فروش عمده کود کلات روی میکرو

کود به معنی مواد خالص معدنی حاوی عناصر غذایی که باعث حاصلخیزی خاک می شود . کود به ۳دسته ی آلی ، زیستی و شیمیایی تقسیم می شود . کود کلات روی میکرو برای رشد محصولات ، افزایش مقاومت گیاه ، جوانه زنی سریع گیاه و تنظیم رشد و افزایش میوه دهی موثر است .

این کود براب گیاهان زینتی و تزئینی کاربرد دارد . فروش عمده کود کلات روی میکرو در سراسر ایران وجود دارد . شما می توانید از طریق سایت های معتبر از قیمت عمده آن مطلع شوید .

فروش عمده کود کلات روی میکرو

نحوه تولید کود کلات روی

نحوه تولید کود کلات روی نحوه تولید کود کلات روی به صورت زیر می باشد : ۱ قاشق چای خوری نمک سولفات منیزیم ، ۱قاشق چای خوری پودر کنجاله ، گچ ، پودر استخوان ، آهک ، فسفر کود را در گالن آب مخلوط کرده و با آبیاری به گیاهان اضافه می کنیم .

از ویژگی کود کلات روی میکرو  می توان به موارد زیر اشاره کرد :   مقابله با مشکلاتی است که گیاه در طول زمستان و بهار و هنگام آفات و بیماری ها با آن ها مواجه می شود  ،  این کود باعث افزایش مقاومت گیاه در برابر سرما و گرما می شود  ،  افزایش جذب عناصر زیر مغذی خاک می شود ،  جوانه زدن در گیاه را تسریع می کند .

ضد تنش گیاهی برای مرکبات و میوه جات کاربرد دارد .فروشنده با بسته بندی کود کلات روی میکرو  مقدار معین مصرف را بر روی بسته مشخص کرده است . 

کود اوره : به کود سفید نیز معروف است ارزان ترین کود می باشد به خوبی در آب حل می شود و همین امر باعث زودتر جذب گیاه می شود . این کود مناسب چمن ، باغچه ، مزارع پسته و انگور و صیفی جات است .

کود سولفات : این کود بیشتر شبیه نمک است و به خاطر داشتن اسید برای خاک آهکی مناسب است این کود گران تر  از بقیه ی کودها می باشد  . کود پتاسیم : این کود باعث رشد گیاهان و به عنوان ماده ی افزودنی است به علت ریشه و جذب مواد آلی او به صورت اسپری پاشیده می شود و برای گیاهان گلخانه ای مفید است

قیمت روز کود کلات روی در بازار تهران

قیمت روز کود کلات روی در بازار تهران قیمت روز کود کلات روی در بازار تهران نسبت به جاهای دیگر تهران و شهرستان ها کمتر می باشد . شما می توانید از طریق سایت و فروشگاه های معتبر  کود روی کلات میکرو را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه نمود . با خرید اینترنتی در هزینه و زمان صرفه جوی می شود . در خرید اینترنتی اجاره مغازه و مکان داده نمی شود و خریداران واقعی از شما خرید می کنند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *