قیمت کود مرغی غنی شده در شیراز

قیمت کود مرغی

قیمت کود مرغی غنی شده در بسیاری از فصول سال با افت و خیز های بسیاری همراه بوده، و تمامی این بالا و پایین شدن ها سبب شده تا روند کیفی کودهای مرغی غنی شده روز به روز ارتقاع پیدا کند. قیمت کود غنی شده در برخی از نقاط کشور مانند اصفهان، شیراز، مشهد، و …. تا کیلویی ۱۵۰۰ تومان هم به فروش می رسد، ولی آیا این قیمت برای کشاورزان مقروم به صرفه می باشد؟

قیمت کود مرغی

مزایای خرید کود از کارخانه

قیمت کود مرغی غنی شده با توجه به آنالیز تولید کاملا متغییر می باشد. اما تولید کنندگان اصلی محصولات ارگانیک این امکان را برای تمامی متقاضیان به وجود آورده است که، با توجه به کمبود منابع غذایی خاک و گیاه و دستور دکتر گیاه پزشک کودی مطابق با درخواست مشتری تولید کنند. حال اگر این کود از کارخانه خریداری شود قیمت آن بین ۶۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان تمام می شود، و این قیمت ها برای فروشگاه های عرضه محصولات کشاورزی با تخفیفات ویژه همراه می باشد.

قیمت کود مرغی

انواع مصارف کود مرغی در کشاورزی ایران

  • برای انواع درختان، گردو، مرکبات، پسته، زیتون، و …….
  • برای انواع زمین های کشاورزی، مانند گندم، یونجه، ذرت، چغندر، صیفی جات، سبزیجات، و …..

قیمت کود مرغی  قیمت کود مرغی

انواع مختلف کود مرغی

  1. کود مرغی غنی شده
  2. کود مرغی پلیت شده
  3. کود مرغی فرآوری شده
  4. کود مرغی مایع
  5. گرانوله
  6. پودری
  7. خام
  8. فله
  9. گوشتی
  10. سالنی
  11. تخم گذار
  12. مرغ مادر
  13. پلت مرغی

قیمت کود مرغی  قیمت کود مرغی

نحوه ارتباط با تأمین کننده

برای اینکه بتوان به نمونه های عالی انواع کود مرغی غنی شده دست پیدا کرد کافیست با جستجویی در اینترنت با تولید کنندگان، و کارخانه داران بزرگ در این زمینه ارتباط برقرار کرد، تا در فصول پر مصرف سال از تخفیفات ویژه برخوردار شد.

قیمت کود مرغی

مضرات کود مرغی

کود مرغی اگر از نمونه غنی شده، و فرآوری شده آن استفاده شود به این دلیل که در کارخانه کاملا استرلیزه میشود تمامی تخم حشرات، تخم علف های هرز، و عوامل بیماریزای آن از بین می رود. به همین دلیل توصیه می شود که از کودهای خام، یا فله استفاده نشود.

قیمت کود مرغی

انواع بسته بندی کود مرغی

کود مرغی نمونه پلیت، و پلت آن در کیسه های لمینت سه لایه ۲۵ کیلویی می باشد جهت جلو گیری از رطوبت و نور آفتاب. نمونه مایع آن هم در سطل ۲۰ لیتری می باشد.

قیمت کود مرغی  قیمت کود مرغی

نحوه ارسال بار

محصول خریداری شده توسط کارخانه در کامیون باربری بارگیری شده و در نهایت ظرف مدت ۲۴ ساعت به دست مشتری خواهد رسید، حتی در دور ترین نقطه از کشور.

منبع : هیومیک اسید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *