کارخانه تولید کود مرغی ارگانیک در شیراز

کارخانه تولید کود مرغی

کارخانه تولید کود مرغی در شیراز یکی از چندین کارخانه تولید این نوع کود در سراسر کشور می باشد که خط تولید بزرگی نیز محسوب شده و محصول خود را نیز به صورت ارگانیک تهیه کرده و در اختیار کشاورزان سراسر کشور قرار می دهد.

کود های مرغی یکی از ده ها نوع کود موجود در بازار می باشد. که می توان یکی از پرمصرف ترین گونه های کودی نیز دانست که توسط کارخانه تولید کود مرغی من جمله خط تولید شیراز به صورت ارگانیک تولید می شود.

کارخانه تولید کود مرغی

کود مرغی چیست؟

یکی از انواع کود هایی که حاوی مقادیر قابل توجهی از ازت، فسفر، پتاسیم و عناصر زیر مغذی نظیر مس و منگنز و آهن و … می باشد و همچنین می توان آن را منبع غنی از عناصر غذایی دانست که می تواند یکی از عوامل موثر و با اهمیت در حاصلخیزی خاک و همچنین اصلاح بیولوژیکی خاک شود.

تعیین مقدار مصرف کود مرغی

کود مرغی یکی از کود های با کیفیت می باشد. اما چگونه مقدار کود مورد نیاز خاک را محاسبه نماییم؟با توجه به این موضوع که می توان کود های مرغی را در فصول مختلف در مزارع مصرف نمود از این رو بهترین روش برای تعیین مقدار کود مورد نیاز در هر هکتار زمین انجام آزمایش خاک می باشد هم چنین در مرحله بعد مشورت با مهندسین جهاد و کشاورزی مقدار کود مورد نیاز خاک را می توان محاسبه نمود. کود هایی که در کارخانه تولید کود مرغی در داخل کشور تولید می شود.

کارخانه تولید کود مرغی

کارخانه تولید کود مرغی در کشور

امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون صنایع مختلف، کشاورزی نیز پیشرفت چشمگیری داشته و توجه به جزییات یکی از عوامل مهم در این امر می باشد. کود مناسب یکی از مواردی است که تاثیر به سزایی در کیفیت محصول نهایی شما چه از لحاظ کمی و چه کیفی خواهد داشت از این رو می توان کود های مرغی را که در کارخانه هایی نظیر کارخانه شیراز با جدیدترین تجهیزات و نیز به صورت ارگانیک تولید شده و در اختیار کشاورزان سراسر کشور قرار می گیرد دانست چرا که با توجه به کیفیت بالا از لحاظ افزایش حاصلخیزی خاک و نیز کاهش آلودگی محیط زیست فروش آن با استقبال مواجه شده است.

کارخانه تولید کود مرغی

خرید کود مرغی پلیتی ارگانیک از شرکت باران کود

شرکت باران کود افتخار این را دارد که از شهرهای سراسر ایران انواع کودهای مرغی فرآوری شده پلیتی و مایع را برای مشتریان خود تامین کند. همچنین شرکت باران کود امکان ارسال به تمام نقاط کشور و تخلیه بار ابه مقصد باغ، زمین یا انبار و فروشگاه مشتری را فراهم کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *