قیمت کود پلت مرغی فرآوری شده

قیمت کود پلت

قیمت کود پلت مرغی فرآوری شده در مراکز های مختلف با توجه به اینکه تولیدکنندگان مختلفی دارد، می تواند متفاوت باشد. روش های دریافت قیمت کود پلت مرغی را ادامه خواهیم گفت. پلت مرغی جز آن دسته کود های کاملی محسوب می شود که منبع ماده آلی برای تقویت انواع خاک ها به حساب می آید. این کود هم از نظر مواد مغذی و هم از نظر نیتروژن بسیار کودی غنی تری نسبت به سایر کودهای ارگانیک به حساب می آید.

قیمت کود پلت

 

تولید کود پلت

از پیشرفته ترین روشهای علمی و ماشین آلات مدرن، برای تولید این کود استفاده به عمل می آید. صد در صد خالص از کمپوست کود مرغی تهیه میشود و تمامی خواص کود مرغی را به صورت کامل دارا میباشد.

همچنین درحین تولید کاملا ضدعفونی و استریل شده و فاقد عوامل بیماری زا٬ بذر، علف هرز٬ لارو و تخم حشرات و سایر آلودگی های رابج در کودهای دامی خام میباشد.

مزایای استفاده از کود پلت مرغی

  • این کالا تمامی مواد غذایی مورد نیاز گیاهان و ۹۰% ماده آلی مفید را تامین می کند، منجر به افزایش حاصلخیزی خاک شده و سبب ازدیاد محصول و بهبود کیفیت آن میگردد.
  • این کالا به صورت کاملا خشک و به شکل پلت در بسته بندی در اختیار مشتریان قرار می گیرد که مراحل حمل و نقل٬ انبارداری و مصرف آن به راحتی انجام می گیرد و استفاده از آن مقرون به صرفه می باشد.
  • کود مرغی غنی شده علیرغم کودهای دامی خام و شیمیایی دارای تاثیرات مخرب برخاک ٬ ریشه گیاهان و محیط زیست نمی باشد و عناصر موجود در آن در اثر آبیاری های پی در پی یا بارندگی شسته نمی شود، بلکه به تدریج آزاد و فعال شده و برای ریشه گیاه مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کود پلت

در زیر به طور کلی مزایای استفاده از کود پلت مرغی را ذکر خواهیم کرد:

  1. مواد آلی خاک را افزایش می دهد.
  2. میکرو ارگانیزم های مفید خاک را افزایش می دهد.
  3. باعث حاصلخیزی خاک می شود.
  4. از جرم حجمی ظاهری کاسته و تخلخل و نفوذ پذیری خاک را افزایش می دهد.
  5. تیره کردن رنگ خاک و جذب انرژی بیشتر
  6. نگهداری آب خصوصاً در خاکهای شنی را افزایش می دهد.
  7. کاهش چسبندگی خاکهای رسی را کاهش می‌دهد.
  8. چسبندگی خاکهای شنی را افزایش می دهد.

قیمت کود پلت

قیمت کود پلت

قیمت کود پلت با توجه به نوع سفارش مشتری و درصد عناصر استفاده شده در آن می تواند متغیر باشد.

همچنین قیمت کود پلت با توجه به شرایط بازار و میزان عرضه و تقاضا تغییر می کند. شما عزیزان برای کسب اطلاعات لازم و قیمت روز کود پلت باید با نمایندگان فروش یا مشاوران فروش سایت های معتبر اینترنتی ارتباط برقرار کنید تا بهترین اطلاعات قیمت روز را در اختیارتان قرار دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *