قیمت روز کود محرک رشد گوجه فرنگی

انواع گیاهان مختلف برای رشد و نمو بهتر علاوه بر نور کافی و دمای مناسب به کود دهی به موقع نیز نیاز دارند. یکی از صیفی جات پر مصرف گوجه فرنگی می باشد که به صورت گلخانه ای و زمینی کشت می شود. برای این محصول نیز کودهای مختلفی به صورت مایع و پودری تهیه می شود. قیمت روز کود محرک رشد گوجه فرنگی به عوامل مختلفی نظیر نوع کود، برند و شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی و …. بستگی دارد.

قیمت روز کود محرک رشد گوجه فرنگی

آشنایی با انواع کودهای محرک و ضد تنش

آشنایی با انواع کودهای محرک و ضد تنش از انواع کودهای محرک و ضد تنش می توان به کود جلبک دریایی، کود معجزه گر، کود محرک رشد ارگانیک، کود محرک رشد حاوی کلسیم، کود محرک رشد ریشه و … اشاره نمود. این کودها حاوی عصاره جلبک دریایی، اسیدهای آمینه، هیومیک اسید و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه می باشند که استفاده از آن موجب ارتقاء رشد و القا مقاومت گیاه  در برابر تنش های محیطی می شود.
وجود مواد محرک رشد آلی در این کود باعث جذب بهتر عناصر غذایی و در نتیجه رشد بهتر گیاه می شود. این کودها مقاومت گیاه را در برابر گرما و سرما افزایش داده و آنها را در برابر انواع بیماری های قارچی و ویروسی مقاوم می کنند.
این کودها باید طبق دستوری که بر روی بسته ها درج شده استفاده کرد. امروزه انواع کودهای محرک رشد برای گیاهان مختلف تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی و خصوصیات خاصی می باشند و باید با توجه به نیاز گیاه و نوع محصول آن را خریداری کرد.

تولید کننده کود محرک رشد گوجه فرنگی در ایران

تولید کننده کود محرک رشد گوجه فرنگی در ایران تولید کننده کود محرک رشد گوجه فرنگی در ایران با استفاده از فرمولاسیون پیشرفته و طبق استاندارد و با بهره وری از افراد متخصص در این امر آن را با کیفیتی عالی تولید نموده و در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف وارد بازار فروش می کند.
با توجه به کشت بالای گوجه فرنگی در کشور این روزها بازار خرید و فروش کود محرک رشد گوجه بسیار داغ می باشد و با استقبال زیاد مشتریان همراه بوده است . امروزه انواع گوجه فرنگی از جمله گوجه گلخانه ای، گوجه خوشه ای، گوجه زیتونی، گوجه گیلاسی و … در گلخانه ها کشت می شوند و برای کیفیت بهتر این محصول نیاز به کودهایی با کارایی و کیفیت بالا می باشد تا بتوانند علاوه بر تقویت خاک، مواد معدنی و مغذی را به گیاه برسانند.
در حال حاضر انواع کود با برندهای متنوع ایرانی و خارجی در کشور موجود است و مشتری بر حسب نیاز خود می تواند آن را تهیه نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *