فروش اینترنتی کود مرغی مایع از سایت اینترنتی

برای افزایش حاصل خیزی خاک، باید از کود های مرغوب استفاده کرد. زیرا استفاده از کودها، باعث می شود که مواد مغذّی مورد نیاز خاک که در اثر استفاده از آن  از بین رفته است، احیا شود. از کودهای مرغوب فرآوری شده، کود مرغی مایع می باشد. این کود را می توانید از بازار فروش کود در ایران و مراکز فروش اینترنتی کود مرغی مایع، تهیّه کنید.

فروش اینترنتی کود مرغی مایع از سایت اینترنتی

خرید آنلاین کود مرغی مایع خارجی

خرید آنلاین کود مرغی مایع خارجیزمانی که خاک کشاورزی، به علّت استفاده مکرر ضعیف می شود، نمی توان محصولی با کیفیت خوب از آن به دست آورد. به همین دلیل، برای تقویت خاک، دست به انجام اقداماتی می زنند. یکی از این اقدامات، کود دادن به خاک می باشد. اما گاهی کود دادن باعث تقویت خاک نمی شود به این دلیل که خاک از لحاظ مواد مغذّی و آلی بسیار فقیر بوده و کود استفاده شده، همه آن ها را در بر نمی گیرد. از این رو کشاورزان ترجیح می دهند سراغ کود کاملی بروند که تاثیر آن را به سرعت مشاهده نمایند.

کود مایع مرغی می تواند کلید حلّ این مشکل باشد. از ازمزایای کود مرغی مایع این است که همه ریز مغذّی هایی را که گیاه برای رشد به آن ها نیاز دارد، در اختیارش قرار می دهند و به این ترتیب می توان گفت که با استفاده از این کود، دیگر گیاهان مشکلی برای رشد و نمو نخواهند داشت؛ از این رو تولیدی ها و فروشنده های زیادی به فروش و عرضه کود مرغی در ایران و سراسر جهان، می پردازند.

از آن جا که سلیقه ها و دیدگاه های افراد در مورد کیفیّت کود داخلی و خارجی، متفاوت است، درحالی که برخی از افراد متمایل به خرید کود های مایع تولید داخل هستند، برخی دیگر نمونه خارجی را ترجیح می دهند. به همین اعتبار، کودهای وارداتی، از جمله کود مرغی مایع ترکیه ای، در بازار، جایگاه خاصّ خود را دارا می باشند.

می توان از کود مرغی مایع برای گوجه و سایر صیفی جات و همچنین انواع درخت ها و بوته ها استفاده کرد. اگر به دنبال کودی مقوّی برای زمین و باغ خود هستید، کود های مرغی مایع، می توانند گزینه خوبی برای شما باشند. می توانید این محصول و سایر مدل های دیگر کود های طبیعی و شیمیایی را با مراجعه به بازار تهیّه نمائید. همچنین با جستجو در اینترنت می توانید سایت های عرضه و فروش آن ها را یافته و پس از انتخاب محصول، آن را به صورت آنلاین خرید کنید. یکی از مزایای خرید آنلاین کود این است که زحمت حمل کود را دیگر نیاز نیست خودتان متحمّل شوید؛ زیرا با خرید آن لاین، محصول خریداری شده را به آدرسی که شما می دهید می آورند.

ارزان ترین قیمت کود مرغی

ارزان ترین قیمت کود مرغیقیمت کود مرغی، همانند بسیاری دیگر از انواع کالاها، می تواند به عوامل متعددی وابسته است. از مهمترین عواملی که می تواند باعث نوسان در قیمت این محصول شود، می توان به برند کارخانه تولید کننده، کیفیّت کود مرغی تولید شده، و همچنین نوع کود اشاره نمود.

عامل دیگری که می تواند در افزایش قیمت کود موثر باشد، این است که کود خریداری شده را از کجا تهیّه کرده اید؟ اگر سراغ فروشندگان و فروشگاه های که ممکن است از اعتبار کافی برخوردار نباشند بروید، ضمن این که احتمالاٌ کود خریداری شده از کیفیّت بالایی برخوردار نخواهد بود، یحتمل مبلغ بیشتری نیز نسبت به سایر فروشگاه ها، پرداخت کرده اید.

با مراجعه به فروشگاه های معتبر عرضه و فروش کود دربازار، ضمن افزایش اطمینان خود از کیفیبت کود مرغی خریداری شده در بازار، آن را به قیمتی به مراتب مناسب تر از سایر فروشگاه ها تهیّه نمائید.

اهمیت کود مرغی مایع در کشاورزی

اهمیت کود مرغی مایع در کشاورزیکود مرغی سرشار از مواد مغذّی برای خاک می باشد. وجود حجم بالایی از پی اچ اسیدی (PH) در درون آن همراه با میزان زیاد مواد الی موجود در آن، سبب می شود که قلیایی بودن خاک، که مانع جذب مواد عناصر می شود، تعدیل و اصلاح شود.

کود مایع مرغی در ترکیب خود اسیدهای فولویک، آمینه و هیومیک را دارا می باشد که وجود آن ها به همراه وجود ترکیبات و عناصر سودمند، باعث رشد و نمو بهتر و افزایش برداشت محصول می گردد.

کودمایع مرغی، به صورت کاملاٌ ارگانیک تهیّه شده و عاری از مواد شیمیایی می باشد این ویژگی سبب می شود که این محصول با اکوسیستم سازگار بوده و به آن آسیبی نرساند.  کود مایع با دیگر کودها  که در یک بازه زمانی استفاده شوند، سازگار بوده و حتی به خاک کمک می کند که سایر کود ها را به صورت راحت تر جذب کند.

استفاده از کود مایع مرغی،می تواند  مقاومت گیاه را نسبت به مسائل زیست محیطی نظیر سرمازدگی افزایش دهد. همچنین باعث می شود که گیاه زودتر جوانه بزند. از دیگر فوایدی که می توان برای این کود ذگر کرد، این است که استفاده از آن ها، جذب عناصر غذایی پر مصرف نظیر نیتروژن وفسفر را افزایش می دهد.

تولید کود های ارگانیک در ایران

تولید کود های ارگانیک در ایراناستفاده از کود های شیمیایی و غیر ارگانیک در کشاورزی، سبب کاهش کیفیّت و سلامت محصولات کشاورزان می شود، امری که در نهایت می تواند منجر به کاهش « امنیت غذایی» انسان ها و همچنین دام و طیوری که پرورش می دهند، می شود؛ از این رو یافتن جایگزینی مناسب برای کودهای غیر ارگانیک و شیمیایی، ضروری می نماید.

کودهای ارگانیک، کودهایی هستند که در فرایند فرآوری آن ها، از هیچگونه مواد شیمیائی استفاده نمی شود و مواد فرآوری شده در آن ها کاملاّ طبیعی بوده و برای خاک، گیاه و انسان و حیوان، ضرری ندارد. سالم بودن این محصولات، به همره افزایش آگاهی کشاورزان، می تواند انگیزه ای برای آن ها باشدکه به خریداران کودهای ارگانیک، بپیوندند.

استقبال از کودهای ارگانیک باعث افزایش رونق بازار آن ها شده است و این امر تولید کنندگان کود را تشویق به تولید و عرضه انواع ارگانیک کود نموده است.

در ایران نیز تولید کنندگان متعدّدی برای عرضه در بازار داخلی و خارجی، به تولید کودهای ارگانیک می پردازند.

یکی از انواع کودهای ارگانیک که در ایران نیز عرضه شده و به فروش می رسد، کود مرغی مایع بیومیکس می باشد. عنصر هایی نظیر مولیبدن و مواد مغذّی و آلی مانند مس، روی، منگنز و آهن در این کود وجود دارد و استفاده از آن ها در کشاورزی سبب می شود که این عناصر و موادّ غذایی، به وسیله برگ و ساقه محصول کاشته شده، جذب آن شود.

توزیع کود مرغی خالص گرانوله

توزیع کود مرغی خالص گرانولهکود مرغی گرانوله، را می توان از برترین کودهای مرغی دانست که خود، ترکیبی از انواع کود با کیفیت مرغی می باشند. کود مرغی گرانوله مرغوب، با هیومیک اسید و گوگرد مخلوط می شود و به خاطر طبیعی بودن، برای خاک و محصولات ضرری ندارند.

این کود را قبل از مرحله کاشت با خاک ترکیب می کنند و یا این که بعد از این مرحله آن را به پای گیاه ریخت و با خاکش مخلوط نمود. دانه دانه بودن این نوع کود، این امکان را به کشاورز می دهد که این کود را با کودپاش در سطح خاک توزیع کنند. 

ارائه کود اسید هیومیک مایع

ارائه کود اسید هیومیک مایعزمانی که موجودات می میرند، توسط جانداران ریز خاک، تجزیه می شوند. بعد از مدتی طولانی که از فرایند تجزیه آن ها گذشت، ماده ای از آن ها با نام هوموس باقی می ماند که در برابر تجزیه پایداری و قوام زیادی دارد. هوموس از سه بخش تشکیل می شود که یکی از آن بخش ها اسید هیومیک می باشد.

کود مایع اسید هیومیک که برای خاک بسیار مفید است، از ته نشست لاشه حیوانات و جسد گیاهان مرده حاصل می شود. اضافه کردن این کود به خاک مزایای زیادی دارد؛ از آن جمله این است که استفاده کردن این کود باعث افزایش مواد آلی موجود در خاک می شود و این موضوع، به ویژه برای خاک های فقیر، بسیار مفید می باشد. همچنین افزایش کود هیومیک به خاک، این امکان را می تواند به خاک بدهد که از شوری آن کاسته شود.

از دیگر مزایای استفاده از این نوع کود این است که این کود می تواند با ارتقای کیفیّت ساختار خاک کشاورزی، گنجایش حفظ و ذخیره آب در آن را افزایش دهد.

این کود را می توانید با مراجعه به به بازار فروش انواع کود و همچنبن فروشگاه های اینترنتی فراورده های کشاورزی، تهیّه نمایید.

شرکت های صادر کننده کود مرغی به خارج

شرکت های صادر کننده کود مرغی به خارجکودهای تولید شده در ایران از جمله کود مرغی، علاوه بر تامین بازار داخلی به کشور های خارجی نظیر کشورهای همسایه ایران صادر می شوند. صادرات کود مرغی و سایر کودهای ارگانیک و شیمیایی تولید شده در ایران به بازار های جهانی، می تواند سندی باشد دالّ بر قابل رقابت بودن کود تولید شده در ایران با برند های معتبر تولید کننده های معتبر کود در جهان. زیرا حضور در بازار جهانی، مستلزم داشتن حدّاقلی از کیفیّت در محصول تولید شده است که این توانایی را به آن بدهد تا با سایر محصولات رقابت نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *