قیمت خرید کود اسید هیومیک

خرید کود اسید هیومیک با رنج های قیمتی متفاوت و مناسب در سایت کود ورمی کمپوست ایران انجام می شود.
اسید هیومیک موجود د بازار به صورت مایع دروه بطری هایی ویژه نگه داشته و میزان حجم لیتری متفاوت داشته که بسته به نوع برند و شرکت تولیدی و مقدار لیتری که عرضه می شود به لحاظ قیمتی متفاوت است.
هیومیک اسید از جمله کالایی است که هم نوع وارداتی و هم تولید داخل ان در بازار یافت می شود.
برخلاف کشور های ا.پایی با وجود دارا بودن خاک هایی سرشار از ریز مغذ ی ها اما باز در مصرف مود اولویت اولیه ان ها کود الی هستند اما ای فرهنک سازی متاسفانه به دلایل مختلف در مورد کود الی در بین مصرف کنندگان کود در ایران وجود ندارد.
اصطلاح هیومیک اسید طیف گسترده ای از مواد الی موثر در رشد و جذب گفته می شود که تا کنون نیز شناسایی تک تک ترکیباتی که در این گروه قرار می گیرند شناخته نشده است.


قیمت فروش کود اسید هیومیک

یکی از راه های مناسب جهت تولید کود طبیعی استفاده از راه تجزیه شدن مواد تجدید پذیر می باشد. برای مثال کود اسید هیومیک با همین روش تولید شده و قیمت فروش مناسبی دارد.
از زمان های بسیار دور که کشاورزی جز مشاغل اصلی بشر به حساب می آمد استفاده از مواد دفعی حیوانات برای ارتقا کیفیت زمین انجام می شود. این موضوع با مشکلاتی همراه بود از قبیل بوی زیاد، تجزیه زود و در نهایت عافت زدن گیاه را به همراه داشت. در سالیان اخیر کود های زیاد به روش های مختلف تولید شده است. استفاده کردن از کرم هایی برای تولید کود و یا روش های خاص جهت تجزیه مواد تجدید پذیر باعث بوجود آمدن کود های طبیعی مناسب شده است. مثال آن کود هیومیک اسید می باشد. از نظر قیمت فروش محصولات طبیعی قیمت های مناسبی دارند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *