بزرگترین تولیدی کمپوست پرورش قارچ

سالانه بیش از ۱۲۵ هزار تن قارچ خوراکی در کشور تولید می شود. بستر سازی و تولید کمپوست برای این مقدار قارچ نیاز به تکنولوژی و صرف هزینه های مادی و انسانی دارد.
تولیدی های بزرگ کمپوست پرورش قارچ در کشور این محصول را بصورت بلوکی و در ابعاد و اوزان مختلف برای فروش وارد بازار می کنند و بسته به کیفیت و باردهی کمپوست، قیمت های این محصول متفاوت بوده و هر تولیدی قیمت مخصوص به خود را دارد. یکی از سؤالات متداول تولید کنندگان قارچ دکمه ای اینست که فلان کمپوست چقدر باردهی دارد؟
در پاسخ می توان گفت که بار گرفتن از کمپوست قارچ دکمه ای رابطه مستقیمی با تجربه و توانایی کاری شما دارد. ممکن است شخص X از یک برند خاص بتواند تا ۳۵ درصد بار بگیرد در حالی که شخص Y بتواند ۲۰ درصد و شخص دیگری کمتر از ۱۰ درصد بتوانند قارچ پرورش بدهند ولی بطور میانگین کمپوست های قارچ دکمه ای ۲۵ درصد باردهی دارند که این عدد ممکن است با تجارب شخصی فرد به بالا یا پایین کشیده شود.
شرکت بازرگانی تجاری ct7 بزرگترین عامل توزیع کمپوست های تولیدی پرورش قارچ در کشور است. فعالیت این شرکت تنها محدود به قارچ دکمه ای نمی باشد و کمپوست های مختلف از انواع قارچ ها مثل دکمه ای، صدفی، شیتاکه و غیره را پوشش می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *