مرکز فروش کود گل امین یک لیتری

سایت کود ورمی کمپوست ایران به عنوان مرکز فروش کود گل امین در حجم های یک لیتری در کنار دیگر انوع کود ها در حال فعالیت و عرضه محصولات به مشتریان است.
اگر شما باغدار هستین احتمالا در طول مدت زمان فعالیت خود با مشکل ریزش سریع میوه ها، له شدگی ان ها و جمله افات مثل کنه، شته و کک ها برخورد کرده اید و بسیار نگران از بابت مشکل ایجاد شده چرا که مشکلات ذکر شده می تواند در کاهش سود دهی محصولات برداشتی باغبان اثر گذاشته و به لحاظ اقتصادی ان ها متضرر شوند.
محصولی که در این جا برای رفع مشکلات ذکر شده برای باغ ها و دیگر محصولات معرفی می شود. کود غنی از امینو اسید همراه با عصاره جلبک و ریز مغذی هاست که با توجه به دارا بودن این ترکیبات ذکر شده مقاوم را در گیاه بالا برده و از سویی منجر به کاهش خسارات ناشی از جمله جانداران ذکر شده برای به درختان می شود.
از سویی در گل امین هورمون های محرک رشد یعنی اکسین، سیتوکینین و جیبرلین نیر وجود داشته که در کنار عناصر ذکر شده نقش مهمی را در کاهش مشکلات نام برده شده خواهد داشت.
اگر چه اکنون اهمیت مصرف گل امین در باع های میوه ذکر شد اما همین نمونه برای محصولات زراعی، صیفی جات، گل های زینتی و سبزیجات دارای اهمیت است


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *