قیمت فروش کود فروت ست مرکبات عمده

کود فروت ست مرکبات در افزایش باردهی محصولات باغات به محافظت از گیاهان، مقاوم سازی گیاه و حفظ جوانه آن تاثیر زیادی می گذارد این کود حاوی نیتروژن،  روی و بر است که کمک زیادی به گیاه می کند کود فروت ست را می توان با کیفیت و قیمت مناسب از سراسر کشور خریداری کرد. 

قیمت فروش کود فروت ست مرکبات عمده

اثر گذاری کود فروت ست بر افزایش محصول

اثر گذاری کود فروت ست بر افزایش محصول یکی از وظایف کود فروت ست افزایش باردهی درختان است فروت ست باعث می شود که درختان در فصل زمستان که در خواب زمستانی هستند عناصر مهم غذایی در گیاه ذخیره شود و در زمان جوانه زنی و آغاز فعالیت گیاه دچار اختلال نشود و گیاه بتواند در زمان سرما، باران و تگرگ مقاومت کند و در گلدهی و تشکیل میوه دچار مشکل نشود وجود عناصری مانند ازت، روی و بر به بهبود و افزایش گلدهی و تبدیل گل ها به میوه کمک کند و باعث تولید محصولی با کیفیت شود. فواید کود فروت ست عبارتند از: فرایند رشد جوانه ها، گلدهی،  گرده افشانی، تشکیل میوه سالم و افزایش میوه دهی و زودرسی. اولین اقدام بعد از برداشت محصول محلول پاشی باغات با استفاده از کود فروت ست می باشد که باعث می شود در تغذیه اول فصل رشد درخت تاثیر زیادی داشته باشد محلول پاشی درختان در فصل سرد انجام می‌شود زیرا تاثیر زیادی در فعالیت درختان در طول سال دارد.
بهترین زمان برای استفاده از کود فروت ست چه زمانی است؟ ۱٫ بعد از برداشت محصول۲٫ زمان تورم جوانه ها. مقدار مصرف درختان از این کود باید ۲ لیتر در هزار لیتر آب باشد فروت ست چه فوایدی دارد؟  بهبود گرده افشانی، افزایش تلقیح گل، افزایش رشد شاخ و برگ در ابتدای فصل،  تحریک رشد جوانه،  افزایش تبدیل گل به میوه،  بهبود توان رشد گیاه، جلوگیری از ریزش گل و میوه،  افزایش مقاومت گیاه،  افزایش کیفیت محصول. این کودبا تمام کودها و سم ها سازگار بوده اما توصیه می‌شود قبل از مخلوط کردن با ترکیب تست شود یکی دیگر از عناصری که در رشد عمومی گیاه تأثیر زیادی دارد مصرف کود روی منگنز می‌باشد که علاوه بر ایفای نقش در رشد گیاه،  در تشکیل قند ها،  ویتامین ها و سنتز کلروفیل بسیار مفید است همچنین کود فروت ست پسته برای درختان باعث رشد بی نظیر درختان پسته می شود. 

بهترین تولیدکننده ایرانی کود فروت ست مرکبات

بهترین تولیدکننده ایرانی کود فروت ست مرکبات یکی از بهترین تولید کننده های کود فروت ست کشور عزیزمان ایران است با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت این محصول را تولید می‌کند و همچنین کیفیت بی نظیر این محصول باعث افزایش روز‌ به‌ روز تولید آن شده است  خریداران محترم با خرید اینترنتی میتوانند محصول خود را دریافت کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *