قیمت کود الی بهین کود

کود الی بهین کود با توجه به غنی بودن ان به لحاظ تاثیری که در برداشت محصولات و بازدهی داد بسیار قیمت مناسب را دارا می باشد.
کود های الی یا کمپوست به دلیل ترکیبات بدون اثار تخرببی نه تنها برای اراضی و اب های ابیاری ا راضی هستند بلکه دوستدار محیط زیست بوده و به ان اسیبی وارد نمی کنند.
. این برای شرایط حال حاضر زمین که الودگی های ناشی از صنعتی شدن و افزایش تردد ماشین ها رو به افزایش است و به گفته کارشناسان محسط طیست علامتی بزرگ و خطرناک برای انتقال محیط زیست به نسل اینده است.
در کشور های اروپایی بر خلاف ایران با وجود اینکه ان ها از خاک هایی با پایه الی و غنی برحوردار هستن میل و گرایش ان ها به کود کمپوست بسیار بیشتر از کود های شیمیایی است این د ر حالی است که در ایران با وجود اینکه خاک های به خودی خود از لحاظ برخی عناصر بستر لازم برای کمبود و فقر را دارا می باشند اما متاسفانه به دلیل ذهنیت حک شده در ذهن از دیر باز، خیلی تمایلی به جایگزینی کود هایی که می تواند با درصد بالا مشکلات خاک را اصلاح کند و حتی از ایجاد کمبود ها جلوگیری کنند نیستند.
از کود های کمپوستی درجه یک و مرغوب با دادن ضمانت برای اطمینان خاطر کشاورزان در ایران می توان به کود الی شرکت بهین اشاره کرد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *