قیمت کود آهن سوئیسی در بازار

یکی از دلایل ثمر دادن درخت و سرسبزی درختان نشان دهنده کود کافی است. بعضی کود ها حیوانی و بعضی کود ها گیاهی هستند. رنگ کود آهن به رنگ قرمز رنگ است و یکی بهترین کود ها کود  آهن است برای رشد و تقویت درخت موثر است و باید به اندازه بریزیم اگر زیاد ریخته شود درخت خشک می شود و از بین می رود .

قیمت کود آهن هر۱۵۰cc معادل ۱۵/۰۰۰ هزار تومان می باشد. هر یک لیتر کود آهن سوئیسی معادل ۱۰۰/۰۰۰هزارتومان می باشد و کشاورزان باید نسبت به زمین های خود باید این کود تهیه کنند 

قیمت کود آهن سوئیسی در بازار

مقایسه کود آهن سوئیسی و ایرانی

مقایسه کود آهن سوئیسی و ایرانی برای محصولات کشاورزی نیازمند کود هستیم. کود آهن نسبت به درخت یا گیاه مانند انسان به غذا نیاز دارد و درخت نیز به آب و کود و خاک مرغوب نیاز دارد کمبود خاک نامناسب برای درختان موجب بی کیفیتی میوه و درختان می شود

مقایسه کود آهن سوئیسی و کود ایرانی این است که در قیمت‌ها و کیفیت آن تفاوت دارد کود ایرانی نسبت به کودهای خارجی قیمت کمتری دارد. در هرکدام یک از کشور ها کودهای آهن مخصوصی دارند. و در هر کشور  کودهای مختلف دارند. برای اینکه سریع تر درخت رشد و ثمر دهد بهتر است کود بریزیم. کود سوئیسی بهتر است کود ایرانی است زیرا چند نوع مواد با یکدیگر ترکیب می کنند و موجب مقاومت کود می شود. مثلاً کشاورز خاک حاصلخیز به اندازه می ریزد و اما یک خاک ضعیف و نا مناسب برای گیاه مناسب نیست و باید اول خاک حاصلخیز و دوم کود را با خاک به هم می زنند سوم درخت را می کارد و چهارم هر روز به اندازه کافی باید به درختان آب بدهد. کود مورد نظر  باید مناسب درخت باشد.(وقتی گیاهی کاشتیم باید آب آن را هرروز به اندازه کافی بدهیم زیرا چون درخت جابه جا شده داخل ضعف می رود)

  این کود خاصیت های زیادی دارد. مواقع استفاده کود آهن سوئیسی باید از ابتدای بهار تا اواخر پاییز استفاده شود. کمبود آهن برای درختان و گیاهان مشکلات زیادی به همراه دارد مثلا کیفیت محصولات کشاورزی و زرد شدن درختان و خشک شدن درختان و…  به همراه دارد. 

فروش بهترین برند کود آهن سوئیسی در تهران

فروش بهترین برند کود آهن سوئیسی در تهران بهترین برند کود آهن سوئیسی سکوسترون می باشد این کود آبکی بوده و باید در آب حل شود و بعد به درختان کود داد این کود برای جلوگیری از زرد شدن درختان و شادابی  درختان مفید است.

فرمول کلات آهن در ایران تولید شده و در سه فرمول کلات به وجود آمد و در بازار به فروش می‌رسد. و کشاورزان نیز می‌توانند از این محصول خریداری و آن را استفاده کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *