خرید کود های مناسب انواع درختان میوه

با توجه به تنوع درختان میوه برای اینکه متناسب با محصول هر کدام عناصر مورد نیاز هر میوه در اختیار ان قرار داده شود تولید کنندگان نمونه کود های اختصاصی را تهیه و به بازار مصرف کننده معرفی کرده اند.
به هنگام خرید محصولات خوراکی مثل میوه و سبزیجات اولین عاملی که برای خرید ان نمونه چشم نوازی می کند رنگ و شکل ظاهری محصول است. در مورد میوه شکل پوست ان یک شاخص موثر کیفیتی برای خرید مصرف کننده می باشد. مطالعات نشان داده وجود عناصر خاص در کودی که شما برای ا راضی خود استفاده می کنید بسیار تاثیر گذار است.
مهمترین عناصر فسفر، کلسیم و منیزیم می باشد که منجر به بروز رنگیزه خاص در محصول شده که از ان جمله می توان مثلا به فلاونوئید ها اشاره داشت از این رو با توجه به نتایج حاصل از تجربیات کارشناسان و بررسی های علمی و دقیق برای اینکه کشاورزان بتوانند محصولات با کیفیتی را برداشت کنند که هم خود از عرضه ان ها به بازار سودی را که حاصل دسترنج یک سال کشاورزی است را کسب کنند و هم اینکه مشتری از خرید ان ها رضایت داشته باشد تولید کنندگانی که برای حرید مشتری خود اهمیت قابلند سعی در تهیه و عرضه کود هایی دارند که با دارا بودن عناصر لازم این نیاز را مرتفع سازد و کود ویژه درختان میوه و مرکبات این نیاز را برای باغداران براورده می سازد


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *