کود نانو بیولوژیک ویژه ذرت و آفتابگردان

اگر خوهان تغییرات جدی و  قابل توجه در کیفیت و مشتری پسندی محصولات ذرت وآفتابگردان خود هستید,به شما پیشنهاد میکنیم جهت مشاوره و خرید محصول با ما تماس بگیرید.
کودهای نانو بیولوژیک جایگزین مناسب کودهای شیمیایی است که باعث سرطان‌زایی در انسان می‌شوند.با  وجود باکتری های مفید در کودهای نانو که قادرند از منابع طبیعی و مواد موجود در خاک و هوا، مواد مورد نیاز گیاه را تامین نمایند، مصرف کودهای شیمیایی ازته و فسفاته به میزان بسیار زیادی کم میشود. با مصرف این محصولات مصرف کودهای شیمیایی ازته و فسفاته تا 70% کاهش می یابد.
عناصر کمیاب و ریزمغذی نظیر آهن، روی، مس، منیزیم، منگنز، بور، کلسیم و مولیبدن نقش بسیار مهم و حیاتی در زندگی و سلامت گیاهان و موجودات زنده ایفا می نمایند. این عناصر از طریق کودهای نانوبیولوژیک در دسترس محصولات ذرت و آفتابگردان قرار می گیرند و موجودات زنده(انسان و دام) از طریق مصرف این گیاهان به این عناصر دست می یابند.

کود نانوبیولوژیک ویژه ذرت و آفتابگردان

کود نانوبیولوژیک ویژه ذرت و آفتابگردان
 علاوه بر وجود مقدار زیادی از  باکتری های مجهز به نانوذرات و میکروکپسوله شده در هیدروژل، تغریبا حاوی 500 گرم از کلات های عناصر و ریز مغذی های مهمی همچون آهن و روی است. کود نانو ویژه  ذرت و آفتابگردان، موجب تقویت رشد گیاهان و درختان  و بهتر شدن ثمره(گل یا میوه )آنها  میشود.علاوه براین باعث تقویت در گل دهی و باردهی  گیاهان و درختان میشود. 

شرایط سفارش و دریافت محصول
کودهای نانو قابل عرضه در پکیج های 1 لیتر به بالا میباشد.اگر تمایل به سفارش و خرید این محصول دارید با شماره ما تماس گرفته و از قیمت و شرایط مطلع شوید.محصولات ما در کمترین زوان ممکن در سراسر کشور آماده تحویل میباشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *