فروش و عرضه کود مرغی درخواستی

کود مرغی درخواستی شما از نماینده فروش کود به تناسب سفارش شما عرضه شده و قیمت گذاری می شود.
اگر بخواهیم ما کودی را بدون اشکال تلفی کنیم این به جنبه شعاری و تبلیغاتی بر می گردد انا ما می توانیم کود هایی با مزایا بیشتر را را مورد اتسفاده قرار دهیم. ه ما قصد داریم شما خرید مناسب با معیار خود و با اگاهی را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. کود های مرغی امروزه در بازار سرو صدا هایی را به پا کرده و مشتریان خود را دارد که هم به صورت خام و هم فراوری شده مورد استفاده قرار می گیرد اما ایا با وجود ان همه استقبال از این کود ها، همه ی کود ها ویژگی های خود را دارند و تنها دارای مزایا هستتند.
این نکته را باید در مورد کود های دامی خام به حصوص مرغی باید ذکر کرد چون این نمونه کود ها هیچ تغییراتی بر روی ان ها به لحاظ استریل شدن انجام نشده ااز این رو می توانند منبعی برای تکثیر و رشد پاتوژن و عوامل بیماریزا در خاک باشند و استفاده از این نمونه کود در اراضی برای جبران و از بین بردن عوامل بیماری، کشاورز ناگزیر از مصرف سموم شیمیایی است و این خود سبب دور شدن کشاورز از برداشت محصولات ارگانیک می شود.
همچنین EC بالای خاک محیط را اسیدی کرده و این زیان هایی را برای محصولات در بر دارد نمونه کود های مرغی خام قدرت جذب کاملی را ندارند از این رو نیاید با خرید این نمونه از کود ها انتظار جذب شدگی بالایی را داشت.
رفع مشکل کود های مرغی خام
دادن حرارت بالا که سبب خشک شدن کود های دامی از جمله مرغی پاتوژن ها را از بین می بد و سبب پاکسازی کود از عوامل بیماریزا می شود.از سویی برای کنترل اینکه کود های مرغی خام محیط زمین را اسیدی می کنند از ترکیبی با نام زئولیت گوگرد استفاده می کنند در مورد کود مرغی غنی شده برخلاف نمونه خام قدرت جذب بالا بوده و سبب گیاه سوزی نمی شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *