قیمت ویژه کود سولفات آمونیوم در ایران

کود سولفات آمونیوم با قیمت مناسب به صورت عمده در بازار کود ایران از مناسب ترین کود های شیمیایی مطابق با شرایط  اقلیمی خاک های اراضی کشاورزی ایران است.
یکی از مشکلاتی که در مسیر جذب عناصر توسط ریشه برای گیاهان وجود دارد این است که به راحتی در خاک شسته می شود. به همین علت در زمان مناسب توسط گیاه جذب نشده و رشد گیاه مختل می شود.  اما اگر یون به شکل پایداردر اختیار گیاه قرار گیرد، توسط گیاه به راحتی جذب و به  راحتی شسته نمی شود. با توجه به شرایط خاکی موجود در ایران سولفات آمونیوم یکی از بهترین کود هابرای اراضی کشاورزی  است  یون آمونیوم  موجود در کود آمونیوم سولفات به دلیل ساختار خاص خود که به صورت ترکیبی با بار مثبت است  به خاک رس چسبیده و در شرایط آب شویی خاک همراه با آبیاری از دست نرفته و شسته نمی شود.


قیمت ویژه کود سولفات آمونیوم

با توجه به نیاز درختان میوه مانند: پسته در زمان رشد به عنصر گوگرد خرید کود شیمیایی سولفات پتاس نیاز درختان باغات کشاورزی  را با قیمت مناسب  به این عنصر تامین می کند.
یکی از مشکلات کشاورزان زرد شدن برگ های گیاهان است این زرد شدن بسته به نوع گیاه و نوع عنصری که در خاک کاهش یافته متفاوت است. در درختان مرکبات ، درخت انگور و پسته کمبود ازت و عنصر گوگرد است. کود سولفات آمونیوم نیاز عنصر گوگرد را در درختان جوان مرتفع و مشکل زردی برگ ها را برطرف می کند. ازت موجود در کود سولفات امونیوم  با انرژی بسیار کم جذب گیاه شده و فرم گوگرد که به صورت سولفات می باشد جذب ریز مغذی های ضروری دیگر مانند آهن، روی، مس و گوگرد را آسان می کند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *