خرید کود آهن فله ای به قیمت روز

کود آهن فله ای برای طیف وسیعی از خاک ، چمن و کودهای گیاهی ما به صورت  ، مرتع ، مورد استفاده است و به طیف وسیعی از مناطق از زمین های ورزشی گرفته تا چمنزار و چمنزارهای خانگی مناسب است. کودها منبع غلیظ مواد مغذی گیاه هستند که برای رشد گیاه ضروری هستند و برای خاک و بافت گیاه کاربرد دارند. 

خرید کود آهن فله ای به قیمت روز

رنگ کود آهن با کیفیت مرغوب

رنگ کود آهن با کیفیت مرغوب کودهای شیمیایی به گیاهان برای زنده ماندن و شکوفایی مواد مغذی ضروری می دهند. 

بارور شدن به طور طبیعی زمانی اتفاق می افتد که سرپوش گذاشتن آب غنی از مواد مغذی را به سطح خود بیاورد ، به عنوان وقتی اتفاق می افتد که جریان های اقیانوس با یک ساحل اقیانوس یا یک دریا حرکت می کنند . این نوع کود دهی بزرگترین زیستگاه دریایی جهان را تولید می کند . کوددهی همچنین می تواند هنگامی اتفاق بیفتد که آب و هوا دارای مسافت های طولانی از گرد و غبار باشد و یا مواد معدنی غنی از آهن توسط یخچال های طبیعی ،  رودخانه ها و یخ ها به اقیانوس منتقل شوند. 

آهن عنصر کمیاب لازم برای فتوسنتز در گیاهان است. این ماده در آب دریا بسیار نامحلول است و در مکانهای مختلف ماده مغذی محدود کننده رشد فیتوپلانکتون است. شکوفه های بزرگ جلبک را می توان با تأمین آهن آبهای کمبود آهن از اقیانوس ایجاد کرد. این شکوفه ها می توانند ارگانیسم های دیگر را تغذیه کنند.

۳ ماده مغذی اصلی موجود در بیشتر کودها وجود دارد. ازت (N) که باعث رشد برگ ، فسفر (P) برای رشد ریشه ، گل ، بذر و میوه و پتاسیم (K) برای رشد ساقه قوی و بهبود حرکت آب در گیاهان می شود ، که هر چه قدر تیره تر باشد نشانه ی مرغوبیت کالا می باشد. 

 اگر چمن سنت آگوستین شما نشانگر کمبود آهن باشد. این کمک می کند تا چمن شما از زرد و لکه دار به سبز عمیق و غنی برود. این یک مایع غلیظ است که به معنای آن است که با آب مخلوط شده و آزادانه با سمپاش اعمال می شود.

 این مخصوصاً برای قوانینی است که به آهن نیاز دارند. کمبود کود آهن باکیفیت سبب زرد شدن چمن که یکی از شایع ترین علامت عدم وجود آهن است.  

قیمت کود آهن فله ای در بازار تهران

قیمت کود آهن فله ای در بازار تهران برای اینکه بیشتر در رابطه با قیمت کود آهن آشنایی داشته باشیم ، بهتر است به میزان مورد نیاز مصرفی کود بخریم و برای همین مورد کود آهن در بسته های نیم کیلویی یک کیلویی و دو کیلویی موجود می باشد که بسته به شرکت و بسته مورد نیاز باید هزینه کرد. 

2 پاسخ
  1. محمد حسین برقرار جهرمی
    محمد حسین برقرار جهرمی گفته:

    سلام بفرمایید کود آهن فله‌ای ۲۰۰کیلو قیمت چنده آیا درخصوص عمکردوکیفیت آن تعهد وتضمینی هست ویا درصورت عدم کیفیت قابل ارجاع میباشد بصورت آزمایشی من ۱۰۰کیلو خریدارم با تشکر از شما

    پاسخ
    • talia
      talia گفته:

      با سلام خدمت آقای برقرار عزیز
      کود آهن به صورت کلاته با اورتو ۴٫۸ موجود می باشد. صد درصد تضمینی هست. بیش از ده سال هست که این کود رو به کشاورزان و باغداران ارایه کردیم و همیشه بعد از گزارش عملکردی که از خود باغداران گرفته شده، نتیجه استفاده ار کود آهن و اثر بخشی آن روی گیاه بسیار رضایت بخش بوده است.
      اگر در واتساپ هم پیام بدهید میتوانیم گزارش کشاورزان را به شما ارایه دهیم. تا با خیال راحت سفارش دهید. ۰۹۱۲۰۷۷۴۸۹۴

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *