شرکت فروش و توزیع کود های مرغی

فروش و توزیع کود های مرغی به صورت مستقیم از کارخانه تولید در حجم های بالا انجام شده و سفارش توسط شرکت پخش ثبت می شود.
خریداران کود مرغی همیشه کشاورزان نیستند بلکه خود کارخانه داران و تولید کنندگان نیز از جمله مشتریان خرید کود های مرغی هستند و ان هم از نوع خام.
کارخانه داران کود های خام را خرید می کنند تا ان ها را طی پروسه های خاص تولید به فرم غنی شده و فراوری شده تبدیل کرده و با کارایی و کیفیت بالا به مشتریان عرضه دارند البته هنوز هم هستند کشاورزانی که کود های خام را برای اراضی خود استفاده می کنند اما این گروه از کشاورزان باید انتظار مشکلات بعدی استفاده از این کود ها را هم داشته باشند. در کل نمونه کود های مرغی را در بازار هدف و خرید، در دو دسته خام و غنی شده قرار می دهند.

انواع کود مرغی خام:
کود های خام را با نام های سالنی و قفسی نیز یاذ می کنند.

کود مرغ سالنی:
کود های قفسی کود هایی هستن که تخم گذارند و از تخم ان ها استفاده می شود در مقام مقایسه بین کود های خام گوشتی و ساانی نمونه ها یگوشنتی به دلیل نوع تعذیه عنی تری که نسبت به تخم گذار دارند ترکیبات مفید بیشتری داشته اما به هر حال هیچ کدام به پای نمونه های غنی شده نمی رسند.

کود مرغی قفسی:
کود مرغی سالنی از کف مرغداری جمع می شود و کود قفسی برای مرغ هایی هست که در قفس زندگی می کنند. بین این دو مدل، نوع قفسی بیشتر مورد پسند است هم برای تولید کنندگان و هم برای کشاورزان که تمایل به استفاده از کود مرغی خام دارند.

انواع کودهای فرآوری شده:
کود مرغی پلت و گرانوله
شیوه تولید مراحل ابتدایی کود های فراوری شده شبیه بوده به این صورت که بعد از حرارت دادن و خشک شدن توسط دستگا ه هایی خاص اسیاب شده و پودر می شوند و تفاوت در شکل ظاهری ان ها از این به بعد تفاوت می کند. نمونه هایی از انها استوانه ای شکل بوده و دارای اندازه دای در حد 4 تا 6 میل می باشند و به ان ها نمونه های پلت گفته می شود و گرانوله که فرم دانه ای  و شبیه دانه های عدس می باشد.

کود مرغی کلات
کود مرغی کلاته نمونه جدیدی از کود های عنی شده هستند که فرم ترکیبات درون ان ها به گونه ایست که جذب بالایی داشته و با استفاده از تکنولوژی جدید همانند نمونه کود های کلاته دیگر که بیشتر برای عناصر در بازار وجود دارند اماده شده است.

کود مایع مرغی:
در نمونه مایع بعد از پودری شدن ان را به شکل خمیر دراورده و در نهایت ان را مایع می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *