تولید عمده کود آلی مایع مرغی باکیفیت

کود آلی مایع مرغی دارای مواد آلی و با ارزشی است که برای رشد گیاهان از آن استفاده می کنند. این کود ها دارای نیتروژن و پتاسیم هستند که برای خاک هایی که نیتروژن کمتری دارند تولید شده است. تولید عمده کود آلی مایع مرغی باکیفیت به صورت عمده و گسترده انجام می شود. کود آلی مایع مرغی مزایای زیادی دارد و باعث بالا رفتن مقاومت گیاهان می شود و باعث می شود تا گیاه بهترین رشد کند.

تولید عمده کود آلی مایع مرغی باکیفیت

عوامل موثر بر کیفیت کود مرغی

عوامل موثر بر کیفیت کود مرغی عوامل موثر بر کیفیت کود مرغی در درجه اول می تواند تغذیه طیور باشد. کود مرغی با ارزش ترین کود ها است زیرا یک منبع غنی از مواد با ارزش است. عواملی که بر کیفیت کود مرغی تاثیر می گذارند را بیان می کنیم:

  • تغذیه طیور
  • بستر طیور
  • میزان تغذیه طیور
  • چگونگی جمع آوری کود
  • چگونگی نگهداری و استفاده از کود

تغذیه طیور تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت کود مرغی دارد زیرا اگر تغذیه طیور مناسب نباشد و دارای مواد معدنی و ارزش غذایی نباشد کود هم هیچ ارزش معدنی ندارد در مورد بعدی بستر طیور هم تاثیر زیادی در کیفیت کود مرغی دارد و اینکه چگونگی جمع آوری کود مرغی و نحوه نگهداری از گود ها هم بسیار مهم می باشد. از کودهای مرغی باید در شرایط خاصی استفاده کرد اول باید بدانید که گیاه شما نیاز به چه چیزی دارد و بعد کود مناسب را به آن دهید. کود مرغی ارزان در فصل پاییز بیشتر استفاده می شود.

عرضه مستقیم کود آلی مایع مرغی باکیفیت

عرضه مستقیم کود آلی مایع مرغی باکیفیت عرضه مستقیم کود آلی مایع مرغی باکیفیت در سراسر کشور با قیمت و کیفیت بسیار مناسب ارائه می‌شود. فروش کود مرغی برای استفاده از آن در زمین های کشاورزی فروش می رود و کشاورزان می‌توانند برای زمین کشاورزی خود آن را تهیه کنند. کود مرغی به دو روش استفاده می‌شوند روش در روش سطحی است که آن را بر روی سطح زمین می ریزند و روش دوم روش چال کردن کود است که این روش بسیار موثرتر است زیرا یا نمی‌تواند از این کود استفاده زیادی را ببرد.

کود آلی بسیار با ارزش است و در بین کودهای حیوانی کودهای مرغی موثر تر و ارزشمندتر هستند. عرضه مستقیم کود آلی در بازار داخلی با قیمت بسیار مناسب انجام می گیرد. این کود های آبی مرغی در بازار خارجی هم عرضه می شوند. تقاضا برای محصولات بسیار بالا است و هر روز افزایش می یابد. مراکز تولید این کودها هر روزه تولید خود را بیشتر می‌کند. این کوتاه بدون مواد شیمیایی هستند و مواد افزودنی به آن اضافه نشده است به همین دلیل بسیار مفید و ارزشمند هستند.

3 پاسخ
  1. علیپور
    علیپور گفته:

    سلام خداقوت
    کود مایع مرغی که از شما خرید کردم برای درخت های لیمو، خیلی خوب بودن بعد از استفاده برگ های جدید سبز شدن و فصل بهار ریزش گل کمتری داشتم

    پاسخ
  2. کارگر
    کارگر گفته:

    با سلام خسته نباشید کود مرغی مایع که از شما خریده بودم خیلی عالی بود من این کود ازمایش کردم تمام عناصری که مورد نیاز گیاهم بود داشت یه کود کامل هستش دیگه استفاده از کود های دیگه ای نیست.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *