بازاریابی اینترنتی در حوزه تخصصی کود

با توجه به جامعه هدف و نوع نیاز به کالا بازاریابی تخصصی می تواند به هدف خود در جلب مشتری واقعی دست یابد. کود ها نیزبه دلیل تنوع زیاد در حوزه کشاورزی از اهمیت ویژه برخوردار است.
در بحث بازرگانی مهم ترین عامل بازاریابی کالایی است که قرار است به بازار عرضه شود.
اینترنت و تاثیرگذاری بالای ان بر هیچ کس پوشیده نیست.
با توجه به پویایی این رسانه، می تواند به علت گستردگی ان طیف زیادی از نیاز های مشتریان را پاسخگو باشد.
 در دنیای بازار اینترنتی امروزه امنیت و اعتماد مشتری جزو بیشترین و شاید ابتدایی ترین دغدغه های مشتریان در دنیای مجازی باشد.
از انجایی که بازار اینترنتی تنها برای داشتن مشتری در کوتاه مدت نیست و هدف جذب مشتری و نگهداری طولانی مدت ان است علت اصلی انجام نگرفتن معاملات اینترنتی نبود اعتماد بین مشتری و خریدار است.
یکی از راه هایی که در جلب اعتماد مشتری حایز اهمیت است شناخت مشتری از کالای ارائه شده و شرکت ارائه دهنده است و از سویی زمانی که کالا از گارانتی خاص خود برخوردار باشد می تواند به عنوان تضمینی برای انجام معامله باشد.
در ارتباط با ابازر های اینترنتی در زمینه کشاورزی می توان این طور بیان داشت که یکسری اقدامات می تواند در جلیب مشتری اینترنتی نقش داشته باشد مثلا:
کود های دارای انالیز می تواند این ضمانت را برای مشتری ایجاد کند که به لحاظ ترکیبات مورد نیاز رشد گیاه در چه سطحی قرار دارد و ایا عناصر مورد نیاز گیاه را متناسب با زمینی که محصول در ان کاشته شده دارا می باشد.
راه دیگر در جلب مشتری اینترنتی کود این است کشاورزان مصرف کننده این نوع کود از خرید خود رضایت مند بوده و محصولات با کیفیت و کمیت را برداشت داشته است.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *