فروشگاه کود نیترات کلسیم گوجه

فروشگاه کود باران کود، مرکزی جهت خرید انواع کودهای مرغوب برای گیاهان مختلف است. برای این که گیاهان زراعی شما رشد بهتری داشته باشند و محصول بیشتری تولید کنند لازم است که از کودهای مناسب و با کیفیت برای آنها استفاده کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد کود نیترات کلسیم گوجه و فروشگاه کود نیترات کلسیم بیشتر بدانیم.فروشگاه کود نیترات کلسیم گوجه

مزایای استفاده از کود نیترات کلسیم در باغات

مزایای استفاده از کود نیترات کلسیم در باغات به طور کلی برای داشتن محصول بهتر و بیشتر استفاده از کود در زمینهای زراعی و باغات توصیه می شود. خاک زمین هر چقدر هم غنی باشد پس مدتی کشت و برداشت محصول لازم است که با کودهای شیمیایی و یا حیوانی تقویت شود.

کود نیترات کلسیم حلالیت بالایی در آب دارد و خیلی سریع به زیرگروه های کلسیم و نیترات تجزیه می شود. نیترات با سرعت بالا و درصد زیاد جذب ریشه گیاه می شود و رشد گیاه را سرعت می بخشد.

عنصر کلسیم این کود که فواید بسیاری برای گیاه دارد در کنار نیترات بیشتر جذب می شود. کلسیم باعث تقویت ساختار دیواره سلولی گیاه می شود و دوام محصول را افزایش می دهد. همچنین باعث می شود که تحمل گیاه در برابر آفات و تنشهای گرمایی افزایش یابد.

کلسیم برای رشد و استقامت گوجه فرنگی بسیار ضروری است. طوری که اگر میوه های گوجه فرنگی پوسیدگی انتهایی دارند در واقع نشان دهنده آن هستند که گیاه شما از کمبود کلسیم رنج می برد.

کود نیترات کلسیم باعث کاهش سرمازدگی و چوب پنبه ای شدن میوه ها می شود. مقاومت آنها را در برابر بیماری افزایش داده و عملکرد گیاه در تولید میوه را بهبود می بخشد. در نتیجه گیاه میوه های بزرگتر و سالمتری تولید می کند.

کود نیترات کلسیم غلظت بالایی دارد و به راحتی بر خاک پاشیده و در آب حل می شود. به طوری که خیلی سریع جذب خاک مرطوب و یا شبنم زده می شود. 

نیترات کلسیم با افزایش مقاومت دیواره سلولهای گیاهی آنها را در برابر کم آبی مقاوم می کند و جلوی از دست رفتن آب میوه ها را بعد از برداشت می گیرد. همچنین به دنبال بهبود دیواره، شاخ و برگهای گیاه استحکام و استقامت پیدا می کنند.

قیمت به روز کود نیترات کلسیم گوجه

قیمت به روز کود نیترات کلسیم گوجه کود نیترات کلسیم گوجه فواید بسیاری برای گیاه گوجه و محصولات آن دارد. قیمت کود نیترات کلسیم می تواند متنوع باشد ولی غالبا قیمت آن نسبت به مزایا و کیفیت آن مطلوب است.

باران کود از فروشگاه های معتبر کود در ایران است که کود نیترات کلسیم مناسب گوجه را در کیفیت خوب و قیمت مطلوب به فروش می رساند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *