بازار اینترنتی فروش کود شیمیایی و الی

فروش انواع کود شیمیایی و الی در فضای گسترده مجازی، بازار اینترنتی ویژه ای را برای خود باز کرده است و رونق خاص خود را دارد.
ویلیام گیبسون برای نحستین بار فضای مجازی را مطرح کرد. این در حالی است که اصلاح فضای فجازی در قرن چهارده به وسیله شخصی به نام وینر از کلمه با عنوان سایبرنتیکس مشتق شد.
به دنبال ظهور و بروز این انقلاب تحولاتی در این حوزه ایجاد شده و پدیده های جدید مرتبط با ان وارد عمل شده که از جمله ان ورود دنیای اینترنت به مسئله اقتصاد است که ببار اول با عنوان کافه مجازی مطرح شد.
برخی براین اعتقادند که از میان رسانه های ایجاد شده تا کنون بالاترین قدرت جذب مخاطب را اینترنت بر عهده داشته از این رو می توان از این مزیت اینترنت برای توسعه و گسترش زمینه کاری استفاده کرد.
همیشه ایجاد یک مسیر جدید نیازمند گذشت زمان و اعتماد سازی برای جامعه هدف است به خصوص اگر مسئله اصلی که باعث جلب اعتماد بخصوص برای مشتری می شود در ارتباط با پول باشد.
از انجایی که در بازار های اینترنتی حضور چهره به چهره مشتری و فروشنده خیلی جایگاه خاصی را به خود اختصاص نمی دهد از این رو مسئله اینجاست که مشتری و خریدار به هم اعتماد کنند.
به خصوص در این زمینه جلب اعتماد مشتری در اولویت بوده چرا که مسئله مهم در اینجا هزینه ایست که بابت خرید کالا مشتری باید پرداخت کند. از جمله اقدماتی که می توان در جهت جلب اعتماد انجام داد:
ارائه کالایی که بتوان مرغوبیت و کیفیت ان را به مشتری نشان داد مثلا در حوزه کود دارا بودن انالیز در ارتباط می تواند مهم باشد.
نکته بعدی دادن قیمت منصفانه  و قدرت اختیار به مشتری برای خرید کالا
اطمینان دادن به مشتری برای تضمینی بودن  کالای ارائه شده و …


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *