نمایندگی پخش فروش عمده کود درختان میوه

فروش عمده کود درختان میوه از نمایندگی تولید کننده این کود ها شرایط پخش را در مراکز استان های مختلف و دیگر نقاط اسان می کند.
غفلتی که گاه باغداران ناخواسته و از روی عدم اگاهی بعد از برداشت محصول خود از اراضی انجام می دهند رها کرد باغ خود تا فصل کشاورزی دیگر است در حالی که شاید بتوان گفت زمان طلایی برای تغذیه درختان درست بعد از برداشت محصول تا سال بعد بوده چرا که در این زمان درختان باید به لحاظ دارا بوددن عناصر برای جوانه زنی، رشد رویشی و زایشی غنی باشند و دچار فقر غذایی نشوند.
مهمترین عناصری که باغداران در این رابطه در این بازه زمانی باید توجه کند عناصر روی و بور است که دارای اهمیت و تاثیر بالا در برداشت محصولات مرغوب می باشد.

روی:
اگرروی به اند ازه کافی وجود نداشته باشد برگ ها به خوبی رشد نکرده و تعداد ان ها کمتر شده و خود این در کاهش فرایند فتوسنتز در گیاه اهمیت داشته و از سویی قدرت جوانه زنی کم و یا باز شدن ان ها با مشکل روبه رو می شود.

بور:
کمبود بور گرده افشانی را در درختان دچار مشکل کرده در نتیجه با کاهش ان میزان برداشت درختان کم شده و از سویی میوه های درختان به خوبی تشکیل نمی شود که این خود در نهایت سبب کاهش برداشت باکیفیت و کمیت برای باغداران خواهد شد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *