خرید انواع کمپوست قارچ

در شرایط دمایی و رطوبتی مناسب، با فراهم آوردن اُکسیژن و غذای لازم برای میکرو اُرگانیسم های زنده، باقی مانده مواد آلی کاملا پوسیده می شوند و هوموس کمپوست را تشکیل می دهند. می دانیم که برای تغذیه قارچ وجود دو عنصر کربن، نیتروژن و نسبت آن ها بسیار مهم است. تولیدکمپوست قارچ به دو صورت طبیعی و مصنوعی رایج است.
در تولید طبیعی کمپوست، کلش گندم و کود اسبی را با ترکیب ۵۰ به ۵۰ مخلوط کرده و بذر زنی می کنند و بستر تولید قارچ را فراهم می کنند. نکته ای که وجود دارد اینست که این کود اسبی باید از اسب های لوکس و مسابقه ای تهیه شده باشد و چون در کشور ما تعدادشان خیلی کم است پس کمپوست سازی طبیعی چندان در کشور ما رایج نیست و بیشتر مختص کشورهای بلژیک و هلند می باشد.
در کمپوست سازی مصنوعی علاوه بر کاه و کلش، کود مرغی، پودر سنگ گچ و آب را طی فرآیند های بیو اُرگانیک وارد چرخه کمپوست سازی می کنند و در نهایت آن را به صورت بلوکی و در اوزان متفاوت راهی بازار می کنند.
جهت خرید انواع کمپوست قارچ شامل دکمه ای، صدفی، شیتاکه و غیره می توانید با شرکت بازرگانی تجاری ct7 ارتباط بگیرید که عاملیت رسمی و فروش اینترنتی کمپوست های مختلف قارچ را به عهده دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *