مرکز فروش کود هیومیک اسید جامد

همه کشاورزان برای محصولات خود به کودهای مختلفی نیاز دارد  مثلا کودهای آهن یا کود هیومیک اسید جامد  و…

کود هیومیک اسید یکی از بهترین کود ها هستند و در بین کود ها این کود در اروپا معروف می باشد

عرضه کالای کود جامد هیومیک در فروشگاه آزمایش‌های شیمیایی ایران یافت می شود .ماده هیومیک را میتوان به صورت حضوری یا غیر حضوری در سایت های مختلف کشاورزی خریداری کرد.

قیمت اسید هیومیک هر یک کیلو گرم ۸۰ هزارتومان می باشد

مرکز فروش کود هیومیک اسید جامد

نحوه استفاده از کود هیومیک اسید جامد

نحوه استفاده از کود هیومیک اسید جامد کود هیومیک اسید برای زراعت بسیار مفید است که این کود در عصر امروز معجزه است. کود هیومیک یکی از کود هایی است که به کود مواد های افزودنی معرف هستند. عناصر تشکیل دهنده هیومیک اسید جامد دارای دو ماده است به نام هیومیک و پتاس هستند. به خاکهای که مناسب کاشت نیستند یا کمبود مواد دارند می زنند تا آن خاک خاک حاصلخیزی شود و گیاه بتواند در آن خاک رشد کند و به ثمر برسد.کود هیومیک باعث تقویت درختان و رشد جوانه های جدید در درخت می شود که باعث بارور شدن بیشتر درخت می شود .

ماده هیومیک اسید برای هر یک هکتار زمین کشاورزی باید یک لیتر  استفاده کرد وهر چه هکتار  بیشتر شود باید معادل زمین نیز ماده هیومیک خریداری شود و در هر فصل هم باید ۴ الی ۵ وعده این ماده به صورت آب پاشی یا متغیر استفاده کرد.

این کود باعث شده است که کمتر از کودهای اضافی  استفاده شود و مقرون به صرفه و به نفع کشاورزان و مشتری است چون هر چه از کود شیمیایی کمتر استفاده شود سلامت بدن کمتر به خطر می افتد

خرید کود هیومیک اسید جامد از تولید کننده

خرید کود هیومیک اسید جامد از تولید کننده این آزمایشگاه آزمایش های شیمیایی و آزمایش های گیاهی و آزمایش های کشاورزی و… انجام میدهند و ماده هیومیک را میتوان  با کیفیت تر و قیمت کمتری خریداری شود و میتوان حضوری به مراکز عرضه کننده رفت و سفارش داد.

بهترین هیومیک اسید ماده اوریکس هیوم دارای درصد بیشتری از هیومیک اسید دارد تولید کننده این ماده در کشور یونان است کشاورزان می توان برای ماده هیومیک اسید می‌توانند افزایش نگهداری آن در خاک شود و در نتیجه موجب می‌شود حاصلخیزی خاک شود و گیاه مورد علاقه خود را کاشت. 

این کود در مراحل کاشتن گیاه یا درخت باید کود در آب مخلوط کرد و به درختان پاشیده شود و می توان در  مراحل دیگر نیز پاشیده شود (کود جامد هیومیک برای بهتر ثمر دادن درخت بهتر است اوایل کاشتن پاشیده شود و موجب تقویت کننده خاک میشود) تا گیاه بتواند تقویت شود این ماده باعث تقویت گیاهان و درختان میشود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *