فروش مستقیم کود مرغی مایع پسته

فروش مستقیم کود مرغی مایع پسته از طریق اینترنت عرضه می شود. برای خرید این محصول می توانید به صورت مستقیم از طریق اینترنت اقدام به خرید کنید. خرید اینترنتی به دلیل بدون واسطه بودن برای خریدار بسیار سود آور می باشد.

فروش مستقیم کود مرغی مایع پسته

مضرات استفاده از کود مرغی

مضرات استفاده از کود مرغی

مهمترین مضرات کود مرغی استفاده زیاد از آن باعث گرمی و سوختن  گیاه می شود.

کود مرغ گوشتی و تخمی و مرغ مادر ، ابتدا رطوبت گیری گردیده، و سپس بصورت پودری بسته بندی می گردد. می توانیم گوگرد و مواد ریز مغذی ها را نیز بنا به سفارش به آن اضافه نماییم. این کود ارزانتر از سایر کود های مرغی و برای کشاورزان اقتصادی تر خواهد بود.

مهمترین مزایای کود مرغی پودری:

  •  کاهش PH خاک 
  • افزایش مواد آلی خاک
  • اصلاح فعالیت بیولوژیکی خاک
  • افزایش چسبندگی خاکهای شنی
  • کاهش چسبندگی خاکهای رسی
  • افزایش میکرو ارگانیزم های مفید خاک
  • تیره کردن رنگ خاک و جذب انرژی بیشتر
  • بهبود خصوصیات فیزیکی ، شیمیایی و حاصلخیزی خاک
  • کم کردن جرم حجمی ظاهری و افزایش تخلخل و نفوذ پذیری خاک

کشورهای دنیا به علت حجم عظیم تولید کود مرغی و مشکلات و مسائل زیست محیطی آن در مورد مصارف مختلف کود مرغ مورد بررسی و تحقیقات فراوانی انجام شده است.

تا به خوبی از آن استفاده شود، ماده بسیار با ارزشی با مصارف  مختلف می باشد. قسمتی از کود مرغ امروزه در دنیا در تغذیه دام و ماهی به کار می رود و قسمت جزئی از آن نیز در تعداد معدودی از کشورها مانند هندوستان و چین و برخی از کشورهای آفریقایی جهت تولید بیوگاز برای مصارف خانگی و در برخی از کشورهای پیشرفته از جمله انگلستان برای سوخت نیروگاههای تولید برق مدرن به کار می رود ولی به طور کلی بیش از ۹۰ درصد از این کود برای مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.
تنها مضرات کود مرغی این است که دارای مقادیر قابل توجهی متیون، لیزین و سیستئین می باشد. باعت سوختگی گیاه از بین رفتن گیاه می شود.

خرید کود مرغی مایع پسته از تولیدی

خرید کود مرغی مایع پسته از تولیدی

قیمت کود مرغی به دلیل تحریم های اقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد. البته کیفیت و مرغوبیت کالا بر روی قیمت گذاری آن تاثیر گذار می باشد. برای دریافت قیمت روز کود مرغی می توانید به وب سایت های اینترنتی مراجعه کنید.

برای خرید کود مرغی مایع می توانید به صورت مستقیم از,طریق تولیدی ها اقدام به خرید کنید. خرید از تولیدی ها به دلیل حذف دلالان برای خریدار بسیار ارزان قیمت می باشد. خریدار می تواند با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری کند. خرید اینترنتی از نظر اقتصادی برای خریدار بسیار سود آور می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *