مرکز پخش کود هیومیک اسید مرکبات

اسید هیومیک از شیل های کربنی و لیگنین های اکسیده شده که معمولاً به عنوان هومات شناخته می شوند ، استخراج می شود. هومات در یک محفظه مخلوط مرکزی با آب مخلوط می شود. به محلول ، قلیایی غیر سمی مانند بی کربنات سدیم اضافه می شود. بی کربنات سدیم pH محلول را بالا می برد و سیلیس و سایر مواد جامد ناخواسته را به رسوب می دهد.
محلول باقیمانده حاوی اسید هیومیک غلیظ است. اسید هیومیک کلوئیدی با ظرفیت تبادل کاتیون بالا است. این افزایش تحرک مولکولها با یونهای دارای بار مثبت باعث افزایش نفوذپذیری غشاهای گیاهی می شود که به جذب مواد مغذی از رشد محیط به گیاه کمک می کند. سپس پروتئین های هیدرولیز شده به محلول اضافه می شوند . ما در این مقاله به موضوعات مهمی میپردازیم ، مانند : فروش کود هیومیک اسید مرکبات  واثر هیومیک اسید روی خاک . 

مرکز پخش کود هیومیک اسید مرکبات

اثر هیومیک اسید روی درختان و باغات

اثر هیومیک اسید روی درختان و باغات مراحل ساخت و ترکیبات برای تقویت کننده های خاک و موارد مشابه فاش شده است. محلول با اضافه کردن هومات به آب تحت همزن ثابت ایجاد می شود. بی کربنات سدیم به محلول اضافه می شود و در نتیجه واکنشی به سیلیس اجازه می دهد تا از محلول رسوب کند. محلول حاصل حدود ۱۲٪ اسید هیومیک است. آب اضافی به همراه یک سری منابع پروتئین خام از جمله پروتئین ماهی ، عصاره خون و وعده غذایی پر به محلول اضافه می شود. به دنبال افزودن هر منبع پروتئین به محلول اسید هیومیک ، اسید سیتریک به منظور افزایش حلالیت پروتئین اضافه می شود. سپس سارساپونین (عصاره یوکا) برای تثبیت فعالیت میکروبی اضافه می شود.
آب اضافی به مخلوط حاصل اضافه می شود و پس از آن افزودن آهک زباله چغندر قند (کربنات کلسیم) اضافه می شود. کربنات کلسیم این مخلوط را به pH در حدود ۶٫۸ تا ۷٫۲ می رساند ، که به نظر می رسد برای فعالیت میکروبی دلگرم کننده است. جلبک دریایی سپس به مخلوط اضافه می شود. سپس مقدار اضافی آب به مخلوط اضافه می شود. سپس مخلوط کامل حدود ۱۰ روز پیر می شود تا پروتئین ها را تجزیه کند ، تعداد میکروب ها را افزایش داده و مواد مغذی خرد و کلان را محلول خود کند. سپس محلول با روش سمپاشی ، تزریق ، آبپاش یا روش آبیاری قطره ای روی خاک استفاده می شود.

فروش کود هیومیک اسید مرکبات در تبریز

فروش کود هیومیک اسید مرکبات در تبریز خرید آنلاین بهترین ، سریعترین و کم هزینه ترین روش برای تهیه محصول است. مشتریان از خرید آنلاین و آفلاین کاملاً راضی هستند. زیرا آنها می توانند در هنگام شلوغی فقط با چند کلیک ساده خرید خود را انجام دهند. امکان خرید از فروشگاه های از راه دور مهمترین مزیت این روش است که امروزه بیشتر مردم دنیا تمایل دارند تا وقت و هزینه خود را پس انداز کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *