت ها عبارت می باشند از: 

  • تیره سازی خاک 
  • بهبود بخشیدن به خوصیات فیزیکی خاک 
  • کاهش دادن جرم حجمی ظاهری و بالا بردن تخلخل در خاک 
  • افزایش چسبندگی در خاک های شنی و بر عکس آن در خاک رس ها 
  • کاهش پی هاش خاک 
  • و مزیت های گوناگون دیگری از این دست 
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *