تولید کننده کود آمینو اسید پودری

کود آمینو اسید پودری یکی از کود های پرمصرف برای گیاهان مختلف می باشد این کود ها دارای آمینو اسید فوق‌العاده بالایی می باشد که نیازهای تمامی گیاهان را برطرف می سازد نوع پودری این محصولات بسیار کاربردی و محبوب می باشد شما میتوانید برای خرید کود آمینو اسید پودری آنرا از تولیدکنندگان خریداری نمایید زیرا خرید از تولید کنندگان و مراکز اصلی آن کیفیت بالا و قیمت پایین را به همراه دارد.

تولید کننده کود آمینو اسید پودری

تاثیر و عملکرد کود آمینو اسید پودری در گیاه

تاثیر و عملکرد کود آمینو اسید پودری در گیاه ما در ادامه مطلب می خواهیم در مورد مزایای کود آمینو اسید پودری برای شما عزیزان صحبت کنیم و این کود ها را را نقد و بررسی نماییم از پس با ما همراه باشید.

معمولاً کود محرک رشد آمینو اسید پودری به میزان ۸۰ درصد آمینو اسید ضروری گیاهان را دارد حتی منشا نیتروژن آنها طبیعی می باشد بالا بودن مقادیر آمینو اسید این کود موجب می شود تا گیاه پروتئین خود را به سبک آسان تر تهیه و تولید نماید و این موجب صرفه جویی در انرژی برای دریافت آمینو اسید از محیط می گردد.

همچنین استفاده از کود های آمینو اسیدی موجب افزایش مقاومت در برابر شرایط محیطی می شود از جمله شرایطی مانند خشکسالی بیماری های مختلف گیاهان شوری خاک و آب و تا سرما و بارش های فراوان مقاومت می کنند هرجا که استفاده از این کود ها موجب افزایش کیفیت در تمامی محصولات طعم و ظاهر آن می‌شود همچنین استحکام گیاهان با استفاده از این کود ها فوق‌العاده بالا میشود.

با استفاده از این کود ها جوانه زنی گیاهان فوق‌العاده بالا شده و موجب می شود که گرده افشانی نیز انجام شود همچنین این کود ها دیگر مضرات کود های شیمیایی مختلف را ندارند و موجب کاهش آسیب های ناشی از سموم کودهای شیمیایی می شوند همچنین میزان جذب این کود ها فوق العاده بالا بوده و موجب میشود انتقال مواد غذایی در درون گیاهان نیز افزایش یابد تا بتواند گیاه تغذیه را در بالاترین میزان انجام دهد همچنین مصرف این کود ها موجب می‌شود که برگهای گیاهان ضخیم شده و موجب افزایش کارایی گیاه شود.

فروش عمده کود آمینو اسید پودری

فروش عمده کود آمینو اسید پودری شما میتوانید برای خرید کود های اسید امینه ی پودری از مراکز فروش اسید آمینه معتبر که به صورت عمده و جزئی محصولاتشان را به فروش می رساند مراجعه کنید دقت داشته باشید که این کودها باید استاندارد بوده و از بهترین مواد اولیه تهیه شده باشد ما با تولید کودهای آمینواسیدی پودری در تلاش هستیم تا کیفیت محصول شما را بالاتر ببریم و رضایت شما مشتریان عزیز را کسب کنیم.

شما می‌توانید این کود ها را از طریق سایتهای تجاری ما نیز خریداری نمایید شما در هر کجای ایران که باشید می توانید این کود های با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

1 پاسخ
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام کودامینو اسید برای مقاومت درخت خیلی عالی من این کود رو هر سال بعداز بیدار شدن درختان از خواب زمستانه و قبل از به خواب رفتن درختانم استفاده می کنم این کودبه ماندگاری میوه درختم خیلی تاثیر داشت و برداشت میوه خیلی بالای داشتم و تمام باغدار ها پیشنهاد می کنم برا امتحانم که شده استفاده کنند.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *