,

صادرکننده کود مرغی مایع فله ای

فعالان حوزه کشاورزی و باغداری سال ها است که به خواص استفاده کردن از کود های طبیعی که منشاء حیوانی دارند پی برده اند و از این رو از کود مرغی خالص برای افزایش میزان محصولات خود استفاده می کنند، شرکت های صادرکننده ایرانی، کود مرغی مایع فله ای را از راه های مختلفی به سایر کشور های دنیا ارسال می کنند و با قیمت قابل توجهی در داخل این بازار ها به فروش می رسانند.

صادرکننده کود مرغی مایع فله ای

مهمترین خواص کود مرغی

مهمترین خواص کود مرغی شاید برای شما عزیزان که در حوزه باغداری یا کشت گیاهان فعالیت می کنید این سوال مطرح شود که استفاده کردن از کود مرغی دارای چه خواصی برای زمین های کشاورزی می باشد؟ ما نیز تصمیم داریم در این بخش برای آشنایی بیشتر شما با این محصول توضیحات مختصری را ارائه دهیم.

  • کود مرغی شامل ترکیبات و املاح معدنی مختلفی همچون ازت، کربن، گوگرد و فسفر است و با کمک این مواد موجب افزایش میزان ریشه دواندن گیاهان شده و به جذب بهتر منابع از خاک کمک می کند.
  • این محصول باعث می شود که میزان PH و اسیدی بودن خاک مزارع در یک حد متعادلی قرار بگیرد و به این ترتیب از آسیب رسیدن به ساختمان گیاهان جلوگیری به عمل می آید.
  • کود مرغی خاک مزارع را پوک، ترد، نرم و سبک می سازد و از به هم چسبیدن و سفت شدن آن ها جلوگیری می کند، پس موجب می شود هوا راحت تر در داخل آن ها جابجا شود و ریشه گیاهان بهتر تنفس نماید.
  • این محصول میزان فتوسنتز کردن گیاهان و تولید شدن سبزینه در آن ها را تا حد زیادی افزایش می دهد.
  • کود مرغی باعث می شود که گباهان نسبت به سموم و آفت ها مقاوم گردند و از زرد شدن برگ های آن ها جلوگیری به عمل می آورد.

تولید ویژه کود مرغی مایع فله ای

تولید ویژه کود مرغی مایع فله ای شرکت های برتر فعال در زمینه تولید کود مرغی ایرانی مایع، این محصول را در طی سال در حجم انبوهی تولید می کنند و سپس آن را به شکل فله ای یا در داخل بسته بندی های خاص کارخانه ای روانه بازار های مصرف سطح کشور می سازند، تا به فروش برسانند، این تولید کننده ها برای توزیع و فروش محصولات خود از مراکز عرضه کود مرغی کمک می گیرند و این محصولات را به شکل مستقیم و بدون واسطه به مصرف کننده ها ارائه می دهند، که موجب کاهش هزینه های خرید آن ها خواهد شد، روش های مختلفی نیز برای فروش این محصول مورد استفاده قرار خواهد گرفت، که شامل به کار گیری درگاه های خرید و فروش آنلاین می باشند و ما به همه مردم توصیه می کنیم از این راه استفاده کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *